Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

Здравейте отново.Както бях писал по-горе имам проблем с мисфайърите.Смених комутатори,нови свещи ngk iridium plus,размених местата на бобините ,Буксите на самите бобини ги прегледахме и са добре.Днес я тествахме карахме около 10-15 Минути с подаване на доста газ,кикдауни и нямаше проблем и после изведнъж при подаване пак на газ почна да набива.Изчахме да изстине 20тина минути и направих пак едно пробно каране.Понастъпах я 2 пъти ,няма проблем.После я напънах пак и пак ги наби.Пробвахме без ламбда сонда и пак така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Проверих и всичко изглежда наред.И на бензин го прави.Интересното е че сутринта като запалихме колата първите 15 минути нямаше проблем и после започна.Възможно ли е от някой кабел като се нагрее от двигателя да прави беля или да отворя компютъра да погледна нещо ако е влизала влага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търся една от изброените ръчни кутии с заден диф слагат се на А6 2.7тт , Allroad 2.7тт и А6 3.0 бензин
EHS или FTJ или FPW
Заден диф EHS -- ENX ; FTJ -- EUU и FPW --- EXY
Снимката е за внимание и ако някой не знае къде се намира кода.
Тел. 0892 462 722

355711222_1314435322789181_6323001685837274777_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги! Нов съм в клубът и четох доста теми за великият 2.7 ТТ. Аз също имам такъв АRE 2001г. Оуроуд, като цяло съм супер доволен от колата и двигателя, но се видях в чудо от няколко дни с обезвъздушаване ти на охладителната система. Вдига над 95/100 градуса и надува, в същото време радиатора половината частично е студен. Пропуснах да кажа, че от немърливост го позагрях до 130градуса  наскоро от сцепен маркуч и беше без достатъчно вода. Но не е дефектирала гарнитура на глава. Взех нов термостат и ще го сменям сега.Ще съм много благодарен ако някой опише всички стъпки по обезвъздушаването. 

 

 

Предварително благодаря !!!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо специално при обезвъздушаването. Сипваш до макс палиш, затваряш капачката, караш поне 10км., спадне ли доливаш когато изстине поне до към 30гр. Доливаш до макс. Пак караш. На сутринта след като е преседяла 1 нощ пак се проверява и това е. Има една пробка при шофьорския блоу-оф, но никога не съм я отвивал ;) Как разбрахте, че не е гарнитура? Може и риза да е :), но е малко вероятно. По принцип си държат в жегите от 90 до 100гр., но ако всичко е наред след престой в покой на ниски обороти си сваля до 90, 92гр. по принцип са си топли мотори. Аз слагам 80гр, термостат или 70гр. но  70гр. е много студен по принцип реално при 70гр терм държи около 80гр. темп, а при 80гр. терм държи 90гр. темп и вече при 87гр. си отива над 90гр. 95 - 100гр. темп. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я закачвал с вагкома да видя какво показва в реално време но никога не ми е мърдала стелката от 90г. Винаги си е пускала перка и се регулира перфектно. Но сега подминава 90 и не иска да пуска перката.

Предполагам, че не е гарнитура защото като запаля и при отворена капачка антифриза непомръдва нито калкочи нито балончета неизкарва затова си мисля така. А радиатора ми стои половината студен но НАСТРАНИ  а не ПО ВЕРТИКАЛНО. В левия край от към датчика целия до горе си е студен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз моя го прегрях на Алеко зимата до 125гр по лоши стечения на обстоятелствата. Изчаках го да изстине, налях вода, докато спре да поема, след това запалих и изчаках да загрее, за да отвори и големия кръг като доливах като си поеме антифриза. След това караш няколко км и пак го проверяваш, защото сигурно ще е глътнало още. Така съм я пълнил системата поне 5-6 пъти и съм нямал проблеми. Може да видиш малкия маркуч, който се включва в казанчето от горната страна дали не е запушен нещо. Брат ми имаше алфа като точно този маркуч беше запушен и не искаше да се обезвъздуши. Направи си тест за газове в антифриза също. Аз съм си взел тестер, ако си от София може да съдействам. Иначе това с радиатора е доста странно...

Впрочем ако стралката на таблото минава 90градуса то най-вероятно реалната температура е над 110 градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучето ми е супер. Цялата водна система проверих в събота, разглобих го от всякъде и всичко вътре е кристално няма ражди няма спукано. Сега си купих термостат на 88г. И щях да го слагам ама прочетох на колегата по-горе ми е препоръчал да взема 80г. И сега се чудя дали да го сменя преди да съм го сложил още със такъв на 80г. И да сглабям леко по-леко. От Плевен съм, но благодаря все пак за помощта!

Редактирано от Ивалин 0301
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен щом прегрява си вземи на 80 градуса, поне да знаеш, че тази част я отписваш. А и да не разглобяваш пак...

Да попитам някой знае ли откъде мога да си взема тампони за двигателя от RS4? В ауди ми казаха, че са спряни от производство преди 2-3 години.

Една позната с авточасти дори по моята рама не можа да намери стокови...

В аутопауър намерих за S4 b5, но не и за RS4.

Доколкото гледах тампоните от RS са с номер 8d0199379AD

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой слагал ли е K04/RS6?
Студената част на турбото от шофьорската страна опира в колектора. Някой ако е минавал през това да каже дали и при него е така.

