Jump to content

Ауди А6 Ц5 2.5 тди Куатро 180 к.с.


jansata

Recommended Posts

Здравей Те колеги,

от скоро си имам Ауди А6 Ц5 2.5 тди Куатро 180 к.с.

та исках да питам как да разбера дали колата е "С лайн", и или авант?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Сериозно ли питаш  :hilezh: авант означава комби, а ес лайн е оборудването, което си идва с няколко табелки S-line по колата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах , че комби си е комби а авант е модел на комби :) ии нещо такова а явно поредната българщина , а за S line  нямам табелки а, е с голямата навигация Recaro салона (кожа) дълбокото с комфорта за краката , подгрева и аудио системата Bose ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това найстина ме разсмя, съжалявам, нищо лично. :)

 

Ако колата ти е комби, значи е АВАНТ. За ЙЕС-лине, малко снимки няма да е лошо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте смешно е че питам аз знам за какво става въпрос идеята ми беше дали някой ще каже нещо интересно :) ще кача снимки скоро :)

Редактирано от jansata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах , че комби си е комби а авант е модел на комби :) ии нещо такова а явно поредната българщина 

Наименованието Авант  изобщо няма нищо общо с България то означава комби дори в документите си го пише,дет се вика седан Авант няма,докато Авант ес лайн е възможна комбинация защото второто показва не вид на купето а ниво на оборудването на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми като оборудване е фул екстра , щори на врати и багажник и др работи който написах соларен люк , единствено няма само печка!!

Редактирано от jansata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е комби,демек авант,само,че А4 с вътрешен и външен С-лайн пакет.

Има един бюлюк надписи S-line по нея,търси такива,ако нямаш,не е С-лайн,а някой спорт пакет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и линк със снимки, че тук не мми ги качва казва , че са голями , а са по 500 кб :D

ето -----> http://jansata.snimka.bg/automobiles/audi-a6-c5-2-5-tdi-kuatro-180-k-s.854792

 

забележка не съм я измил :)

Редактирано от jansata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И един съвет от по компетентни хора за ЧИП за тази кола , как , къде , какъв , и има ли смисъл???  Темата също та съм я пуснал с цел да се спре със спрекулирането с S line  серията, защото много обяви срещнах с написано S line , а по нея няма и един кв/мм S line.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво значи качествено масло ... и защо този да е проблемен двг. аз не мисля да е !

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети малко мнения за този двигател и сам ще разбереш. Сам си написал, че от скоро караш колата как за толкова кратко време натрупа мнение за мотора ;)

 

За масло ти препоръчвам 5W40 за дизел на водещите производители. Лично аз ползвам на Castrol Magnatec, но ако имаш възможност може да му сложиш Castrol EDGE.

Редактирано от OliverQueen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети малко мнения за този двигател и сам ще разбереш. Сам си написал, че от скоро караш колата как за толкова кратко време натрупа мнение за мотора ;)

 

За масло ти препоръчвам 5W40 за дизел на водещите производители. Лично аз ползвам на Castrol Magnatec, но ако имаш възможност може да му сложиш Castrol EDGE.

Castrol Magnatec

точно с такова масло съм , а за двигатела до колкото съм запознат не този а 150 кс е бил проблемен. Доста хора ми препоръчаха да си взема 180 - те кс. Колега да не ми се разсърдиш , но това че го карам от скоро не означава , че немога да бъда малко компетентен :) поздрави . Всяко мнение е добре дошло за мен и др колеги който се интересуват. Никой неказа за ЧиП ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чип-а го забравяш,освен ако нямаш излишни и се чудиш къде да ги харчиш  :hilezh: .

Сега ще питаш защо да го забравя. 

Ами помисли си,какви чаркове  се движат в двигатела и кутията и ги пиши за смяна  :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай "чип", двигателя друг става. Моя душегуб го търкалям 4 години така, едно ГНП смених в началото до тук. Много е важно какъв е ремапа, има доста самозванци тунери и не знаят какво правят по картите, или copy-paste на неизвестни файлове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ще стане като "Хензел и Гретел",само че ще са метални трохи  :hilezh:

А моя "тръц" ,чип му не требе.... милата няма да издържи психически  :runningdog:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е, че тия двигатели имат голям потенциал и самия чип оптимизира работата им, пада малко разхода и се постига повече мощ :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-обикновенно А6 авант е твоето.

И карай само с качествено масло, че това е най-проблемния двигател на ВАГ.

 

 

колега аз разбрах че повече проблеми създавали тея от 150 кончета,а от 180 те били една идея по-добре.

(ако се вярва на  това което се пише по форумите) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по-подобрен е, но все същия проблемник е.

Кара ли се с некачествено масло и не се ли сменя навреме - създава проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все едни и същи дертове имат цялата гама. Най-големия проблем е навъртяния километраж, предишната поддръжка и текущо състояние на екземпляра. Ако е безчинствано над колата и е поредния милионник, върнат на 160к, черната дупка на паричния поток е огромна. Моя като го взех, първо исках да погледна валовете и кобиличките с очите си. Следва инспекция на вакууми, управляващи клапани и геометрия на турбото. Другото е, че ГНП е консуматив.

 

Аз лично съм доволен от моята във всяко отношение, но тук има доста неуцелили сполучливи екземпляри и разни хейтъри, които налазват и разбиват темите, свързани с НЕГО двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...