Jump to content

Проблем 1.8т+чип


Recommended Posts

Тук никои не се прави на ясновидец а се опитва да помогне със съвет на колегата предвид оскъдната входна информация.

Това, колега, не се вижда. Тука повечето са свикнали идват драсват два реда, в повечето случаи неграмотно, и до там. Очаква се да им се даде решение веднага, конкретно и по възможност да е точно и безплатно.

Много малко са хората, които са си решили проблемите и са споделили с аудиторията по какъв начин и с какви средства са се справили.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 89
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

"Абсолютни глупости,колега!Ще е хубаво да не се занимаваш с автомобили "

Да за щастието на всички не се занимавам или поне ми е хоби м/у другото извинявай колега объркал съм ти ника. Аз даже съм споменал че това е мое мнение и не съм казал че съм някакъв свръх капацитет.Но се кефя да ръчкам и щом съм си качил 1.8т в 20 годишната б4-ка и без помоща на майстори и сам си сложих газ и колата си върви прилично значи не съм добър маистор а просто ентусяст .А в прочем за мен майстор се е превърнало в мръсна дума и смятам, че не само аз мисля така. И сега ако можеш да ни светнеш какви са твоите расъждения и от къде идва твоята убеденост че си прав може да се направи важна тема вървячки на газ ,че гледам всяка седмица има такива казуси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета тука пред какви дилеми сте се изправили :les:  Не е ли глупаво да си сложиш чип и да караш на газ? Ако искаш мощност, карай си на бензин. ГИ се слага за икономия не за ТУНИНГ. Има основни неща който са предвидени от създателите на ГИ и чипа създава доста аномалий в алгоритъма. Не е проблема в малкия изпарител само (мога с изпарител до 150к.с. да ти подкарам кола 200к.с.), проблема е че се стига тавана на газовите дюзи преди тавана на оборотите. Ако мога да попитам по-запознатите кой е тоя вундеркинд който може да настрой по-добре електрониката от 100 немски инжинера  и стотици хиляди колометри тестове? Как ще ме убедите, че създателите на тоя мотор не са знаели как да го настроят? Ако не си модифицирал нищо сложи си стоковия чип и върви да ти напраят една настрйка... Ако ти е слаб мотора, просто смени колата :wink: Спорта си е спорт, а икономията е друго.

П.С Колата може да се направи и с чипа, но нещата стават много тегави... Спести си мъките и не си губи времето с тоя чип, върви поработи, изкарай някой лев без да се тормозиш с такива неща :) И не ангажирам никой с мнението си, всеки има глава на раменете, нека сам да си преценява

Редактирано от angeltsankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съм разочарован. В този форум напоследък някои колеги се изказват колко много е запознати с дадена материя,но няма да споделят как може да се оправи проблема,а просто казват, че така нямало да стане.Ами кажете как ще стане де.А този коментар над мен е едно голямо недоразумение.Едва ли проблемът ще е в чипа.Имах подобен проблем,реших го с по-бърза рейка

PS: подкрепям и двата коментара на Gravito

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти не можеш да четеш ли? Върнете си му базовите настройки и сте готови. Ти мислител ли си какъв си не те знам, но няма да откриеш нищо, защото всичко е исмислено. Ако искаш от совалка му сложи дюзи пак няма да стане... това не е саламче, режеш и ядеш.... За всяка кола е индивидуално, случвало ми се дори да се давят... На боб ли да хвърля да му кажа къде е проблема? Като има просто решение защо искате да ви е гадно?

Редактирано от angeltsankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз обожавам да се ровя в такива люто чипосани турбо бегачки, досега не ми се е опряла нито една, дори с максимално бензиново време от 35 секунди, винаги съм успявал да ги балансирам и да работят отлично на газ.

 

Всичко с настройките е въпрос на елементарна математика, задължително условие е да има сериозен запас на газово гориво, поне 25-30 % над бензиновата мощност, бърза рейка, и задължително приличен софтуер.

 

По въпроса дали един турбо автомобил трябва да се чипоса, и дали да се кара на газ, да задължително трябва да има чип, задължително ТРЯБВА да се кара на газ, защото е по-евтино, и чипа трябва да е максимално агресивен, нали това му е идеята, да повиши мощността, в този смисъл добър чип е този който повишава най-много мощността на колата, от гледна точка на газовите уредби лош чип няма, всичко е въпрос на подбор на компоненти и правилен баланс в настройките. 

 

Това за германските инжинери дето са направили най-добрата базова настройка истински ме развесели, ако беше толкова добра стоковата програма, защо се правят чипове, или оптимизация на тази "съвършена" програма, истината е че производителя е осакатил мотора, за да получи ниски емисии на вредни газове, естествено че с удоволствие ще си чипосам колата, и ще я накарам да върви повече, и това не подлежи на коментар.

 

За конкретната кола, наистина така няма как да помогнеме на момчето, без да ни даде изходящи данни, за да може да му дадеме идей, нека каже какво се случва след 3000 оборота на екрана на компютъра, налягането ли пада, газовите дюзи ли достигат максимални времена, за мен се случва едно от двете неща. :zustimm:

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ги разбира, закарайте му я. Германците могат да си скъсат дипломите вече :) В Горна Баня е човека!

П.С. Кола 1900 и големия сняг не е много на ти с екологията сякаш(Euro4)? Ако не е сменял нищо по карантията, няма смисъл от тоя чип(само с премахване на торк лимита не става)

Редактирано от angeltsankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми без това отдавна сме се изместили от темата да да продължим с офф -а .

Към колегата vaninio дефинирай да се сложи чип като хората .Аз съм хоби не разбирам но съм правил 2 AJL-a и една кола с чип но чипа е с незнаен произход колата е купена така .На мен ми предстой да слагам чип на моето 1.8Т AEB .Какъв е чипа за гас обоснови се 2 коли съм гледал с чип и на двете бенз времената бяха почти идентични.Как на бенз върви супер а на газ няма да може да се направи какво е различно

-разлика в аванса ли има

-експонентата с която се покачват времената ли е различна затова не става

-краините времена ли имат разлика и ако имат каква

Как беше казал онзи рошавия Ако не можеш да обясниш нещо с прости думи значи не го разбираш достатъчно добре.

А иначе е лесно аз разбирам вие не -като малките деца ако е фирмена таина и трябва да събираме пари гледам че доста сме с 1.8т на газ ще направим някакъв фонд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"measured with a 24 millisecond pulse width at 2.55 Bar [37 psi] fuel pressure" това е за едни от най-добрите дюзи на пазара (Кейхен) да кажем, че ще намериш някой който работят на 32мс... Като сметнем и процентната грешка ти трябват дюзи който работят на 45мс... Достигаш твърде рано тавана на газовите дюзи и те остават отворени (после дави ли я или не и стига???) и се получава проблем. Без да броя налягането на турбото и нежеланите детонаций(Има ли нежелани пикове на налягане?)...Има начин да се направи, обаче на определени "марки" уредби с доста бързи дюзи и доста проби (става доста трудно)

П.С. Некачествен чип е този който му е бутнат само торк-лимита и колата става по-рязка... Така се натоварва много трансмисията и мотора. Миналата седмица свалях спукана глава на АЕВ от такива чипове! (ако искате може да я изтъргуваме)

Редактирано от angeltsankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми без това отдавна сме се изместили от темата да да продължим с офф -а .

Към колегата vaninio дефинирай да се сложи чип като хората .Аз съм хоби не разбирам но съм правил 2 AJL-a и една кола с чип но чипа е с незнаен произход колата е купена така .На мен ми предстой да слагам чип на моето 1.8Т AEB .Какъв е чипа за гас обоснови се 2 коли съм гледал с чип и на двете бенз времената бяха почти идентични.Как на бенз върви супер а на газ няма да може да се направи какво е различно

-разлика в аванса ли има

-експонентата с която се покачват времената ли е различна затова не става

-краините времена ли имат разлика и ако имат каква

Как беше казал онзи рошавия Ако не можеш да обясниш нещо с прости думи значи не го разбираш достатъчно добре.

А иначе е лесно аз разбирам вие не -като малките деца ако е фирмена таина и трябва да събираме пари гледам че доста сме с 1.8т на газ ще направим някакъв фонд.

