Svetlioto Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Един въпрос! Днес,сутринта си свалих таблото с уредите и цял ден карах така,усещайки,че акумулатора ми пада. Все по-бавно и по-бавно въртеше стартера,докато преди малко не можа да завърти изобщо.Възможно ли е да е от това,че съм без табло или е гадно съвпадение? Ще се радвам ако някой ми даде компетентен отговор. Колата е Б3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Таблото няма нищо общо,акумлуатора ти си е отишал просто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlioto Публикувано 14 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 (Редактирано) Не разбирам и все си мислех,че нещо минава през таблото...свързано с акумулатора. Благодаря ,колега! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 15 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Като го няма таблото динамото не зарежда - изпитано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlioto Публикувано 14 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Не разбирам и все си мислех,че нещо минава през таблото...свързано с акумулатора. Благодаря ,колега!а само да те питам...ако сложа временно полу-тягов...Като го няма таблото динамото не зарежда - изпитано ...наистина ли,колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 ...наистина ли,колега?Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlioto Публикувано 14 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Таблото няма нищо общо,акумлуатора ти си е отишал просто Не разбирам и все си мислех,че нещо минава през таблото...свързано с акумулатора. Благодаря ,колега! Да.Много обнадеждаващо. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Не е обанадеждаващо, а си е абсолютно вярно това което казва колегата swetli4ko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Първоначално и аз бях много учуден че не зарежда без таблото . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlioto Публикувано 14 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Не е обанадеждаващо, а си е абсолютно вярно това което казва колегата swetli4koза мен е много обнадеждаващо,защото бях приготвил вече парите за нов акумулатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Алтернатора няма да зарежда ако я няма (или е изгоряла) контролната лампа за акумулатора. Таблото има общо толкова, че лампата е на него (в смисъл без табло нямаш лампа). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlioto Публикувано 14 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 (Редактирано) Благодаря за компетентният коментар! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 15 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 (Редактирано) Според известния наш приятел vaskoto1 е достатъчно след запалване еднократно оборотите да се повишат над 3500-4000 за да се самовъзбуди алтернатора и след това зарежда. Не съм го тествал лично. Иначе възбуждането се захранва през крушката за зареждането на таблото. Като я няма - не започва да зарежда. ------Актуализирах и заглавието. Редактирано 14 Май 2015 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 15 Май 2015 Доклад Share Публикувано 15 Май 2015 Това е пълната истина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване