Jump to content

изолация под предния капак


miteto77b

Recommended Posts

Някой знае ли защо под предния капак на ауди а4 1.8т  б5 няма изолация, а при дизелите има? Ако се сложи талава дали ще навреди на нещо, температурата примерно. Питам, защото колата е малко шумна  на изванградско при над 120км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор си е меко казано шумен, неприятния момент е с мижавата шумоизолация на моторния отсек, откъм купето представлява шумопоглъщаща вата с едностранно температурно покритие, а понякога откъм двигателя слагат и нещо като шумопоглъщащ битум, но мисля това е допълнителна поръчкова "екстра", "шумопотискащ пакет".

Някъде по чуждите форуми имаше един маниак, беше изолирал преградата от двете страни с дайнамат и пишеше, че вече чувал "часовника си да цъка", вероятно има истина. Но за да са кадърни тия гимнастики, доста неща падат в моторния отсек, а вътре се вади и табло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колеги за шума на двигателя си мисля ,че допринася и това, че са махнати тези двете гумените, които се намират под акумулатора и в дясно от него .Предният собственик ги е махнал, защото там се е събирала вода.Ако ги сложа обратно рискувам да наводня компа,иначе съм сигурен ,че шумът ще намалее, ако са си на мястото.Някой има ли решение на този въпрос?

Редактирано от miteto77b
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решение винаги има. Сваляш табло, гредата под таблото, има една вата , махаш я и лепиш хубава шумоизолация. Правиш същото с тавана, вратите, предния капак, багажника.

След като облепиш цялата кола си връщаш заводските вати и кичета. Гаранция няма да си познаеш колата. Преди много да се надъхаш влез в Авал и виж колко струва въпросната изолация. Мисля че над 1к идва да си облепиш колата. Плюс ако плащаш за труд по разглобяването.

Другото решение е да не обръщаш внимание на такъв тип "проблеми" при 20 годишен модел кола.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как се отича водата при теб?

Цитиране на предходно мнение!

Ами по-принцип те се запушват, ако е стояла под дърво и нещо от листа ако паднат. По принцип им хвърлям по един поглед от време на време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, при мен си има фабрична вата на капака. А и всеки, който се е качвал в колата ми е споделял как двигателя почти не се чува без значение дали скоростта е ниска или висока. Колата е от подписа ми А4 1.8Т 2000 г

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобявал съм арматурно табло на преди и след фейсови а4-ки. На фейсовата зад таблото по цялата ламарина която отделя моторния отсек има една дебела вата, обаче не си спомням преди фейса дали я имаше и колко дебела беше.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е полезно инфо, благодаря. Ясна е работата, до 98ма шумно купе и като са получили толкова оплаквания, във фейслифта са направили подобрението. После ще видя дали има начин да набутам вата под таблото, без да разглобявам нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да стане.

Обясних ти сваляш табло, греда и т.н и лепиш изолация. Процедурата отнема около 10-14 часа, ако го правиш за пръв. Аз вече три пъти съм свалял табла за 1 час е долу за 1.5 часа е сглобено от двама души...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

На мястото на катализатора имаше траба, махнах я и сложих резонансно гърне.Никаква разлика като карам до 120 няма проблем от 120 до 140 бучи и след 140 сякаш шума леко намалява.Майстора ми предложи да сложа още едно резонансно гърне тогава щяла да се усети разлика .Какво ще кажете?Няма ли да станат много?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от резонансното гърне какво е....Но и 5 да сложиш е все тая, ако е нечитаво. Изпускателните тръби уплътнени ли са добре?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Темата е стара, но не мисля, че е от купето и дали има значение префейс - фейс. По-скоро зависи много от двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...