Jump to content

Всмукателен колектор (чистење)


Borce MKD

Recommended Posts

Audi A4 B5 1.9tdi 90hp 1Z 1996г

Каква е постапката за вадење и чистење на всмукаталниот колектор .

Треба ли да се смени дихтунг при повторнито стевање?

И какво сретство се користи при чистење и постапката на чистење.

Ги замолувам колегите кои имале искуство со оваа проблематика нека споделат дел од искуството со што го чистеле и постапјата на самото чистење.

Поздрав и секое добро.

Sent from my LG-P970 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да ми помогнете околу избор на некое средство кое добро отстранува нагар (саѓи)

Sent from my LG-P970 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Увиваш колектора с мокри парцали и палиш с горелката докато изгори маслото със саждите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да ми помогнете околу избор на некое средство кое добро отстранува нагар (саѓи)

Sent from my LG-P970 using Tapatalk 2

 

Meglio обезмаслява добре, но си трябва механично търкане. Другия вариант е пароструйка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Меглиото на студено работи, но ако можеш да свалиш мръсната част, слагаш я в една тенекия от сирене на котлона с бутилка меглио и останалото вода, да си поври малко и няма нужда от стъргане и човъркане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горелката сваля всичко. После се стърже с четка и накрая се минава с парцал. Ефектът много добро ускорение в ниските обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво меглио кви горелки  те тия пичове са го видели в нета   само че те подхождат  малко  аматьорски  с този пистолет, за въздух  за целта  трябва  компресор  с пистолет за продухване  с дълъг накрайник   ,сипва се  100-200 гр бензин в колектора и се пали   след достигане на определена температура   маслените сажди се  запалват.  В началото  се подържа  огъня   чрез подаване на въздух   след  изгаряне на маслото в саждите  се подава  по силна струя  въздух   за  издухване  на коричките  сажди  ,това упражнение съм го  оттренирал вече   ефекта   е перфектен  важно е  след приключване с обгарянето  да се остави да изстине от само себе си  без допълнителна помощ

Редактирано от golfa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги?

Од греењето нема да има проблеми на пр. да се искриви колекторот?

Пред некое време гледав на нет некое видео за почиствање на колекторот прво се испрска со некој спреј во отворите се направи пена внатре во колекторот и потоа со вода под притисок се испери колекторот о светна како нов, но не видов каков спреј беше,колку што можев да видам на боцата пишиваше Ms.Muscle но не знам што е тоа ,ако некој го погледал тоа или знае што е тоа нека сподели.

Поздрав и секое добро.

Sent from my LG-P970 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурата при самостоятелно изгаряне на саждите е по-ниска от температурата при работа на двигателя. Ако не го охлаждаш рязко няма да има проблеми с кривенето. Палиш го с газова горелка и го оставяш да си гори. След като изгасне изчакваш да истине без да го охлаждаш по какъвто и да е начин и го стържеш отвътре да паднат саждите. После минаваш с телена четка и след нея с парцал, по желание може и една пароструйка. Като изсъхне го монтираш и караш с кеф!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...