Jump to content

Въпрос за Газова Уредба


Recommended Posts

Ето я темата:     http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=153210

цитат;

Като кихне ще правиш мотор, аз минах по този път въпреки кихалката, в металния колектор има една пластмасова клапа, тя се счупи и изкриви всмукателните клапани, мотора веднага загуби компресия, всичко ми излезе 1800 лева с нова верига и качествени части, само единия клапан струва 70 лева ако е оригинален. Така че не си прави опити, слагай газов инжекцион, той е измислен за такива коли, хората са патили, и са стигнали до това решение.  :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хем не знаеш, хем си уверен! :stupid:

Винаги съм се чудил на такива хора.

Колектора има клапа. Има вакумен актуатор, който я задвижва, а вакума се управлява от ел.магнитен клапан.

Като гръмне и тея всички пластмаси вътре да станат на салата, мотора спокойно си ги засмуква и като нищо става и той на салата.

Аз съм готов за баса! На ЛС ли да пращам номер на сметка? :hilezh:

 

п.п. с риск да се откажеш от баса и да не забогатея с 50лв пускам една пояснителна снимка:

791306_fr.jpg
 

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я темата:     http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=153210

цитат;

Като кихне ще правиш мотор, аз минах по този път въпреки кихалката, в металния колектор има една пластмасова клапа, тя се счупи и изкриви всмукателните клапани, мотора веднага загуби компресия, всичко ми излезе 1800 лева с нова верига и качествени части, само единия клапан струва 70 лева ако е оригинален. Така че не си прави опити, слагай газов инжекцион, той е измислен за такива коли, хората са патили, и са стигнали до това решение.  :wall:

Не ми се търсеше темата. Аз го казах от собствен опит,а и сам си смених колектора,та го разгледах доста обстойно. За мой късмет парчетата бяха доста големи и се бяха спрели на входа  на клапаните. В най-добрия случай ще трябва кутия за въздушния филтър и всеки ден се събуждаш с въпроса....ами ако гръмне отново днес  :hilezh:

 

Ако парите са чак такъв проблем,потърси някоя втора употреба,но да е инжекцион. Или поне бутилка с пълначка ,да излезе сметката. И там има риск,но..... ????

Успех 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я темата:     http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=153210

цитат;

Като кихне ще правиш мотор, аз минах по този път въпреки кихалката, в металния колектор има една пластмасова клапа, тя се счупи и изкриви всмукателните клапани, мотора веднага загуби компресия, всичко ми излезе 1800 лева с нова верига и качествени части, само единия клапан струва 70 лева ако е оригинален. 

В същата тема има хора, карали по 6-7 години с обикновена АГУ. 1800лв за ремонт на АДР...може, но преди 10-15 години....или в ПоршеБГ:)

 

Има различни АДР-и и проблема на обикновената АГУ не е само в гърмежи или клапи (които дори не съществуват при някои 1.8 мотори).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=169877motor-audi-a4-1-8i-125-cp-cod-adr-0dea01Така, приемаме че имаме бас.

Митак, както и всички други които спореха - ADR 95,96 и до едно време на 97 НЯМА такава клапа. От 97 нататък се слага, като кода на мотора си остава ADR конете са 125. И тъй като ти си показал снимка на колектор който има клапа, аз показвам снимка на който НЯМА. И тъй като колата на колегата е 96, затова знам, че НЯМА. Ако не ви мързи, отворете една ЕТКА, на Ауди А4 96-а год. и ще се уверите, че тази година, все още НЕ се слага тази клапа.

Ако тази снимка не Ви устройва, потърсете в Гугъл на снимки и ще видите много такива.

Бъди пич, и признай.

 

Ето тема на дете в нужда, там има и сметката, бъди така добър да преведеш 50, съответно да докажеш, че си превел.

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има,няма е без значение,пълно безобразие е липса на елементарна техническа култура е да сложиш конвенционална уредба на този двигател.Говоря за колегите-газаджий.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е без значение. Но пък изобщо не ми се спори, при условие, че никой няма да убеди никой, а автора ще е все така объркан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ни обеждавай, а удареи едно рамо и газифицирай колегата тогава :eusa_whistle: С тая "умна клапа" и с тая "жичка" в дебитомера... махни му и резервоара(няма да му е нужен вече)

Редактирано от angeltsankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ко?? Ама аз изобщо не твърдя, че е по-добре обикновенна газова. Мойте коли са все със ГИ. Но в някои случаи, е нормално да инвестираш 400 лв. по-малко в нещо, което пак ще ти върши работа. Примерно, ако колата ми е резервна и въртя малко км, и то от време на време за къв ще слагам ГИ. Ама ти по-разбираш, ти кажи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Признавам си, че не знаех, че има АДР без клапа. Всички, които съм виждал до сега са имали.

