Jump to content

Пръскалка задно стъкло


Satori

Recommended Posts

Здравейте колеги,

От време пръскалката на задното снъкло не пръскаше,та я разглобих днес и точно там където влиза маркуча в една пластмасова тръбичка тече... Помпата работи,но тече от самия механизъм на чистачката. Разглобих и извадих тая пластмасова тръбичка,но се оказа,че в нея има метална такава,която е счупена. Въпросът е - това оправя ли се,или ще е по-лесно да купя нов механидъм за чистачката ? Всичко друго си работи перфектно. И ако може някой да каже кка се разглобява за да се свали от колата - само трите гайки ли се свалят?

Колата е аш б5 9кта авант.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,само трите гайки се свалят и сменяш машинката с нова.Като започне да се пълни с вода и мръсотия металната тръбичка блокира,а трябва да се върти в другата.Когато си я разглобявал си я скъсал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега  Satori , нали не работиш в Сатори КО ? :)

 

аз моята машинка я побългарих, първо свалих игличката и прочистих пътя на водата . после закачих тръбичката и течеше от машинката. сложих малко силикон и проблема е решен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята машина пък отказа да работи наскоро, иначе си пръска. И при мен е скъсана металната тръба вътре. Тоя, който е измислил такава тъпотия е бил голям идиот... Цената на нова машинка започва от 130-140лв, трябва да си луд да дадеш толкова пари (аз ще си карам без чистачка...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,въпросната месингова тръбичка вътре като се счупи се оправя за 10 стотинки.

Купувате си един О-пръстен ,който да влезе в кожуха на въпросната месингова тръбичка и използвате самият кожух като тръбичка.

Работи безотказно.

И си смажете механизма защото е пълен с гняс от водата дето е влизала при греста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами поръчах си машинка от един колега,тук от форума.

А защо се къса тая тръбичка? При мен изглеждаше скъсана като от усукване и сякаш има ръжда... Вярно,на 20 години е колата и всяка пластмаса сдава багажа,но това не е пластмаса,а метал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото няма вече уплътнение и вътре става такъв спек сякаш е заварена тръбичката,затова се чупи.А относно "поправката",тя става и без 10 стотинки но без да се смени уплътнението няма да изкара дълго,защото пак ще се напълни с гняс и ще блокира доста по-бързо от колкото новата машинка ще изкара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някъде нещо като tutorial как се ремонтира машинката? Моята я отворих преди време да видя какво се случва, но е голяма свинщина вътре (грес, боклуци, влага...) и си я затворих обратно. Проработи, но за кратко време :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих тръбичка от обезмаслител,която стои вътре в препарата.Нагрях и залепих с лепило.Така се удължи металната,сложих пръскалката и така карам сума време

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз минах през тази драма. При мен тръбичката се скъса, разглобих механизма и с помощта на двама колеги от форума се презапои нова тръбичка. В двата края останаха парчета от оригиналната тръбичка, за да може в горния край пръскалката да пасне идеално в диаметъра. За тръбичка ползвахме звено от телескопична антена, за късмет се оказа от някаква "цветна" сплав и спойката се получи. Наложи се разпробиване на вътрешния диаметър на оста на чистачката, тъй като новата тръбичка беше една идея по-дебела от оригиналната и не се движеше свободно вътре. Иначе съм предоволен от резултата, дано издържи дълго. За съжаление в еуфорията не съм снимал, но като се отвори механизма лесно се ориентираш кое и как трябва да стане.

Късмет!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.
Имах същия проблем със задната пръскалка. Разглобих и свалих машинката преди няколко дни, тръбичката беше скъсана. 
Извадих останалия здрав край към пластмасовото коляно, след това разпробих с няколко поредни бургии отвора за да извадя ръждата и останалата вътре част. След това с една пластмасова тръбичка от Мегльо или Медикс за стъкла наставих и го събрах отново. Оказа се че пръска и работи чудесно, но чистачката спираше на странни места и след около 1-2 секунди продължаваше.
Свалих и разглобих отново, под жълтото колело има метална пластина и два контакта които реално са датчици за позицията - почистих ги защото след спукването явно е влизала вода и бяха патинясали. Събрах го отново и вече няма никакви проблеми. Повече от ясно е че намазах греста където си трябва за по мазна работа :)
Прикачам няколко снимки които направих, дано да стане ясно.

post-95316-0-42119500-1430729243_thumb.j

post-95316-0-05708600-1430729246_thumb.j

post-95316-0-03808200-1430729249_thumb.j

post-95316-0-70270600-1430729251_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз оправих моята пръскалка като я смених с нова,брагодарение на един колега тук от форума :) Работи перфектно както моторчето,така и пръскането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...