Jump to content

A4 1.8T - фейслифт задължителен?


Recommended Posts

Здравейте, имам AJL модифициран двигател, който за съжаление отнесе тотал щета (аквапланинг).

Желая да прехвърля модификациите от двигателя на следващата А4-ка, с която смятам да се сдобия.

 

Разбирах, от колега от форума, че AJL е горе-долу напълно съвместим с AEB.

Разбрах и, че AEB не се поставя във фейслифтови А4 1.8Т.

 

Какво губя, ако не купя фейслифт? Имам идея (и картинки) какво променя фейслифта (което не е външно), но наистина ли е толкова фатално колата да не е фейс?

 

В крайна сметка, намирането на 1.8Т не-фейс, AEB ми се струва много по-вероятно от намирането на фейс-AJL (1.8TQ, комби)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста трудно ще е и намирането на 1.8TQ... каквото и да било то.
С едно условие да бъде или не.. фейслифт ще стане още по- голяма драма.
Има тема за разликите между фейс и преди...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш и АЕБ
Защото колегата е говорил за :

 

Разбрах и, че AEB не се поставя във фейслифтови А4 1.8Т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа АЕВ се слага на фейслифт само в американски модели.

Идеята е че колегата има AJL (който е на 98% като АЕВ) и иска да го сложи във фейсово купе с по малко разправии, до колкото разбрах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко от фейса печелиш повече електроника иЕСПи по "твърд" волан, по-комуникативен компютър, алуминиеви спирачни апарати отзад (срещат се и при моделите от 1998г), по-удобен салон, възможно е повече на брой въздушни възглавници и друго към момента не се сещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко от фейса печелиш повече електроника иЕСПи по "твърд" волан, по-комуникативен компютър, алуминиеви спирачни апарати отзад (срещат се и при моделите от 1998г), по-удобен салон, възможно е повече на брой въздушни възглавници и друго към момента не се сещам.

ESP е все още рядкост дори при фейслифтовите модели. Специално при 1.8т се среща само при двигател с код AWT и то не при всички бройки.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи какви са модификациите на мотора, че да не се окаже накрая, че ще паснат на всички 1.8Т надлъжни от това поколение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа, че се заговорихте, продавам А4 Б5 фейслифт AWT мотор, тоест последната модификация на това купе. Колата е 03.2001г. черен авант със спорт пакет, ESP, подгрев на седалките и още доста неща. На реални 230 000км. има история в Порше.Поддържана е педантично. Ако някой има интерес за подробности да пише на ЛС, до дни ще пусна тема в купува/продава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ESP е все още рядкост дори при фейслифтовите модели. Специално при 1.8т се среща само при двигател с код AWT и то не при всички бройки.

Има и AJL Фейслифт с ESP

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак е с жило дросела, даже два такива екземпляра  имам :)

 

Може би спира по друг начин колата не през дросела :huh:

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ми е интересно да го видя тоя AJL с жило на газта и ESP

Може ли фотоси? (за да не звучим подвеждащо и голословно)  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...