Но все пак, важното е автора на темата да вземе правилно решение, което и според мен е избора на ГИ пред конвенционална газова уредба.

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евалата Митак, малко са хората дето ще си признаят без много шикалкавене.

Идеята, че мотора ще работи нормално и без ГИ, според мен трябва да е достатъчно, вече автора да си направи сам избора според джоба. Пак да кажа, че аз ползвам ГИ и съм доволен, но съм виждал на АДР които работят завидно добре и като разход даже, ама да не цитирам цифри, че айде пак се почна. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега ти си опасен  :)  Аз карам с ГИ ама вие си сложете обикновенна. Никой не е казал не става на тоя мотор, обаче ако ми обясниш как да дам гаранция на тоя човечец.... Мога да почерпя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представи си като се върне със защита на потребителите при майстора и иска да му възтанови щетите (Парче пластмаса от филтарната кутия застава на клапана...) Затова споменах и преди, кой ще е направи тая гимнастика :D  Може и да не стане беля, но каква гаранция можеш да дадеш на клиента?

П.С. По закон си длъжен да сложиш това което е за колата, а не това което му се иска на човека

Редактирано от angeltsankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ко?? Ама аз изобщо не твърдя, че е по-добре обикновенна газова. Мойте коли са все със ГИ. Но в някои случаи, е нормално да инвестираш 400 лв. по-малко в нещо, което пак ще ти върши работа. Примерно, ако колата ми е резервна и въртя малко км, и то от време на време за къв ще слагам ГИ. Ама ти по-разбираш, ти кажи.

Добре де,дай му гаранция 2 години или 50 000км,на колегата и аз лично ще му монтирам уредбата с голяма отстъпка.Става ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама аз на кого и защо да давам гаранция? Всеки си има глава и се договаря със отсрещната страна. Пък кой как се е прецакал си е негова работа - дали газаджията или клиента му. Темата имаше друг смисъл.

Абе що си мисля, че ме изкарахте газаджия? Не се занимавам с газови. Просто ADR и ACK моторите ги познавам мноооого добре.

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не те е изкарал газаджия,то видимо не си,и след като не си,недей да обяснаваш,как щяла да върви колата с ГИ и как без ГИ,защото хората си правят грешни изводи и после следват главоболията,като гърмене на MAF- сензори,колектори,двигатели и т.н.Всичко това се случва,защото някой е дал съвет на друг да спести 300лв,давайки му идея да се върне 20 години назад когато нямаше други уредби... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата никъде не съветвал да се избягва ГИ, сподели неща от личен опит.  Стана ясно, че от пишещите в темата е и най-добре запознат с конкретния мотор.

Не знам защо се нахвърляте върху него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че никой не се нахвърля или омаломажава знанията на колегата. Почнах да се повтарям много, но кой ще сложи такава удерба от която клиента му ще го оплюе? Аз публикувах и снимка на колектор без клапа и какво от това... Истината е че и мотор с директно впръскване може да се конвертира с обикновенна сиситема, обаче...

Има си закони в тая даржава и всяка една предладана стока трябва да има 2 години гаранция. Клиента може да иска бутилката на покрива и превключватела в страничното огледало, но не стават така нещата. На ясно ли сте че в момента управляващите искат да направят така, че ако не си юридическо и оторизирано лице да не може да извършваш дейност под капака на колата? Заради такива тънки сметки ли е? Все по-често почнак да срещам хора на кауфланд с ролка тиксо обвиващи въздуховода :stumm:  Моя савет е или да я направи като хората или да не се хваща изобщо

Редактирано от angeltsankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такъв мотор АДР, на Пасат 1999г., купих си колата през 2001 година, когато не съществуваха газови инжекциони, по неволя я направих с обикновена газова уредба, и така я карах две години и около 50 000 км., в един прекрасен ден изгърмя съвсем ненадейно и безпричинно, не пожела да запали повече, компресията беше изчезнала.

 

Въпросната клапа беше натрошена на малки части, мотора беше засмукал всичко, пластмасата се беше стопила по горещите клапани, едвам разглобихме главата, имаше ударени и изкривени клапани, ремонта беше сериозна цифра, тогава части имаше само в Юнитрейд, цените бяха безбожни, ремонта глътна цялата икономия от газта за двете години ползване.

 

Работата на АДР с обикновена газова, и с ГИ е несравнима, впоследствие газифицирах доста такива мотори с ГИ, и мога да направя разлика, за мен е недопустимо днес да се избере нещо различно от ГИ, както и икономически неизгодно, независимо дали има клапа в колектора или я няма. :zustimm:

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...