Какво искаш от мен да ти кажа... бягайте при Жоро в Горна Баня да Ви оправи,но е хубаво да вникнете в това,което angeltcankov пише,ще е здравословно за колите Ви Редактирано от vaninio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да уточним колегата каза че аз съм направил невъзможното и съм направил 4 цил  което е по около 50 кс на цил да вървят перфектнно на газ.Или от това което е написал за  дюзите .Ако той е прав и проблема идва при около20- 24 мс следва въпросът кога има такъв режим,следващият въпрос е ако дюзите са постояно отворени в този режим какъв е проблемът освен икономия на гориво. Може ли колата на (обикновено на 3-4к оборота и пълна газ  да е толкова богата че това да е проблем. А също в БСМ-а с който е колата има добавяне е се на мс бензин настойка с която аз въобще не се "заиграх" така да се каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Миналата седмица свалях спукана глава на АЕВ от такива чипове! (ако искате може да я изтъргуваме)

AEB може да спука глава по много други причини, без изобщо да е пипан софтуера. Какво общо има това с темата за AVJ и безумните съвети за смяна на бензиновите дюзи?

Какви са тези изследвания на проблеми без дори да знаете дали "чипа" е сложен преди или след ГИ, без да знаете дали проблема се е появил в последствие и дали колата не е била перфектна в момента на монтажа на ГИ?

С хитри подмятания (да не ги квалифицирам по-грубо) се създава впечатление, че има нещо тайно в настройката на точно този мотор, но никой няма да сподели тази тайна.....ай сиктир.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, благодаря Ви за отзоваването, но на доста от въпросите ви си нямам никаква идея.... Видях че има хора, които са решавали такива проблеми и бих ги помолил ако могат да ми напишат лично съобщение с координати, защото така като гледам във Варна няма хора, които да оправят проблема или по-точно не са кадърни дотолкова, за да го оправят. Чипа е слаган след газ-та, колата е била внос от Италия с газ, след което собственика я е чипосал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето този пост осветлява доста нещата.

Най-вероятно италианеца въобще не е обмислял варианта за газ+"чип". Новият собственник е "засилил" неясно как колата. Както казва angeltsankov без смяна на карантия няма да се получи.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AEB може да спука глава по много други причини, без изобщо да е пипан софтуера. Какво общо има това с темата за AVJ и безумните съвети за смяна на бензиновите дюзи?

Какви са тези изследвания на проблеми без дори да знаете дали "чипа" е сложен преди или след ГИ, без да знаете дали проблема се е появил в последствие и дали колата не е била перфектна в момента на монтажа на ГИ?

С хитри подмятания (да не ги квалифицирам по-грубо) се създава впечатление, че има нещо тайно в настройката на точно този мотор, но никой няма да сподели тази тайна.....ай сиктир.

Колата няма газ, с възможно най-агресивния чип е и човека ми е приятел(имам наблюдение кога и как се е пукнала)! Пак казвам не мога да ти кажа точно какво става без да погледна.... Ти като знаеш толкова и си ги правил кажй нещо повече!  Искате да ви разяснявам подробности който не ви интересуват.... Има достатъчно информация в интернет, не стига че ви я смилам и сте недоволни!?

 Към колегата atanaspavlov2 във Варна мога да ти препоръчам един колега на лични, доста е кадърен и може да ти помогне.

И колега Gravito от 4-7К оборота едно и също количество газ ли трябва? На 4К може да се дави, а на 7К може вече да беднее, те пускат еднакво количество газ в този диапазон!

Редактирано от angeltsankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че не трябва едно и също количетво газ не трябва ,че дори и скъпите дюзи над 50 кс на цилиндър са на ръба да възможностите си също е така .Но практиката показва че има начини колата да се настрой така че да не създава драми и да си караш години наред на тръц ,дори и S3 което е дори и с повече коне и пак 4 цил също е така .А вие се опитвате да ни обедите че това е ракетна наука и почти невъзможно .Аз съм научил едно нещо от практика че когато хардуерът е добър и има запас монтажът е къдърен настроиките са лесни,а когато нещата са кофти почва едно надлъгване за да са поносими нещата.А по въпроса с обедняването на бензин ако си мислиш че едно AEB което с малките дюзи и с чип за 200 кс не обеднява след 5500-6 според мен се лъжеш,но това не пречи колата да си върви поносимо добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво де,защо тогава не обясниш как да стане.Никой не казва,че е рекетна наука,просто си има някой елементарни зависимости които не виждате. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз това което знам и съм научил не го крия от никой .Как съм направил колата да върви

