Jump to content

Изрязване на кора от ламарина


Nikieva

Recommended Posts

Става въпрос за кората под скоростите на А4 б6.Понеже тази зима в разни коловози изгубих две и сега съм без въпросната кора,реших следващата да е малко направи си сам,което не значи ,че искам да сложа нещо само и само да е закачено,а да има вид и да е здраво.Като за начало ми трябва размерите на кората,ровя в нета,ама нещо не ги изкарвам.Второто нещо е,чудя се от 1мм. или 2 мм ламарина да е,Имам на разположение всякакви ножици,ръчни, настолни и тем подобни.След като вече имам изрязана ламарина мисля да я ръсна със шагре или нещо подобно най вече за вид,не че има кой да я занича отдолу.Какво ще кажете за идеята,как ви се струва? Знам,че повечето ще кажат кори има по магазините,ама едната и останаха само ушите,другата поне имаше парчета от нея.Чакам за размери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре с един голям картон лягаш отдолу и си правиш шаблон, става перфектно.

(между другото имам в продажба нова кора за В6 :rolleyes: )

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ще постигнеш желания ефект с малко труд само искам да ти дам една идея която не е задължителто да удобриш но що не я направиш тая кора от тая готината алуминиева ламарина която е една тъкава къдръва хем е към 3мм хем е лека

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Само да го почна ще има снимки,за сега все още нямам размерите,а нямам време да вдигам колата и да мера,да изрязвам шаблон и т.н.т.

Ще се свържа с въпросния колега,ако може с нещо да помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече от 0.75мм не е добре да е ламарината защото кората става много тежка. На 100-цата навремето бях си направил метална кора под двигателя от 1мм поцинкована ламарина и тежеше доста. Трудно се монтира/демонтира и трябва да се хваща с винтове с гайки. Иначе става много здраво. Сега на А4-ката ми е за смяна кората под двигателя и мисля да я направя пак от поцинкована ламарина, но 0.75мм. Като пари за материали излиза много евтино - един лист поцинкована ламарина е под 50 лв и от него стават 2 кори. Честно казано ми е чудно защо продават металните кори и то от обикновена ламарина за почти 200лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеално ще си пази, това е поцинкована ламарина, до сега не съм чувал да дрънчи за толкова години каране. Имам 2 такива правени кори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се бяй засилил към метална кора за отдолу, но като видях, че им искат по 200лв и се отказах. Тука из форума някой колега предлагаше.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че ще я усложниш излишно. Ако е за обезшуменост можеш да залепиш някаква изолация от вътрешната страна както е сложено и на оригиналната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ами да,с цел изолация е,не знам обаче каква да е,защото мисля ,че там бая се нагрява от изпускателната система. :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не се нагрява толкова много, кората се обдухва отдолу. Не мога да те посъветвам за вид изолация, но мисля, че ако се разтърсиш в интернет ще намериш нещо подходящо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Мисля в понеделник да я почвам,все още нямам размери ,така че,ще трябва да си правя шаблон на подемник или канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш кората, разнитваш двете пластмасови държачи отстрани за да ги ползваш с новата кора и директно си разчертаваш върху ламарината с оригиналната кора. Поне така мисля да направя аз на Б7-цата, като дойде време за правене. Ползвай перманентен маркер за да я очертаеш. Струва ми се, че на Б6/Б7 ще стане лесно кората ако се ползват двата профила отстрани от оригиналната кора. Говоря за тази под двигателя. Тази на скоростите е елементарна.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна , че метална кора задължително трабва да я закрепиш с болтове.Колкото и да е лека щипките не могат да я удържат.

А едно е да ти се откачи пластмасова друго метална кора.Доста бели прави на твоята кола и на тези зад тебе.А на щипки й трябва доста малко.

Всички фабрични метални кори са с болтове към уши с по-голяма дебелина от кората.

Другият вариан (по-добрият според мен) е да си вземеш кора за джип от някоя морга и да я изрежеш като за теб.Те са от доста по-дебела пластмаса.Аз бях сложил кора от Теракан на старата ми кола -Пасат В3.Много играчка беше но в крайна сметка стана работата.

Редактирано от drido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, аз имам от а6 c4,това ми беше първоначалната идея,ама тя е на 20 години ,та реших ,или да си купя,или да си направя сам здрава кора.За захващането е задължително с болтове,тая ламарина ако фръкне наистина може да направи голяма беля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...