LTPetrov Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 (Редактирано) Колеги имам въпрос, извинявам се ако е разглеждан преди това, не намерих информация.Става въпрос за преминаването към фейслифтова броня решетка и капак, за които е говорено много.Един доразвиващ въпрос. Колата е с фабричен ксенон с пръскали на фаровете И трябва да премине към това При смяната на бронята има ли нещо по разлино за пръскалките?Трябва ли нещо специфично да се гледа. На пръв поглед ми се струва, че отворите са по големи на новата?Забелязах по сайтовете че съвместимите брони имат и с големи и с малки отвори. Но нямам вяра на снимките по сайтовете. Пример-Големи отвориМалки отвори Възможно ли е да е визуална грешка ?Снимките са примерни извинявам се ако съм публикувал нечия кола. Редактирано 19 Март 2015 от LTPetrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 20 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 (Редактирано) Хора помагайте, че съм на зор. Разглобена е колата и търся решение на казуса. Редактирано 21 Март 2015 от Moonland Ограничавай се в цитат на дълги посотве и особено съдържащи снимки! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samoberoe91 Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Колеги искам да попитам, мога ли да си сменя бронята от ауди а3 8п, с фейслифтовата и само със смяна на бронята ще се получи ли или трябва и нещо друго да се направи. Снимка 1 - моята броня . Снимка 2 - такава каквато искам да сложа. Благодаря предварително !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) От снимка 1 към снимка 2 - освен броня и решетка, сменяш и калниците, предния капак, страничните огледала ...Но, ако минеш на маска от средата на 2005 та до фейслифта (2008), само броня и решетка. Moonland, той според мен не прави разлика между 8Р с голямата маска от преди фейслифт и 8Р след фийслифт. Търсенето му по темите само ще го дезориентира, защото на едно място ще срещне смяна на калници, на друго място ще прочете, че пасва идеално...... Редактирано 23 Март 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Ти сега с тая "тунек" броня дето си постнал + фейк s-line решетка ще го грабнеш за идеята веднага сигурен съм . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Ами нека изясним тогава (отново), че фейслифта на модела е през 2008 (и друг колега направи същата грешка съвсем наскоро тук). Втората снимка, която е постнал е именно от фейслифт автомобил. Отново нещата се свеждат до четене, защото всичко е прекрасно описано и илюстрирано в темата с обща информация за модела. A bsdnikolov - нещата които си изброил не са пълния списък за преминаване към фейслифт, но не мисля да навлизаме в подробности - ако това е, което го интересува - ще разрови, информацията я има поне на общо ниво. Реши ли да го прави има един куп подробности и дреболии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samoberoe91 Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) От снимка 1 към снимка 2 - освен броня и решетка, сменяш и калниците, предния капак, страничните огледала ...Но, ако минеш на маска от средата на 2005 та да фейслифта (2008), само броня и решетка. Моонланд, той според мен не прави разлика между 8Р с голямата маска от преди фейслифт и 8Р след фийслифт. Търсенето му по темите само ще го дезориентира, защото на едно място ще срещне смяна на калници, на друго място ще прочете, че пасва идеално...... Мисалта ми е само бронята да сменя, защото моята решетка централната под номера е пукната и никаде немога да я намеря и искам да сменя само бронята и да сложа цялата решетка, не да слагам С-пакет Редактирано 23 Март 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) Ето това е бронята на цялата маска от преди фейслифта. Това вече е стандартната (стоковата) броня + стоковата предна решетка. Единственото НЕ стоково нещо са дневните ми светлини (ама нали е тема за модификации и върви и снимката). Скоро там ще имам и халогени. Редактирано 23 Март 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samoberoe91 Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 От това към това . Това искам да постигна. Само броня и предна решетка сменят. Благодаря ви много !!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samoberoe91 Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 А халогените и решетните им са същите и на 2та модела нали така ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Прави се и предния капак. Виж на не-фейслифтовата кола колко по-широка е решетката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) Да така е. Fifipaldi вече премина през тази трансформация, така че нека той даде най-пълното инфо.А халогените и решетните им са същите и на 2та модела нали така ?Халогените са 1:1, но при решетките има 2 размера. Зависи с каква предна броня ще се сдобиеш. Редактирано 23 Март 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Ето разликата.Ето ти и подробна тема кое как и защо.http://www.audi-sport.net/xf/threads/conversion-from-pre-facelift-double-grill-bumper-to-facelift-s-line-bumper.54571/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) Не ти препоръчвам да го "правиш" предния капак, а да го смениш при това с оригинален такъв. Кът са и малко трудно се намират, но ако си склонен да дадеш повечко пари не е проблем. Халогените са същите, но решетките около тях ще трябва да ги смениш.Та това "само" отиде на +- 1000 лв. в зависимост от цената на боядисването . Редактирано 23 Март 2015 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) Тъй като преминаването към Single Frame Grill (цяла решетка) е често задаван въпрос, предлагам тази тема да е посветена на всички въпроси и проблеми свързани с това! Държа да обърна внимание, че преминаването към ФЕЙСЛИФТОВА (Facelift) броня (2008 до 2013, с или без S-line): е съвсем отделна тема, която изисква значително повече усилия и инвестиции (изисква смяна на редица други неща извън бронята) и следва да се дискутира отделно (т.е. не в настоящата тема)! Редактирано 23 Март 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Значи за преминаване към Single frame(без фейслифт компоненти 2008-13 г), за да стане всичко както трябва и качествено, са нужни съответно нова решетка, броня и преден капак + решетките около халогените. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Аз моята си я взех директно "направена" с цялата решетка - до 2008 година... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 23 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Темата беше за пръскалките на Single frame дали са различни с тези на Split frame. А ние я развихме пак в посока говорена многократно. Наскоро имаше една тема с един пич на който не му работеха предните чистачки и ние я развихме до там че разглобихме два модела багажници нека да се придържаме към темата, ако някой иска да си направи тема за обикновенно преминаване тук въпроса беше свързан с пръскалките. В Близките дни ще дам пълна информация за Split frame пръскалките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 23 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) Това е схемата и на Split frame и на Single frame Редактирано 23 Март 2015 от LTPetrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 23 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) 24 8P3955276 cover capfor headlight washer system right 1 24 8P3955276 GRU cover capfor headlight washer systemprimed right02.03 - 05.05 (24) 8P4955276 cover capfor headlight washer system right 1 PR-K8G (24) 8P4955276 GRU cover capfor headlight washer systemprimed right06.05 - 05.07 (24) 8P4955276 cover capfor headlight washer system right 1 PR-K8R (24) 8P4955276 GRU cover capfor headlight washer systemprimed right02.03 - 05.07 (24) 8P0955276 cover capfor headlight washer system right 1 'S3' (24) 8P0955276 GRU cover capfor headlight washer systemprimed rightright;11.06 - 05.07 25 8P3955275 cover capfor headlight washer system left 1 25 8P3955275 GRU cover capfor headlight washer systemprimed left02.03 - 05.05 (25) 8P4955275 cover capfor headlight washer system left 1 PR-K8G (25) 8P4955275 GRU cover capfor headlight washer systemprimed leftleft;06.05 - 05.07 (25) 8P4955275 cover capfor headlight washer system left 1 PR-K8R (25) 8P4955275 GRU cover capfor headlight washer systemprimed leftleft;02.03 - 05.07 (25) 8P0955275 cover capfor headlight washer system left 1 'S3' (25) 8P0955275 GRU cover capfor headlight washer systemprimed leftleft;11.06 - 05.07 Разликата е Единствено в капачетата. Редактирано 23 Март 2015 от LTPetrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 1 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 За да продължа темата Системата за пръскане на фаровете на Split Frame решетка на живо изглежда така Забележете на последната снимка помпата за вода в ляво, тя отговаря за пръскането. Колите които нямат система нямат такава втора помпа.Забележете капачето, то се с ръб посредата, на Single Gril решетките е право, с малко по различна форма и размери.Не знам на Single Gril решетките от каде минава маркуча за лявата чистачка- най вероятно по долната основа на бронята, но не съм сигурен, ако някой знае може да допълни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 7 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Ще Доразвия още малко. Става въпрос за алуминиевият профил зад решетката.Първите модели не съм сигурен до коя дата, а е възможно и след това при ремонт да са с партс 8P0807113АТези са само на първите модели с 2 врати и представляват товас нея не може да се сложи Single frame защото опира и не пасва бронята към фаровете.Тазси част също се модифицира с номер 8P0807113B , която вече не е изтумбена а е профилирана за да стои по-близорадиатора. Всички спортсбек и по-новите с 3 врати са такa, при нея няма проблем да се сложи Single frame. Също така ако колата ще бъде модифицирана с S-Line предна броня, предвид по-големите отвори за халогение необходима друга модификация, за която не мога да дам номер само мога да я покажа, повечето А3 със слаган S-Lineса с срязани ръбове на тази греда и изглежадат така Дано да съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 (Редактирано) Колега грешна ти е информацията. Чел си из Ауди-Спорт, но явно не си доразбрал. При преминаване от Dual към Single frame, не се сменя гредата зад бронята. Всичко е Plug&Play и пасва без никакво преправяне. Няма значение дали бронята ще е обикновенна или S-line. Това изрязаното, което си постнал се отнася единствено за оригинална S3 броня. Тогава и САМО тогава е необходимо да се поизреже малко гредата. Тук искам да кажа, че S3 решетката е по-различна от обикновенната и S-line решетките. Малко по малка е и ако се сложи на нормална/s-line броня отдолу зейва един луфт от около 2-3 сантиметра и стои супер грозно.Въпросната девойка, която е клекнала до колата е точно в процес на слагане на S3 броня + решетка и резултата при нея не е никак лош . Редактирано 7 Април 2015 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 7 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 (Редактирано) Зависи дали си фабрично с кривата греда или си с правата изтумбена греда. С правата не пасва потвърдено. А за другото благодаря, че допълваш защото за него не съм 100 процента сигурен. Редактирано 7 Април 2015 от LTPetrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване