Jump to content

Поставяне на ГИ на С8 Д2 2002


Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Благодарение на форума си обнових информацията за ГИ и започвам проучване да сложа такава на Ауди С8 Д2 от 2002. Най-учтиво моля хора с двигател 4.2 V8 с монтиран ГИ да споделят опита си. Също моля пишете за:

 

Какви са най-често срещаните проблеми

Колко е максималния обем на тороидална бутилка за тази кола.

Има ли начин борд компютъра на колата да показва правилните стойности при работа на газ

По-добре ли е да се монтира ГИ с OBD

Има ли някакъв ефект на ГИ върху скоростите (автомата)

Наистина ли ГИ е по-нежен към двигателя и той работи по-добре в сравненеи с бензина

Има ли нещо специфично, на което трябва да се обърне внимание при монтажа и избора на ГИ

Ако се кара на бензин, ще се усеща ли присъствието на ГИ

Как става преминаването от бензин на газ (след палене на студено)

Верно ли е опасно да се паркира в подземен паркинг (или това е поредната българска простотия)

 

Гледах няколко филмчета на такъв двигател с газ и всичко изглежда доста добре, както се казва too good to be true!

 

Всяка допълнителна информация е добре дошла.

 

Предварително благодаря

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, карам такова от две години на газ. Никакви проблеми. Бутилката ми е тороидална 65 ики 66 литра беше, събира според зависи, нормално 55 литра. От 1 година сложих втора бутилка 40 литра, полезен обем 32 литра, защото обикалям малко европата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

Какви са най-често срещаните проблеми

 

Същите като и на други автомобили. Просто ти трябва читав газаджия да ти направи комплект или да отидеш срещу повече пари да си вземеш нещо по-висок клас. Това е от евтин 1200 лева до скъп около 2500 лева.

 

Колко е максималния обем на тороидална бутилка за тази кола.

 

Колегата ти е отговорил, най-добре с колата и се пробва.

 

 

Има ли начин борд компютъра на колата да показва правилните стойности при работа на газ

 

По принцип съм виждал коли на които леко може да се коригира борд компа и съответно може да направиш нещо което да показва що годе. Проблема е че борд компа незнае кога си на газ и кога на бензин, съответно колкото повече колата работи на бензин толкова по-грешно ще е измерването. Затова не си човъркай компа, след 5-6 бутилки газ ще се научиш да си добавяш един процент над бензиновия разход и толкова.

 

 

По-добре ли е да се монтира ГИ с OBD.

 

Ми и с него и без него ако не е настроена с желание и познания резултата няма да е добър. По принцип  е по-добре да го има.

 

Има ли някакъв ефект на ГИ върху скоростите (автомата).

 

Случва се при Фобос с ОБД корекция при запалване на автомобила след примерно около минута да скъса връзката между ECU-то и компа на кутията. Усеща се един лек удар в кутията, това не е някакъв дефект на всичките ГИ-та а по-скоро проблем при Фобос който иначе е доста читав като комп.

 

 

Наистина ли ГИ е по-нежен към двигателя и той работи по-добре в сравненеи с бензина. 

 

Щади маслото и по принцип да работи малко по-меко. Стари автомобили останали без компресия успяват да работят по-добре на газ отколкото на бензин

 

 

Има ли нещо специфично, на което трябва да се обърне внимание при монтажа и избора на ГИ.

 

Най-вече човека който ще ти я прави, атмосфераката ти е много по-лесна за правене отколкото един чипнат тръц. Комплектацията е според майстора и с това с което работи и ти е по джоба.

 

 

Ако се кара на бензин, ще се усеща ли присъствието на ГИ.

 

Не няма, единствено ще ти се пречка резервната гума в багажника.

 

 

Как става преминаването от бензин на газ (след палене на студено). 

 

Всичко си става автоматично, когато колата достигне работна темепература на охл.течност достатъчна за изпарителя си обръща на газ, при всякакъв проблем с газта колата автоматично минавана бензин. Единствно въпрос на собствена логика е дали да се сприра бензиновата помпа докато си на газ, има подръжници и на двете версии.

 

 

Верно ли е опасно да се паркира в подземен паркинг (или това е поредната българска простотия).

 

По-принцип причината да се слагат такива табели е защото собствениците на същтите тея подземни паркинги пестят от вентилация (било то при монтажа или после от тока). Аз лично не съм си сложил лепанка и съм със скрита пълначка, не ми се разправя с охранители и подобни знаци ги подминавам леко, както и едни други подобни (от друго естество, не касаещо автомобилите) смешно забранителни знаци....

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много благодаря за инфото и на двамата.

 

@audi v6: с какъв ГИ си (+изпарител/софтуер), имаш ли тва за омасляване на клапаните, и наистина ли е нужно. Къде ти го монтираха?

 

@Pesho: супер инфо мерси. За фобос го четох тва с придърпването, но щом го няма при другите значи фобос отпада моментално. Имаш ли опит с някой добър сервиз и какво оборудване и къде ще препоръчаш да се монтира.

 

Насочил съм се към следните марки ГИ: bardolini, brc, romano и lovato. Има ли още някоя марка която си заслужава да се проучи? За ловато се чудя защо е по-скъп от останалите и защо не се среща толкова често? Едно приятелче ми намери добра оферта за бардолини, но като че ли brc изглежда по-надеждно (пък и има много впечатляващи демонстрации в youtube). Къде може да се прочете повече за тези продукти или е най-добре да се обиколят сервизите и да се поговори с майсторите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш възможност си постави Ланди-Ренцо, няма да имаш никакви проблеми после. На много двигатели като твоя са монтирали и имат опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много благодаря за инфото и на двамата.