Screenshot_20231107-191744.png

Screenshot_20231107-191757.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Китай е така вместо да питаш взимай флекса и аргона. От много видяно и опит съвет: махни тоз боклук :)  Сложи оригинал или поне сложи хубав вал и компресор и лагер и оправи гейта и сложи оем или Мамба октуатори. Ако мислиш , че си говоря ей така и спамя времето ще ти покаже ;) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто не бях срещал по форумите за този проблем. Както и да е, с един чук и тръба си реших проблема 😀 

Взех нови средни части jrone от колос. Досега jrone не са ме предавали пък и момчетата от магазина ми казаха, че мелет са ги купили някакви индийци/китайци(забравих) и не могат да ми гарантират за качество.

Имаше проблем и с едното ухо на топлата част на шофьорското турбо при болта към колектора. Не можеше да влезе банджо болта, но с флекса изрязах ненужното и вече пасва. 

Като цяло оригинално си е най-добре и аз съм за, но така съм решил да го правя за момента. Ако ме ядосат ще взема оригинални и готово. Всичко правя сам в стил хоби така или иначе. Ще кача снимки като всичко е готово, за да знаят хората, които го мислят този вариант през какво трябва да се мине, но се знае, че за да стане "вечно", китайците трябва да се премахнат.

Иначе паричките ги фиксирах, монтирах си старите актуатори, защото са по-твърди от китайските и пасват по-добре. Единственото е, че не съм разширил гейтовете.

IMG_20231108_185321514.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарай една камера 2 колектора да не е почнал да се люпи, че с чука си му създал неудобства :) иначе давай само напред и дано нямаш проблеми. По-добрия вариант е хубави части на средите не цяла, но каквото такова всичко е според бюджета и целта. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще вкарам, но колектора изглежда доста чист отвътре. Очаквах да е пълен с нагари.

За средните части си мислех да взема просто ремонтен комплект, но той струва 110лв + баланс още 80-100лв (толкова е на повечето места). Нова средна част е 250 ;d реших да не си създавам главоболия поне с това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагат се хубави части тия китайски боклуци за които говориш се слагат на сток кола! Виж за мамба части билет перка и вал. Само Билет компресорната перка е към 200лв. Над 400лв. излизат само частите ;) и това ако не я правиш хибрид, а да не я правиш хибрид няма смисъл при положение, че момента е сега и вече перка с повече лопатки и наклон без да се престъргва и същото за вала и отиваш над 700лв. за части и това само за 1ната турбина та аджеба представи си какво качество си взел за 250лв. цяла средна част ;) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опита ми показва(не че е голям) че средните части дето ги вземаме 80-90% са за балансиране! Не я ли балансираш я пиши бегала в най-добрия случай след 10-20к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами специално от jrone не съм чувал да са се оплаквали по форумите. Имам k04/S3 на вече почти 20к, която се кара на 1.2 и няма изгледи да е мръднала, но това не значи, че са супер качество или, че няма да се издъни скоро.

Иначе съм съгласен, че тези среди не са за големи налягания. Далеч не го правя като хората, но все пак гледам да се вместя в някакъв бюджет, затова не правя хибриди, двигател и т.н. Пък все пак всеки сам си преценява как да си чупи колата и парите 😄

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте, понеже по фейсбук информацията се губи. Как да разбера, че един хидравличен обтегач на веригата работи, докато е свален? Някакви симптоми има ли?

На пасажерската глава банк 1 ми дава -9 (градуса?)

Свалих обтегача и видях, че бананите са износени леко. Предполагам само със смяната няма да се оправи, но нека някой запознат да каже. Цедката също е в лошо състояние.....

 

IMG_20240205_174852419.jpg

IMG_20240205_174832875_HDR.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Оказа се, че майсторите не са зацепили като хората ангренажа. След зацепване с пин и скоба, и разхлабване на колелото на вала, градусите паднаха от -10 на -5, но ще трябва да се разглоби, за да го направя като хората. Работата е изключително прецизна там и всеки милиметър отговаря на няколко градуса.

Междувременно изскубах SAI глупостите и не можах да повярвам колко място се освободи.image.thumb.jpeg.9033aeb630df4885dbbe2e72d585dbfc.jpeg

На снимката липсва маркуча между клапаните и помпата само.

В момента съм настроил колата на 1 бар, защото стигнах 300g/s по дебитомер, а лимита трябва да е 320. Подготвил съм хаузинг с кутия от S6, който е същия като размер с RS4 и си седи като стоково, но първо настройвах дюзите.

Все още се боря с разни пробойни в гарнитурите/вакууми..., защото не ми остава време и върша всичко малко по малко.

Чудя се за кулерите. Иска ми се да сложа странични, но не знам колко ще са ефективни. От друга страна двойния челен е евтин и със сигурност ще е ефективен, но ще затапи всичко назад + седи грозно ;d 

Авансите са според моментното състояние на двигателя, пълното налягане е настроено на 4к оборота, защото не искам да товаря чак толкова двигателя и съединителя.

Интересното е, че навсякъде пишат, че тези турбини са лагави и се бях притеснил да не чакам пролет, за да тръгне всичко...  за моя изненада на 3та на 3к имам 1 бар и на 3.5к 1.5 bar, което направо кара тоя кораб да "откача"(доколкото е възможно) :D

Като всичко е готово, отива на дино и ще кача снимки с нещата, които са ме затруднили.

Редактирано от plamen2453
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...