-тръба 8 сонда омб 8

-изпарител меджик 3 пауър

-рейка баракуда разпробита на 2.8 мм

-компютърът е БСМ макс обд ,има възм за адаптация и довпръскване на бензин но не съм се занимавал да ги пускам

-диф налягане 1.3 бар

-Картата е празен ход на 1.3 множител които пада плавно и на 18-19 мс е 1.1 ,на 20 мс ижекторите отварят в режим плочка.

Колата върви супер може би ако пусна адаптацията и разпробия на 3 мм дюзите може би ще по икономична няма да отваря толкова рано .

Това е от мен какви засисимости пропускаме даите акъл прота-та

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега би ли дефинирал какво е за теб "това не пречи колата да си върви поносимо добре"?Някой да е казал че с чип няма начин да стане в никакъв случай или "това е ракетна наука"? Едни от най-големите проблеми на един турбо мотор са бедната смес и нежеланите детонаций!  Ето че с ГИ Бай Асен става :) Има ли смисъл въобще да обеснява човек неща който не са ви необходими? Едва ли не карате човека да си настройва сам ГИ и го занимавате с глупости, а той иска някой да му реши проблема! Пак повтарям, че най-безболезнения и евтин начин е със стокова настройка. Има достатъчно информафия(с която сте на ТИ явно)... отсейте си я сами мен ми писна :eusa_wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... .Как съм направил колата да върви

-тръба 8 сонда омб 8

-изпарител меджик 3 пауър

-рейка баракуда разпробита на 2.8 мм

-компютърът е БСМ макс обд ,...

-диф налягане 1.3 бар

-Картата е празен ход на 1.3 множител които пада плавно и на 18-19 мс е 1.1 ,на 20 мс ижекторите отварят в режим плочка.

Колата върви супер ...

 

Колега не разбрах двигателя за който говориш АЕВ ли е и има ли чип ( до какво налягане прави ако има )?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като и аз се боря със същия проблем, но стигнах до извода , че първо трябва да сменя изпарителя (Shark 1200) с някакъв по-мощен. Та предлагам на колегата от Варна ако иска да ми звънне и с ваша помощ (хората, които знаят какво и защо) да оправим и неговия и моя проблем. Като даже имам един авер със същата драма, само дето при него е когато е студена колата...

Тел ми е 0896 766 912.
Имам и кабел имам и лаптоп, така че може да се опитаме заедно да оправим нещата.

 

Също така бих се радвал да чуя какъв изпарител препоръчват, хората които имат опит за 1.8Т с чип + перспектива за засилване с К04-022 (около 250к.с.)

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,не вярвам да има някой,който да не иска да Ви помогне,но Вие не четете какво се пише.Няма как да минеш само с настройка,каквото и да смениш по газовата е все тая,няма да има смисъл.След като Жоро казва че може да Ви настрой,обърнете се към него.

Само с БСМ-а незнам как ще се справи :D

Редактирано от vaninio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=78065&page=2, в която се сравняват компонентите на няколко двигателя 1.8Т. Доколкото си спомням имаше някакви коментари,че номера на дюзите на AJL и АЕВ е бил един и същ.С моят чип колата е +40 кс и + около 60 Nm-AJL,което е 220 кс с надуване на турбото до 1,3 на бензин.На газ не задържам много педала на 1,3,защото след това започва "хълцането".Компютъра на ГИ е марка Тамона,рейката на 1,5 ома,а редуктора Томасето до 240 кс.Като надуваше до 0,8 без чип,нямах проблем,но след чипа се наложи смяна на рейката от 3 на 1,5 ома.Ето едно видео,което направих преди малко на газ. http://vbox7.com/play:d225b83a1a

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желателно е да се настъпва повечко педала на газта, когато двигателят е достигнал нормалната температура за работа-90 градуса С. С К04-022 (около 250к.с.)на колко бара ще надува турбото? Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...