 

@audi v6: с какъв ГИ си (+изпарител/софтуер), имаш ли тва за омасляване на клапаните, и наистина ли е нужно. Къде ти го монтираха?

 

@Pesho: супер инфо мерси. За фобос го четох тва с придърпването, но щом го няма при другите значи фобос отпада моментално. Имаш ли опит с някой добър сервиз и какво оборудване и къде ще препоръчаш да се монтира.

 

Насочил съм се към следните марки ГИ: bardolini, brc, romano и lovato. Има ли още някоя марка която си заслужава да се проучи? За ловато се чудя защо е по-скъп от останалите и защо не се среща толкова често? Едно приятелче ми намери добра оферта за бардолини, но като че ли brc изглежда по-надеждно (пък и има много впечатляващи демонстрации в youtube). Къде може да се прочете повече за тези продукти или е най-добре да се обиколят сервизите и да се поговори с майсторите?

 

 

Изобщо не си давай парите са всякакви омаслители и подобни тъпотии.

 

Бардолити е основния конкурент (Български) на Фобос. Ако ще е български компа независимо от дразнитела на OBD-то пак бих ти препоръчал Фобос. Ловато за мен много пари за нищо, БРЦ нещо не съм чул за читав сервиз. Романото е добро ама на цена близка до Ланди-то и може би донякъде се обезсмисля. Иди до Ланди да ти дадат оферта за колата, това ще ти е репер за най-висока цена която си залужава да платиш. После може да поразпиташ тук там и за други алтернативи.

 

За твоя мотор сбирток който ще работи е проста и хубава нормална евросонда, 6 мм термопластика тръба, изпарител от типа на Меджик до 350 коня и някакви нормални рейки. Т.е. нищо сложно и скъпо, въпрос на желание някой да я монтира и настрои читаво.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Меджика трудно ще се справи с 360 кс в с8  иначе и бардолини да му сложи пак ще си джитка...тая кола е стара и не е сложна драми надали ще има.. Просто да я сложи някой които е виждал В8 на Ауди и да не се тъни прекомерно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да е за Меджика, но мислълта ми е че няма подобни драми като при турбо моторите.

 

МОя газаджия каза че си е направил един Мерцедес с 5 литровия осмак с меджик и 6 мм. и го изпъват без проблем до прекъсвач. 

 

Сигурен съм че ако колега сложи нещо читава после много време ще се чуди къде се е мотал, ако обаче някой келеш направи някоя беля ще си каже "знаех си аз за газта".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

меджика на 250 кс при мен на 3 л атмосфер\умрели 190 кс\ си се дънеше.... са на 300 изпрарител и 3.5 е 1~1

Мисля, че специално за да работи прилично във всички оборотни диапазони си трябват 2 изпаритела   тва с8 е една от най-харчещите коли в това поколание направо при стъпка виждаш водовъртеж в резервоара :hilezh: съответно си иска стабилно подаване на гориво... абе нека някой дето ги разбира нещата да си каже ....но тия които съм виждал са с 2 бр

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Романо и ОБД. Два изпарителя романо, една тръба 8 мм термопластика. Не казвам къде е монтирана, защото съм недоволен от монтажа. Преди имах а8 2000 г. 4.2 310 коня със същата газова, имаше проблем с Обд-то и еднократен удар в скоростите. На С8-цата нямам никакви оплаквания...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние тук си говорим кой какво за да може и други да са наясно с някой дребни неуредици които могат да се избегнат.

Щом Меджика се е дънил има една камара други изпарители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш възможност си постави Ланди-Ренцо, няма да имаш никакви проблеми после. На много двигатели като твоя са монтирали и имат опит.

 

здрасти, мерси за инфото. Кой е официалния сервиз на ланди в София? Романото изглежда по-привлекателно заради дългата гаранция: 5 години или 150000 км и виждам че освен на моя мотор, е слагано на доста по-нови, мощни и сложни мотори, така че би трябвало да е добро. 

 

Аз съм с Романо и ОБД. Два изпарителя романо, една тръба 8 мм термопластика. Не казвам къде е монтирана, защото съм недоволен от монтажа. Преди имах а8 2000 г. 4.2 310 коня със същата газова, имаше проблем с Обд-то и еднократен удар в скоростите. На С8-цата нямам никакви оплаквания...

 

Супер инфо, и аз съм се насочил натам. Къде ти го монтираха на С8-та?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Официалния сервиз на Ланди-Ренцо е на Ботевградско шосе срещу Маргел. На 3 лични автомобила съм слагал при тях и съм много доволен от монтажа и поведението на колите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега, ако не си я монтирал още мога да ти покажа как я направих моята. 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=169674

 

В тази тема има снимки след монтирането на уредбата. На снимката с багажника имам бутилка 66 л + резервна гума по време на снимката. На снимката на двигателния отсек забележи, че се вижда само изпарителя - двоен до 420 кс и филтъра за газта. Компа на ГИ-то е до този на колата, кабелите на бенз.дюзи

за прекъснати още след компа.  Вързано е OBD-то и работи отлично. За повече на ЛС. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...