sskamen Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 При рязко потегляне и при леко подаване на газ дори и на свободна чувам как релето под волана цъка и изключва компресора за 5-6 сек. Някой има ли такъв проблем и как се решава? Майстора ми каза, че на някои коли е така за да пази компресора от резки промени в оборотите. Колата е А4 1997 1.9 110 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Вярвай си на майстора, един от малкото, които явно си разбират от занаята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Да бе,моята като е същата що не изключва.Включа ли го веднъж,докато не махна снежинката никога не се изключва.И това го виждам защото съм си извел индикация от диод.Ходи при някой който се занимава стова да я преслуша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 24 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 За това пускам тема защото не му вярвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 И аз имам такъв проблем, само дето при мен включва и изключва постоянно без значение при какви обстоятелства. Фреон имаSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 24 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 А ако шунтирам това реле? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Вижте наляганията: явно изключва от пресостатаПри движение и пълна газ трябва да изключва. Това е нормална функция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 24 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Наляганията са ок. Той отначало мислеше, че е малки фреона и при по-високи обороти пада много налягането и изключва. Щом е нормално ще си карам така. Охложда си доволно просто ме дразни малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 (Редактирано) Това реле е сложено там с ТОЧНО ТАЗИ ЗАДАЧА, при кикдаун да изключи компресора за да разтовари "спортния хъс" на газиращия, като освен това пуска и спира компресора при разните режими(освен кикдаун) на климатроника. Правете каквото искате, колите са си ваши, компресорите също, парите си ги изкарвате сами предполагам, сами си носете и отговорностите по поддръжка на возилата. Същото се отнася и за картерната вентилация, която така "красиво" се маха наляво и на дясно, както и "безмислените" катализатори, както и.........Удивително е какво може да направи незнанието с една кола, както и упоритото противодействие на здравия разум. Редактирано 24 Май 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 24 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Значи ще се кара така. Щом е сложено с такава цел. Блогадаря много за бързите отговори. Поздрави.[emoji106] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Ще се радвам да се видим при Мишо и да ти покажа какво прави моята кочина и да си кажеш мнението. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Ще го наредим, нямаш грижа.Иначе така както го описваш, или релето ти е за смяна, или зярядния волтаж ти е нисък, или и двете, тогава започва да искри, да жужи и други такива красоти. Има вариант и панела на климатроника да се гаври с някоя студена спойка, понякога дава симптоми на компрометирано реле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Случайно да знаеш номера на релето?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 (Редактирано) Нямам спомен, мисля 213 беше......., ще те излъжа. То се чува ясно когато почне да цъка, разпознава се лесно на табълцето. Редактирано 24 Май 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 (Редактирано) при леко подаване на газ дори и как решихте, че проблема е в кикдаун-а, като явно не е там??? Редактирано 24 Май 2015 от Evgeni K. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Ако е препълнена системата също ще изключва при подаване на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Има 100 причини поради които може да изключва, ама при така описания проблем, една от тях НЕ е кикдауна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Сигнала за изключването при кикдауна идва от дросела, не помня стойностите, но при определено съотношение ъгъл/скорост на отваряне/натискане, компресора изключва. Друг е въпроса, ако дросела е компрометиран в зоната на празния ход и дори при бавно натискане, в самото начало още имитира споменатите стойности и изключва компресора, лично съм го изпитвал с един дросел втора ръка, трябваха ми няколко дни за да го уловя, а дросела не даваше грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 при AFN-a ще да е от педала, а не от дросела, но е същото. Има и възможност да е от грешна кодировка на панела на климатика, например да е купуван от морга от 6-так и сега да се шашка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване