Jump to content

При рязко потегляне компресора на климатика изключва.


sskamen

Recommended Posts

При рязко потегляне и при леко подаване на газ дори и на свободна чувам как релето под волана цъка и изключва компресора за 5-6 сек. Някой има ли такъв проблем и как се решава? Майстора ми каза, че на някои коли е така за да пази компресора от резки промени в оборотите. Колата е А4 1997 1.9 110 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе,моята като е същата що не изключва.Включа ли го веднъж,докато не махна снежинката никога не се изключва.И това го виждам защото съм си извел индикация от диод.Ходи при някой който се занимава стова да я преслуша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам такъв проблем, само дето при мен включва и изключва постоянно без значение при какви обстоятелства. Фреон има

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наляганията са ок. Той отначало мислеше, че е малки фреона и при по-високи обороти пада много налягането и изключва. Щом е нормално ще си карам така. Охложда си доволно просто ме дразни малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това реле е сложено там с ТОЧНО ТАЗИ ЗАДАЧА, при кикдаун да изключи компресора за да разтовари "спортния хъс" на газиращия, като освен това пуска и спира компресора при разните режими(освен кикдаун) на климатроника.

 

Правете каквото искате, колите са си ваши, компресорите също, парите  си ги изкарвате сами предполагам, сами си носете и отговорностите по поддръжка на возилата.

 

Същото се отнася и за картерната вентилация, която така "красиво" се маха наляво и на дясно, както и "безмислените" катализатори, както и.........

Удивително е какво може да направи незнанието с една кола, както и упоритото противодействие на здравия разум.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го наредим, нямаш грижа.

Иначе така както го описваш, или релето ти е за смяна, или зярядния волтаж ти е нисък, или и двете, тогава започва да искри, да жужи и други такива красоти. Има вариант и панела на климатроника да се гаври с някоя студена спойка, понякога дава симптоми на компрометирано реле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам спомен, мисля 213 беше......., ще те излъжа. То се чува ясно когато почне да цъка, разпознава се лесно на табълцето.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:huh:

при леко подаване на газ дори

и как решихте, че проблема е в кикдаун-а, като явно не е там??? :stupid:

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигнала за изключването при кикдауна идва от дросела, не помня стойностите, но при определено съотношение ъгъл/скорост на отваряне/натискане, компресора изключва. Друг е въпроса, ако дросела е компрометиран в зоната на празния ход и дори при бавно натискане, в самото начало още имитира споменатите стойности и изключва компресора, лично съм го изпитвал с един дросел втора ръка, трябваха ми няколко дни за да го уловя, а дросела не даваше грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при AFN-a ще да е от педала, а не от дросела, но е същото. Има и възможност да е от грешна кодировка на панела на климатика, например да е купуван от морга от 6-так и сега да се шашка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...