nikoll0v92 Posted July 13, 2023 Report Share Posted July 13, 2023 Здравейте отново.Както бях писал по-горе имам проблем с мисфайърите.Смених комутатори,нови свещи ngk iridium plus,размених местата на бобините ,Буксите на самите бобини ги прегледахме и са добре.Днес я тествахме карахме около 10-15 Минути с подаване на доста газ,кикдауни и нямаше проблем и после изведнъж при подаване пак на газ почна да набива.Изчахме да изстине 20тина минути и направих пак едно пробно каране.Понастъпах я 2 пъти ,няма проблем.После я напънах пак и пак ги наби.Пробвахме без ламбда сонда и пак така. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted July 13, 2023 Report Share Posted July 13, 2023 Провери ли на ваг ком нещата, които ти бях писал? На бензин каза, че не го прави? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoll0v92 Posted July 13, 2023 Report Share Posted July 13, 2023 Проверих и всичко изглежда наред.И на бензин го прави.Интересното е че сутринта като запалихме колата първите 15 минути нямаше проблем и после започна.Възможно ли е от някой кабел като се нагрее от двигателя да прави беля или да отворя компютъра да погледна нещо ако е влизала влага. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmxkris Posted July 16, 2023 Report Share Posted July 16, 2023 Търся една от изброените ръчни кутии с заден диф слагат се на А6 2.7тт , Allroad 2.7тт и А6 3.0 бензин EHS или FTJ или FPW Заден диф EHS -- ENX ; FTJ -- EUU и FPW --- EXY Снимката е за внимание и ако някой не знае къде се намира кода. Тел. 0892 462 722 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ивалин 0301 Posted October 27, 2023 Report Share Posted October 27, 2023 Здравейте колеги! Нов съм в клубът и четох доста теми за великият 2.7 ТТ. Аз също имам такъв АRE 2001г. Оуроуд, като цяло съм супер доволен от колата и двигателя, но се видях в чудо от няколко дни с обезвъздушаване ти на охладителната система. Вдига над 95/100 градуса и надува, в същото време радиатора половината частично е студен. Пропуснах да кажа, че от немърливост го позагрях до 130градуса наскоро от сцепен маркуч и беше без достатъчно вода. Но не е дефектирала гарнитура на глава. Взех нов термостат и ще го сменям сега.Ще съм много благодарен ако някой опише всички стъпки по обезвъздушаването. Предварително благодаря !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmxkris Posted October 28, 2023 Report Share Posted October 28, 2023 Няма нищо специално при обезвъздушаването. Сипваш до макс палиш, затваряш капачката, караш поне 10км., спадне ли доливаш когато изстине поне до към 30гр. Доливаш до макс. Пак караш. На сутринта след като е преседяла 1 нощ пак се проверява и това е. Има една пробка при шофьорския блоу-оф, но никога не съм я отвивал Как разбрахте, че не е гарнитура? Може и риза да е , но е малко вероятно. По принцип си държат в жегите от 90 до 100гр., но ако всичко е наред след престой в покой на ниски обороти си сваля до 90, 92гр. по принцип са си топли мотори. Аз слагам 80гр, термостат или 70гр. но 70гр. е много студен по принцип реално при 70гр терм държи около 80гр. темп, а при 80гр. терм държи 90гр. темп и вече при 87гр. си отива над 90гр. 95 - 100гр. темп. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ивалин 0301 Posted October 28, 2023 Report Share Posted October 28, 2023 Не съм я закачвал с вагкома да видя какво показва в реално време но никога не ми е мърдала стелката от 90г. Винаги си е пускала перка и се регулира перфектно. Но сега подминава 90 и не иска да пуска перката. Предполагам, че не е гарнитура защото като запаля и при отворена капачка антифриза непомръдва нито калкочи нито балончета неизкарва затова си мисля така. А радиатора ми стои половината студен но НАСТРАНИ а не ПО ВЕРТИКАЛНО. В левия край от към датчика целия до горе си е студен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted October 30, 2023 Report Share Posted October 30, 2023 И аз моя го прегрях на Алеко зимата до 125гр по лоши стечения на обстоятелствата. Изчаках го да изстине, налях вода, докато спре да поема, след това запалих и изчаках да загрее, за да отвори и големия кръг като доливах като си поеме антифриза. След това караш няколко км и пак го проверяваш, защото сигурно ще е глътнало още. Така съм я пълнил системата поне 5-6 пъти и съм нямал проблеми. Може да видиш малкия маркуч, който се включва в казанчето от горната страна дали не е запушен нещо. Брат ми имаше алфа като точно този маркуч беше запушен и не искаше да се обезвъздуши. Направи си тест за газове в антифриза също. Аз съм си взел тестер, ако си от София може да съдействам. Иначе това с радиатора е доста странно... Впрочем ако стралката на таблото минава 90градуса то най-вероятно реалната температура е над 110 градуса Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ивалин 0301 Posted October 30, 2023 Report Share Posted October 30, 2023 (edited) Маркучето ми е супер. Цялата водна система проверих в събота, разглобих го от всякъде и всичко вътре е кристално няма ражди няма спукано. Сега си купих термостат на 88г. И щях да го слагам ама прочетох на колегата по-горе ми е препоръчал да взема 80г. И сега се чудя дали да го сменя преди да съм го сложил още със такъв на 80г. И да сглабям леко по-леко. От Плевен съм, но благодаря все пак за помощта! Edited October 30, 2023 by Ивалин 0301 Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted October 31, 2023 Report Share Posted October 31, 2023 Според мен щом прегрява си вземи на 80 градуса, поне да знаеш, че тази част я отписваш. А и да не разглобяваш пак... Да попитам някой знае ли откъде мога да си взема тампони за двигателя от RS4? В ауди ми казаха, че са спряни от производство преди 2-3 години. Една позната с авточасти дори по моята рама не можа да намери стокови... В аутопауър намерих за S4 b5, но не и за RS4. Доколкото гледах тампоните от RS са с номер 8d0199379AD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ивалин 0301 Posted October 31, 2023 Report Share Posted October 31, 2023 Пробва ли в автогарата? Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted November 1, 2023 Report Share Posted November 1, 2023 Предпочитам да са чисто нови. Ще взема от S4 най-вероятно ако не намеря нищо. Поне да са нови. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted November 7, 2023 Report Share Posted November 7, 2023 Здравейте, някой слагал ли е K04/RS6? Студената част на турбото от шофьорската страна опира в колектора. Някой ако е минавал през това да каже дали и при него е така. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmxkris Posted November 12, 2023 Report Share Posted November 12, 2023 С Китай е така вместо да питаш взимай флекса и аргона. От много видяно и опит съвет: махни тоз боклук Сложи оригинал или поне сложи хубав вал и компресор и лагер и оправи гейта и сложи оем или Мамба октуатори. Ако мислиш , че си говоря ей така и спамя времето ще ти покаже ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted November 13, 2023 Author Report Share Posted November 13, 2023 Доста момчета страдаха с китайски турбини и подкрепям колегата над мен... Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted November 13, 2023 Report Share Posted November 13, 2023 Просто не бях срещал по форумите за този проблем. Както и да е, с един чук и тръба си реших проблема 😀 Взех нови средни части jrone от колос. Досега jrone не са ме предавали пък и момчетата от магазина ми казаха, че мелет са ги купили някакви индийци/китайци(забравих) и не могат да ми гарантират за качество. Имаше проблем и с едното ухо на топлата част на шофьорското турбо при болта към колектора. Не можеше да влезе банджо болта, но с флекса изрязах ненужното и вече пасва. Като цяло оригинално си е най-добре и аз съм за, но така съм решил да го правя за момента. Ако ме ядосат ще взема оригинални и готово. Всичко правя сам в стил хоби така или иначе. Ще кача снимки като всичко е готово, за да знаят хората, които го мислят този вариант през какво трябва да се мине, но се знае, че за да стане "вечно", китайците трябва да се премахнат. Иначе паричките ги фиксирах, монтирах си старите актуатори, защото са по-твърди от китайските и пасват по-добре. Единственото е, че не съм разширил гейтовете. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmxkris Posted November 16, 2023 Report Share Posted November 16, 2023 Вкарай една камера 2 колектора да не е почнал да се люпи, че с чука си му създал неудобства иначе давай само напред и дано нямаш проблеми. По-добрия вариант е хубави части на средите не цяла, но каквото такова всичко е според бюджета и целта. Успех! Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted November 16, 2023 Report Share Posted November 16, 2023 Ще вкарам, но колектора изглежда доста чист отвътре. Очаквах да е пълен с нагари. За средните части си мислех да взема просто ремонтен комплект, но той струва 110лв + баланс още 80-100лв (толкова е на повечето места). Нова средна част е 250 ;d реших да не си създавам главоболия поне с това. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmxkris Posted November 20, 2023 Report Share Posted November 20, 2023 Слагат се хубави части тия китайски боклуци за които говориш се слагат на сток кола! Виж за мамба части билет перка и вал. Само Билет компресорната перка е към 200лв. Над 400лв. излизат само частите и това ако не я правиш хибрид, а да не я правиш хибрид няма смисъл при положение, че момента е сега и вече перка с повече лопатки и наклон без да се престъргва и същото за вала и отиваш над 700лв. за части и това само за 1ната турбина та аджеба представи си какво качество си взел за 250лв. цяла средна част Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted November 22, 2023 Author Report Share Posted November 22, 2023 Опита ми показва(не че е голям) че средните части дето ги вземаме 80-90% са за балансиране! Не я ли балансираш я пиши бегала в най-добрия случай след 10-20к. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted November 23, 2023 Report Share Posted November 23, 2023 Ами специално от jrone не съм чувал да са се оплаквали по форумите. Имам k04/S3 на вече почти 20к, която се кара на 1.2 и няма изгледи да е мръднала, но това не значи, че са супер качество или, че няма да се издъни скоро. Иначе съм съгласен, че тези среди не са за големи налягания. Далеч не го правя като хората, но все пак гледам да се вместя в някакъв бюджет, затова не правя хибриди, двигател и т.н. Пък все пак всеки сам си преценява как да си чупи колата и парите 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted February 5, 2024 Report Share Posted February 5, 2024 Здравейте, понеже по фейсбук информацията се губи. Как да разбера, че един хидравличен обтегач на веригата работи, докато е свален? Някакви симптоми има ли? На пасажерската глава банк 1 ми дава -9 (градуса?) Свалих обтегача и видях, че бананите са износени леко. Предполагам само със смяната няма да се оправи, но нека някой запознат да каже. Цедката също е в лошо състояние..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted March 28, 2024 Report Share Posted March 28, 2024 (edited) Оказа се, че майсторите не са зацепили като хората ангренажа. След зацепване с пин и скоба, и разхлабване на колелото на вала, градусите паднаха от -10 на -5, но ще трябва да се разглоби, за да го направя като хората. Работата е изключително прецизна там и всеки милиметър отговаря на няколко градуса. Междувременно изскубах SAI глупостите и не можах да повярвам колко място се освободи. На снимката липсва маркуча между клапаните и помпата само. В момента съм настроил колата на 1 бар, защото стигнах 300g/s по дебитомер, а лимита трябва да е 320. Подготвил съм хаузинг с кутия от S6, който е същия като размер с RS4 и си седи като стоково, но първо настройвах дюзите. Все още се боря с разни пробойни в гарнитурите/вакууми..., защото не ми остава време и върша всичко малко по малко. Чудя се за кулерите. Иска ми се да сложа странични, но не знам колко ще са ефективни. От друга страна двойния челен е евтин и със сигурност ще е ефективен, но ще затапи всичко назад + седи грозно ;d Авансите са според моментното състояние на двигателя, пълното налягане е настроено на 4к оборота, защото не искам да товаря чак толкова двигателя и съединителя. Интересното е, че навсякъде пишат, че тези турбини са лагави и се бях притеснил да не чакам пролет, за да тръгне всичко... за моя изненада на 3та на 3к имам 1 бар и на 3.5к 1.5 bar, което направо кара тоя кораб да "откача"(доколкото е възможно) Като всичко е готово, отива на дино и ще кача снимки с нещата, които са ме затруднили. Edited March 28, 2024 by plamen2453 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now