Ra1mN Публикувано 8 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 Да поясня колата ще се кара смесен цикъл по около 18км на ден тези разходи които посочвате ми се виждат много старото ми 1.8т варираше доста от 10до18 на 100 но по нормалния ми начин на каране беше около 10-12 .Опита ми с осмаци е малък 1 седмица съм карал мустанг 2005г 5.0 автомат и една седмица корвет ц6 6.0 автомат като колите не бяха мои и често си правех кефа с тях и разхода беше 18-20 мустанга и 22-24 корвета и двата мотора са същите като от преди 40години та ми се струва странно американски бангии да харчат по малко от ауди отделно имам приятел с х5 4.4 в която се возя редовно и гори 19 газДа отбележа че колата ще я карам на газ.Много изскам ръчни скорости но не намирам такива екземплияриИма ли някоя форумна а6 4.2 за продажба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Как може да се обяснят сходните показания на борда за моментен разход на 2000-кубиков двг с 4 цилиндъра и такъв V8 при пълна газ? От опит знам, че големите двигатели не е оправдано да се карат градско. Трябва им "материал". На дълги преходи имат приемлив разход и често е не много повече от двигател с 2 или 4 цилиндъра по-малко. Особено с голяма скорост на движение. Вземете един 1.4 и един 4.2 и ги карайте заедно със 160-180 км/ч. Много вероятно е разлика в разхода да няма, защото по-малкият е работил на предела си. Даже ако 4.2-то е било отпред, като нищо 1.4 може да се окаже с по-висок разход, тъй като ще трябва да наваксва при изпреварванията и баирите нагоре. В града обаче е друго. Там разликата е около два пъти. С една колежка имаме сходен градски разход и сходни преходи, респ. брой студени стартове за деня спрямо изминатите км след това. Нейната кола е 1.6 90 кс, а моята v6 бензин - 15/100. Тя е с газ, а аз не. Аз я оставям да побръмчи около 1-2 мин сутрин на място, а тя тръгва веднага. Ако давам газ, 20-така го прескачам с много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Стига с тоя моментен разход, моментния разход е една голяма глупост (да се гледа)... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 При мен S4 4,2 ръчка като на колегата ShoxXx ми дава градско 17-18/100 на къси разстояния и 20/100 с яко настъпванеизвънградско между 11-13/100 зависи от трафика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Напълно нормален разход, по ниско тегло с по нова технология двигател и ръчка:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShpizAudi Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 (Редактирано) И Държавата няма общо, бензина да не говорим:-) При мене , няма значение къде зареждам , разхода при градско/смесен/магистрала е един и същ . Та ,къде е по хубаво горивото, аз по разход немога да разбера...... Повечето километри въртя на смесен цикъл , и в Германия и в България 10-12л на 100км... (мотор V6)Сега по темата : Клега, не си ли се замислял за друг мотор ? Примерно за 2.8 или нещо от сорта. По лесно се намира с ръчни скорости. Няма да опъва като 4,2 , ама ще ти е по леко от към разходи.... Редактирано 11 Март 2015 от ShpizAudi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1mN Публикувано 11 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 ако не е 4.2 няма смисъл дали ше 1.8 т или 2.8 или 2.4 колата ще се кара смесено и по 150тина км на седмица и на газ мисля че разхода неме трвожи чак толко просто винаги съм искал осмак и мисля че цените сега ми го позволяват.Просто съм си карък с колите и ако има нещо да се чупи се е при мене.И с другите ми аудита по някое време съм имал големи изваждиния но не повече от 1500-1800 лв Та затова ме интересува колко мога да се бръкна тука Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 ... може би ще взема нещо бързо като колебанията са нежду еволюшън и РС 6 като РС6 -цата е доста по тегава и като разходи и като цяло но пък е "семейна кола" докато евото е за фън по скоро:-) ... RS6 е магистрален кръстосвач, бърз семеен автомобил за асфалта. Ево не може да впечатли с по-високо ниво на комфорта, с по-добри материали в интериора, с по-приятна возия и ако щеш по-голям багажник. Силата му е на хлъзгави настилки - мокро време, макадам, сняг... На асфалт също ще прави удоволствие според колко назлобен е двигателят. Виждал съм как върви ево с 600 к.с. (на И. Царски по-точно на едно състезание) - пистов мотор 600 куб. няма шансове на никаква дисциплина, но надеждността спада много. Най-добре е около 400 кончета, от които малко над 300 ще стигат до гумите. Та зависи къде искаш да караш колата. По един начин ще се чувстваш в рс6 на немска магистрала 1 час с 200 +++ км/ч и съвсем по друг в евото. Но ако ще се учиш да караш с ръчна, да пързаляш колата и пр., тогава евото е за предпочитане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Не виждам много допирни точки м/у Ево и РС.....карал съм ЕВО9 и колата си е много добра но според мен си е фън кар, не си представям такава за ежедневка, съвсем отделно от това пък сравнение за интериора просто не може да става, ЕВО-то вътре е като Дачия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Затова казах че се колебая защото знам и при двете за какви разходи става въпрос и съм се возил и на двете и двете си имат предимства и недостатъци, затова и предпочитам евото може би защото единственото дълго каране е един или два пъти до морето а РС-а не е много рентабилен да седи на паркинга като се има предвид разходите само да я имаш без да се чупи и без бензина:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване