Jump to content

TiL

Recommended Posts

Здравейте колеги. От скоро съм собственик на ауди а6 2.7 битурбо куатро с автоматична скоростна кутия и вече мисля за обслужване на скоростите. Можете ли да ми кажете дали има нещо особено при обслужването, какво се сменя, каква марка масло и карантия(ако се сменя) да избера? Каква ориентировъчна цена да очаквам за читави части и труд? Не съм наясно с автоматите, защото  бях много против автоматични скорости, но избора се сведе до седан с ръчни и комби с автоматични и те така :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълната смяна е 9л. в сервиз който не е специализиран като Джемини е възможна само подмяната на 7л. цената в около 21л на 1л. За съжаление сервизи като техния няма много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще карам колата в Хасково при някакво момче което до скоро  се е занимавало (над 10г) в Германия с автоматици. Приятел си кара мерцедеса там и го похвали много...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз успях да източа 8 литра в домашни условия (на подемник) но свалих и мехатроника.

Сипах масло от ауто плюс, някакво червено което във форума се дава като грешно, обаче няма проблем вече бая километри.

А в порше скромните 52 лева за литър.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега в понеделник ще сменят моето като маслото ми е 24 лв на литър марка незнам и филтър плюс гарнитура на Кнехт 74 и труд 60.всичко около 300 лв в зависимост колко масло ще вземе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Никак за тази кола, доливаш на загрял автомат, докато прелее. Процедурата е описана в документи на ЗФ.

Оригинално масло Ессо lt71141 е около 15лв/л в разфасовки от 20 и 208л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Колата трябва да е на абсолютно хоризонтална повърхност

- Кутията трябва да е студена (под 30 градуса)

- Палиш мотора

- Минаваш през всички позиции на селектора, след което го оставяш на 'P'

- Отвиваш пробката на кутията

- Следиш с ваг-ком достигането на 35 градуса температура на маслото

- При това положение трябва малко количество да започне да тече

- Ако не тече - доливаш

 

Маслото е ZF Lifeguard Fluid 5 (25-30лв/л).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е ZF Lifeguard Fluid 5 (25-30лв/л).

Не съществува такава спецификация за масло, а отделно такова масло се появи преди няколко години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че разбутахте темата, та да се сетя. Смених моето масло при майстор дето уж е ремонтирал/ обслужвал автоматици в Германия 10-15г. Та изтока (махна картера и филтъра) 6л масло и после с помпа наля пак 6л(6 и малко хвана). Караше ме да паля колата на P но не и да ръгам предавките. След като го наля ми каза да отида да я тествам. Ми тествах я как се сетя и да си кажа честно не усетих никаква промяна в автомата. При човека имаше поне 4-5 разглобени кутии чакащи части  :nixweiss:  дано да е добър майстор. Иначе ще го карам тоя автомат докато даде фира и тогава ще се мисли за насаждане на ръчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз питах на 2 места да ми долеят малко. Отговора беше един и същ ( може само с машина) Имам лек теч от семеринга на опашка и със сигурност ще иска доливане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на това мнение, на нямам нерви да убеждавам някой "майстор" че може. Сега се оглеждам за канал и ще видя какво мога сам да направя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се оглеждам за канал и ще видя какво мога сам да направя.

Трябват ти шприц, лаптоп ....и як инструмент за пробката. ....

 

Замислям се, че щом капе от "опашката" трябва да си с торсен. Нямам идея дали той не е в отделно масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми наляха 6 литра филтър кнехт маслото равенол по спецификация нз дали е хубаво това масло 300 лв ми взеха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен там някъде ми взеха :) към 250-280,нещо от сорта беше.Филтър,гарнитура и 6л и малко масло :) Маслото не помня какво беше,но да чукна на дърво,вече 3000 км съм изминал и автомата се държи супер прилично.А докато се чудих къде да я закарам бяха едни заплахи за скъпоструващи ремонти след смяна на масло,че чак в чудо се видях.Аман от разбирачи и майстори :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте малко пари отгоре и го сменете цялото с машина (около 400лв е цената за пълна смяна - 9л масло). Иначе торсена е с отделно масло (75W90 API GL5, 0.8л).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина, като ще се дават 300лв за смяна, по-добре 400 за пълна смяна с машина. 

Цената на материалите е 110-120лв -  5.5-6л Мобил, с филтър и гарнитура и 40 минути личен труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...