miteto77b Публикувано 17 Май 2015 Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 Някой знае ли защо под предния капак на ауди а4 1.8т б5 няма изолация, а при дизелите има? Ако се сложи талава дали ще навреди на нещо, температурата примерно. Питам, защото колата е малко шумна на изванградско при над 120км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 17 Май 2015 Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 (Редактирано) Това се води шумоизолация и да, помага, но малко. Редактирано 17 Май 2015 от KCV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 17 Май 2015 Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 Аз си сложих преди няколко дена, няма фрапантна разлика. И на мен ми идва шумно, според мен самото купе не е добре изолирано от мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miteto77b Публикувано 17 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 (Редактирано) от някой дизел ли намери или я поръча Цитиране на предходно мнение! Редактирано 18 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 17 Май 2015 Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 (Редактирано) От S4, те всички са съвместими. Редактирано 17 Май 2015 от AgopXX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Май 2015 Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 Тоя мотор си е меко казано шумен, неприятния момент е с мижавата шумоизолация на моторния отсек, откъм купето представлява шумопоглъщаща вата с едностранно температурно покритие, а понякога откъм двигателя слагат и нещо като шумопоглъщащ битум, но мисля това е допълнителна поръчкова "екстра", "шумопотискащ пакет".Някъде по чуждите форуми имаше един маниак, беше изолирал преградата от двете страни с дайнамат и пишеше, че вече чувал "часовника си да цъка", вероятно има истина. Но за да са кадърни тия гимнастики, доста неща падат в моторния отсек, а вътре се вади и табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miteto77b Публикувано 18 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 Момчета намерих такава изолация, но е от ауди 2000год.Дали ,ще стане при мен? Моята е 1997год. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 18 Май 2015 Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 Ако щипките й са кръгли ще станеSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miteto77b Публикувано 18 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 (Редактирано) Колеги за шума на двигателя си мисля ,че допринася и това, че са махнати тези двете гумените, които се намират под акумулатора и в дясно от него .Предният собственик ги е махнал, защото там се е събирала вода.Ако ги сложа обратно рискувам да наводня компа,иначе съм сигурен ,че шумът ще намалее, ако са си на мястото.Някой има ли решение на този въпрос? Редактирано 18 Май 2015 от miteto77b Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bivolan Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 При мен гумените тапи си стоят, но това не прави колата по-тиха.Не е в тях проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miteto77b Публикувано 19 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 (Редактирано) А как се отича водата при теб? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 20 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 ..........Някой има ли решение на този въпрос?Има решение, друг двигател, не са малко тихите на пазара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Решение винаги има. Сваляш табло, гредата под таблото, има една вата , махаш я и лепиш хубава шумоизолация. Правиш същото с тавана, вратите, предния капак, багажника. След като облепиш цялата кола си връщаш заводските вати и кичета. Гаранция няма да си познаеш колата. Преди много да се надъхаш влез в Авал и виж колко струва въпросната изолация. Мисля че над 1к идва да си облепиш колата. Плюс ако плащаш за труд по разглобяването. Другото решение е да не обръщаш внимание на такъв тип "проблеми" при 20 годишен модел кола. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pifbull Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Пусни качествена музика в колата и всичко ще си дойде на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bivolan Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 А как се отича водата при теб?Цитиране на предходно мнение!Ами по-принцип те се запушват, ако е стояла под дърво и нещо от листа ако паднат. По принцип им хвърлям по един поглед от време на време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miteto77b Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Сложих въпросната изолация,наистина има ефект но е малък.Трбва да се поработи още малко по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paconnni Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Здравейте, при мен си има фабрична вата на капака. А и всеки, който се е качвал в колата ми е споделял как двигателя почти не се чува без значение дали скоростта е ниска или висока. Колата е от подписа ми А4 1.8Т 2000 г Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Може би при фейслифт са направили малко подобрения по изолацията към купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Разглобявал съм арматурно табло на преди и след фейсови а4-ки. На фейсовата зад таблото по цялата ламарина която отделя моторния отсек има една дебела вата, обаче не си спомням преди фейса дали я имаше и колко дебела беше. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Това е полезно инфо, благодаря. Ясна е работата, до 98ма шумно купе и като са получили толкова оплаквания, във фейслифта са направили подобрението. После ще видя дали има начин да набутам вата под таблото, без да разглобявам нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Няма как да стане.Обясних ти сваляш табло, греда и т.н и лепиш изолация. Процедурата отнема около 10-14 часа, ако го правиш за пръв. Аз вече три пъти съм свалял табла за 1 час е долу за 1.5 часа е сглобено от двама души...Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miteto77b Публикувано 14 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2015 На мястото на катализатора имаше траба, махнах я и сложих резонансно гърне.Никаква разлика като карам до 120 няма проблем от 120 до 140 бучи и след 140 сякаш шума леко намалява.Майстора ми предложи да сложа още едно резонансно гърне тогава щяла да се усети разлика .Какво ще кажете?Няма ли да станат много? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pi4sf Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 (Редактирано) Зависи от резонансното гърне какво е....Но и 5 да сложиш е все тая, ако е нечитаво. Изпускателните тръби уплътнени ли са добре? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 28 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 3 Април 2020 Доклад Share Публикувано 3 Април 2020 Темата е стара, но не мисля, че е от купето и дали има значение префейс - фейс. По-скоро зависи много от двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване