Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

МИТАКА 1654 , какви са симптомите ? Аз не виждам голям проблем и моя беше така след 20 к ,при ме смених съединител и след 15к са прееба маховика , почна да прави удар на 2к оборота , все едно ряско пускаш съединителя отново... а размера е 240мм не е като на 1.9 тди , притискателя му е слаб обаче какво ще слагаш сега?

П.с : Предкатализаторите се свалят , като се махнат тампоните на скоростите с лапите и се пусне кутията на долу , отваря се повече място.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 12 часа, Style написа:

МИТАКА 1654 , какви са симптомите ? Аз не виждам голям проблем и моя беше така след 20 к ,при ме смених съединител и след 15к са прееба маховика , почна да прави удар на 2к оборота , все едно ряско пускаш съединителя отново... а размера е 240мм не е като на 1.9 тди , притискателя му е слаб обаче какво ще слагаш сега?

П.с : Предкатализаторите се свалят , като се махнат тампоните на скоростите с лапите и се пусне кутията на долу , отваря се повече място.

 

Симптомите бяха трудно включване на задна и първа,все едно включваш на полусъединител.Кутията я преебах при един старт с х6 5,0битурбо,точно заради съединителя.Маховика е добре,луфта е нормален,само има лек проблем с лагера,който е между двете части на маховика,но така ще кара.Мисля да пробвам да сложа съединител комплект от 2,5тди 180к.с.Твоя маховик защо се е прецакал,в какво положение е бил?

 

П.П.1,9ТДИ след 2000год са с 240мм също,аз минах на Леон тди,от 228мм двумасов на едномасов с 240мм,след което хвърлих кутия.

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителят на 2.5тди не е по-силен. Не се бъркайте, че всички съединители на 240мм размер държат еднакви нютони и че разликата между 228 и 240 е само от размера на диска и притискателя. Има значение феродото какво е и колко кила натиск или там както се води има притискателя. По-добре поръчай съединител от RS4 вместо да правиш експерименти.

Ако смяташ, че съединителят на 2.7Т е слаб, покажи ми един съединител на друг мотор или кола, който да държи на 500+ нютона в 2500 оборота на колата 1700+кг 4х4 и да не припада след няколко старта от 4000 оборота. Тук говорим за карани коли, на незнайни километри и тези съединители държат на чипнатите мотори и на издевателстване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега съм с такъв от RS4, но не мисля да правя повече стартове от 4000 оборота. Стария се предаде прекалено бързо :hilezh:. На 2.5ТДИ няма да издържи на напъна, при 500нютона умира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да подскажа още малко, проблемът в съединителите не идва от това, че притискателят е слаб, а от гадното феродо, което използват от Sachs/Luk.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми за 2,5тди е,че фабрично е на 380нм,а 2,7 230к.с. фабрично е 310нм,та си мисля,че феродото на дизела да държи повече на бой?Някой може ли да дефинира какво е "слаб" или "силен" притискател и къде е разликата?Другия вариант е от С6 ц5/С8 д2,те са със същият размер съединител,но дали е по-здрав не знам

 

 

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, ChillToucH написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Да,но от с6/с8 е по-евтин съединителя,а пък нютоните са 420,т.е. почти същото е или бъркам?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, ChillToucH написа:

А тези от С6/С8, ще станат ли на 2.7? От RS4 поне става директно и няма главоболия.

Еми същия диаметър и шлици са,пък не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стъпката на маховика? 

А маховикът сега като го престържете, защото трябва, дали няма да мине под минималната дълбочина?

Тези неща има ли кой да ги премери и провери?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, МИТАКА1654 написа:

 

 

преди 23 минути, ghostdog написа:

А стъпката на маховика? 

А маховикът сега като го престържете, защото трябва, дали няма да мине под минималната дълбочина?

Тези неща има ли кой да ги премери и провери?

Маховика още не знам дали е поддал като равнина,иначе пукнатините са под 1мм,не се чувстват на ръка.Иначе

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премерете феродовите дискове, да не се окаже, че на 2.7Т е по-тънък или по-дебел от този, който искаш да сложиш. Трябва да се премери и стъпката на притискателя и да се сравни с тази на 2.7т-то и тн. Търси и рови по каталози, така само на диаметър съединител не се избира, особено като се знае колко работа има по смяната му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ghostdog написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Според теб това нещо дали е усилено и дали ще върши по-добре работа от оем-ски комплект?

 

http://www.ebay.com/itm/KUPP-HEAVY-DUTY-CLUTCH-KIT-AUDI-S4-A6-ALLROAD-QUATTRO-2-7L-6cyl-DOHC-Bi-Turbo-/151161053631?hash=item2331e6a1bf:g:zJMAAOSwv-NWVQ08&vxp=mtr

В крайна сметка някой карал с керамика може ли да сподели става ли за евридейка?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тия кенефи дето изрови, не знам. Тук има съединител за RS4 http://www.carparts4less.co.uk/, по-добра цена, аз до сега не съм намерил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички бягат от керамиката(за всекидневна кола). Иначе при добро желание на собственика, може да се кара и за ежедневка, просто няма да му харесва :hilezh:.

