TiL Posted May 10, 2015 Report Share Posted May 10, 2015 Здравейте колеги. От скоро съм собственик на ауди а6 2.7 битурбо куатро с автоматична скоростна кутия и вече мисля за обслужване на скоростите. Можете ли да ми кажете дали има нещо особено при обслужването, какво се сменя, каква марка масло и карантия(ако се сменя) да избера? Каква ориентировъчна цена да очаквам за читави части и труд? Не съм наясно с автоматите, защото бях много против автоматични скорости, но избора се сведе до седан с ръчни и комби с автоматични и те така Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitaka7717 Posted May 10, 2015 Report Share Posted May 10, 2015 Про мен масло Максус - 7л.,гарнитура и филтър - 270 лева със труда Link to comment Share on other sites More sharing options...
coresnet Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Маслото беше около 9л, в Джемини е към 400лв цялата смяна. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitaka7717 Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Пълната смяна е 9л. в сервиз който не е специализиран като Джемини е възможна само подмяната на 7л. цената в около 21л на 1л. За съжаление сервизи като техния няма много. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted May 11, 2015 Author Report Share Posted May 11, 2015 Ще карам колата в Хасково при някакво момче което до скоро се е занимавало (над 10г) в Германия с автоматици. Приятел си кара мерцедеса там и го похвали много... Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil bonev Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Аз успях да източа 8 литра в домашни условия (на подемник) но свалих и мехатроника.Сипах масло от ауто плюс, някакво червено което във форума се дава като грешно, обаче няма проблем вече бая километри.А в порше скромните 52 лева за литър..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordan Atanasov Posted May 23, 2015 Report Share Posted May 23, 2015 сега в понеделник ще сменят моето като маслото ми е 24 лв на литър марка незнам и филтър плюс гарнитура на Кнехт 74 и труд 60.всичко около 300 лв в зависимост колко масло ще вземе Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan81 Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 как се проверява нивото на маслото на автомата Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Никак за тази кола, доливаш на загрял автомат, докато прелее. Процедурата е описана в документи на ЗФ.Оригинално масло Ессо lt71141 е около 15лв/л в разфасовки от 20 и 208л. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan81 Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 ясно. Благодаря Link to comment Share on other sites More sharing options...
coresnet Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 - Колата трябва да е на абсолютно хоризонтална повърхност- Кутията трябва да е студена (под 30 градуса)- Палиш мотора- Минаваш през всички позиции на селектора, след което го оставяш на 'P'- Отвиваш пробката на кутията- Следиш с ваг-ком достигането на 35 градуса температура на маслото- При това положение трябва малко количество да започне да тече- Ако не тече - доливаш Маслото е ZF Lifeguard Fluid 5 (25-30лв/л). Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Маслото е ZF Lifeguard Fluid 5 (25-30лв/л).Не съществува такава спецификация за масло, а отделно такова масло се появи преди няколко години. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coresnet Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Не съм казал, че е спецификация, а само възможен модел и марка, ако колегата иска да е ZF маслото Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted June 17, 2015 Author Report Share Posted June 17, 2015 Добре че разбутахте темата, та да се сетя. Смених моето масло при майстор дето уж е ремонтирал/ обслужвал автоматици в Германия 10-15г. Та изтока (махна картера и филтъра) 6л масло и после с помпа наля пак 6л(6 и малко хвана). Караше ме да паля колата на P но не и да ръгам предавките. След като го наля ми каза да отида да я тествам. Ми тествах я как се сетя и да си кажа честно не усетих никаква промяна в автомата. При човека имаше поне 4-5 разглобени кутии чакащи части дано да е добър майстор. Иначе ще го карам тоя автомат докато даде фира и тогава ще се мисли за насаждане на ръчка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan81 Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Аз питах на 2 места да ми долеят малко. Отговора беше един и същ ( може само с машина) Имам лек теч от семеринга на опашка и със сигурност ще иска доливане. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitaka7717 Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Това не е вярно Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan81 Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 И аз съм на това мнение, на нямам нерви да убеждавам някой "майстор" че може. Сега се оглеждам за канал и ще видя какво мога сам да направя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted June 17, 2015 Author Report Share Posted June 17, 2015 Говорил ли си с Жоро - kasapina? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan81 Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Не го знам Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Сега се оглеждам за канал и ще видя какво мога сам да направя.Трябват ти шприц, лаптоп ....и як инструмент за пробката. .... Замислям се, че щом капе от "опашката" трябва да си с торсен. Нямам идея дали той не е в отделно масло. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan81 Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Шприц, инструмент и маслото го имам. Само канала ми бяга за сега Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordan Atanasov Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 на мен ми наляха 6 литра филтър кнехт маслото равенол по спецификация нз дали е хубаво това масло 300 лв ми взеха Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitaka7717 Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 И на мен там някъде ми взеха към 250-280,нещо от сорта беше.Филтър,гарнитура и 6л и малко масло Маслото не помня какво беше,но да чукна на дърво,вече 3000 км съм изминал и автомата се държи супер прилично.А докато се чудих къде да я закарам бяха едни заплахи за скъпоструващи ремонти след смяна на масло,че чак в чудо се видях.Аман от разбирачи и майстори )) Link to comment Share on other sites More sharing options...
coresnet Posted June 20, 2015 Report Share Posted June 20, 2015 Дайте малко пари отгоре и го сменете цялото с машина (около 400лв е цената за пълна смяна - 9л масло). Иначе торсена е с отделно масло (75W90 API GL5, 0.8л). Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted June 20, 2015 Report Share Posted June 20, 2015 Наистина, като ще се дават 300лв за смяна, по-добре 400 за пълна смяна с машина. Цената на материалите е 110-120лв - 5.5-6л Мобил, с филтър и гарнитура и 40 минути личен труд. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now