Редактирано от ChillToucH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай оем от рс4. Какво стана с кутията ти?

 

Ghostdog наскоро пътувах по тракията и... такива индивиди има по пътя, че нямам думи. Замислих се за по-големи спирачки. Ти с какво ще спираш тва твоето стадо под капака?

 

Не че нещо ма почвам да си мисля за нещо на две колела за тръпка и някой вранглер за през другото време :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, МИТАКА1654 said:

Да,има.....

Този линк със "стейдж две" съединителят е или оригинален притискател за 2.7Т с ъпгрейднато феродо или рс4 притискател с оригинално или ъпгрейднато феродо. Просто притискателят е боядисан червен. :hilezh:

По-добро от ОЕМ няма.

Керамиката става за ежедневна кола, ако се направи правилно, но за ежедневна кола и е много кратък животът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам че най-ефективното решение за тоя съединител е изработка на твърд маховик и съединител от РС4 , НО от В7 - защото е със метален SAC и държи 10% повече от RS4 B5 съединителя( или поне така го дават американците). Оказа се също така че го слагат и на 3.0 тди моторите с ръчни кутий , там нютоните са към или над 600 след чип. Номер 3000 951 848 SACHS , ако изчакаш утре мога да кажа и ориентировъчна цена , помня че RS4 B5 съединителя беше над 600 лв . МИТАКА1654 , ако си с първия мотор AJK/AZA код направо го изхвърляй тоя маховик , че цената на нов с отстъпка е към 1140 лв , а не си заслужава да сваляш кутията след 15-20к като мен , майстора като качваше новия съединител не намери проблем със маховика....явно новия съединител и 1-2 старта и дотам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

41 minutes ago, TiL said:

Ghostdog наскоро пътувах по тракията и... такива индивиди има по пътя, че нямам думи. Замислих се за по-големи спирачки. Ти с какво ще спираш тва твоето стадо под капака?

За спирачки аз съм се спрял на 4 бутално Brembo от Audi S8 D2 и 334мм двукомпонентен диск с алуминиева сърцевина от MB C43 AMG. Идеята при мен е да се събере най-голямата спирачка в 17" джанта и взех идея от Stoptech 332. Отзад ще има 4 бутално задно Brembo от Audi RS2 с 280, 300 или 312мм диск, още не съм решил. Купих 280мм дисковете, но по една или друга причина репих, че ще събера 345мм диск отпред в 17" джанта, затова започнах пак да смятам балансите и май ще се метна на по-голям диск и отзад. За ръчна съм си взел апарати Brembo за ръчна от Jaguar.

Style е прав за съединителите. Аз съм приготвил притискател от RS4 B7 с твърд маховик. Съединителят от RS4 B7 е по-евтин от този за B5. Ако някой е обърнал внимание на сайтът, който постнах. Там цените са 130 паунда за B7, 150 за B5.

Само едно нещо да допълня, доста повече от 10% е разликата между двата притискателя.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на мен днес ми пристигнаха и останалите части за бангията , това да излекуваш AJK мотор от детските болести е вредно за джоба...

П.с : RS4 B7 съединител не става директно на нашите маховици иска преправяне на фиксиращите пинове и на стъпката на маховика към притискател.... трябва майстор дето ги разбира тея работи или тия дето правят едномасовите май също могат да го направят. robobug , маховика дето си приготвил предполагам е правен по притискателя и е преценено или е от някой модел определен ?

 

20160718_114003.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 1 час, Style написа:

Смятам че най-ефективното решение за тоя съединител е изработка на твърд маховик и съединител от РС4 , НО от В7 - защото е със метален SAC и държи 10% повече от RS4 B5 съединителя( или поне така го дават американците). Оказа се също така че го слагат и на 3.0 тди моторите с ръчни кутий , там нютоните са към или над 600 след чип. Номер 3000 951 848 SACHS , ако изчакаш утре мога да кажа и ориентировъчна цена , помня че RS4 B5 съединителя беше над 600 лв . МИТАКА1654 , ако си с първия мотор AJK/AZA код направо го изхвърляй тоя маховик , че цената на нов с отстъпка е към 1140 лв , а не си заслужава да сваляш кутията след 15-20к като мен , майстора като качваше новия съединител не намери проблем със маховика....явно новия съединител и 1-2 старта и дотам...

Твърдия маховик според мен не е добре за останалата карантия след него,а не е като да няма раздатки,висящи лагери,задни диференциали и т.н.Имам лош опит от същата интервенция с леон тди.С първия мотор съм,да.Имаше една тема на НЕРВАКА,че за твърд маховик се ползва маховик от АЦЕ мотор.На него пасва ли директно съединител от рс4 б7?

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...