Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз па си разреших ядовете. Вече съм и по-мъдър... колкото и да те мързи или да нямаш време, то винаги сваляй маркучите за оглед отвсякъде, а не само с опипване. Уж звука се чуваше в задната част на мотора(в движение), а къде се оказа проблема... Ей го проблемния индивид(много cool се е цепнал)... сега се чудя дали да не си поръчам от Халомин...

 

2mexoh1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ще поръчваш метален брой ме и мен ? Радвам се че го открихте ! И все пак мап-а се е опитвал да подскаже отговора животинчето ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, ChillToucH написа:

Я да видим какво можете да кажете за http://frankenturbo.com/F4H-BT.html . Четох из нета и гледам, че добра мощност изкарват и то на стокова карантия. Цената също е добра(поне според мен).

Цената е добра спрямо оригинален продукт на реномирана фирма. За китайски продукт със съмнителна надеждност за мен е скъпо. За някои негови продукти има добри отзиви за други пълно отрицание ...... Произходът на всички компоненти е ясен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът твърди, че всичко е сглобено в щатите с ОЕМ-ски компоненти.

 

За турбини за 1.8т/2.7т не съм срещал отрицателни мнения. Кои продукти не му харесват хората?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предположих, че става дума за ФСИ турбини. За тях реално части няма, топлата част е в колектора и наистина франкен турбото може би не е добър вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Франкентурботата за 1.8Т и 2.7Т са много яки и няма оплаквания от тях. Аз и за А6-цата с 1.8Т и за еската мислих дали да не взема франкени, но а6-цата така и не дочака, а за еската..... там проектът мина 10000000000000000000 промени. В България се движи една ес4-ка с франкентурбота, момчето е много доволно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не разваляме темата с малолитражки и съмнителна съвкупност от части ...

Интересен е проекта с 2.7Т. Радвам се че засега се размина с ризите ....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема не е за моя проект, а обща за 2.7Т. Според мен Франкените за 2.7Т са отличен избор, но аз лично бих предпочел к04-028/029 пред всичко друго.

Да, след разговори с няколко човека, стигнах до заключението, че ризите не са за ок в моя случай. Буталта са Mahle Motorsports PowerPak, ето и линк:

http://www.performancebyie.com/mahle-2-7t-30v-piston-set-81-5mm-bore-86-4mm-stroke-9-1-cr

Мисля, че са добър избор и по-добър от предложенията на JE, прегледах и Wiseco, но не предлагаха 9.0:1 бутала, само 8.5:1 и 8.0:1.

Искрено се надявам да ги видя само веднъж - когато ги получа, да им се порадвам и след като затворим мотора да не ги виждам повече. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/29/2016 at 1:35 AM, TiL said:

Аз па си разреших ядовете. Вече съм и по-мъдър... колкото и да те мързи или да нямаш време, то винаги сваляй маркучите за оглед отвсякъде, а не само с опипване. Уж звука се чуваше в задната част на мотора(в движение), а къде се оказа проблема... Ей го проблемния индивид(много cool се е цепнал)... сега се чудя дали да не си поръчам от Халомин...

 

uThgdfr.jpg

 

3MVwe8ph.jpg

 

Ако беше казал по-рано, щях да ти го подаря, но вече го дадох на друг..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Деа... Поръчал съм да издирят пъпросния китук и да кажат цена. Някой може ли да каже от къде около ключа за фаровете мога да хвана 12волта постоянни и 12 волта след контакт. Ще се връзва бууст метър и предполагам консумацията няма да е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много разпиляни кабели ще станат. Чудех се дали да не ги хвана от снопа за ключа за фаровете. Между другото намислил съм да го бодна в най-лявата духалка. В понеделник ще ми пристигне духалката която ще е опитното мишле.  Та в тоя ред на мисли някой побирал ли е 60мм уред в духалката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да го дирят, поръчвай го на Райно. Има една малка подробност, за да пасне на оригиналния дросел трябва да се преправи. Дроселите за гумен маркуч и метален адаптер са различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има платена обява в купува/продава, виж му телефона. За цена, не си спомням, купувал съм го преди 2-3 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,дайте тел. на някой газаджия,запознат с настройване на газ на ремапнат 2.7,независимо къде в Бг е,че ми пусна на кОра вече!!!

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, HEPBAKA написа:

Препоръчвам ти Иво.

Кой е Иво?

 

Преди 9 часа, TiL написа:

Не е важен само газаджията, а и мапера!

Мапа е правен в Холандия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koй е Иво е толкова коректен въпрос, колкото би бил "каква е газовата".
Когато искаш помощ, би трябвало да си изчерпателен относно проблемите и хардуера, за да няма такива тъпи отговори.

Нали се сещаш, че ако ГИ-то е примерно Фобос има едни сервизи дето знаят как да го ползват, ако е БСМ други, ако е Ланди трети, пък ако е някаква куча марка - един господ знае.
Отделно, че ако не е читаво ГИ-то, ако и Господ я настройва, няма да стане.

И така ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовата е Lpg Tech,слагана е в Плевен.Доколкото четох има колеги,които карат с такава без проблем.Проблема е,че колата забива над 4000об,от 3500 почва да ускорява на пресекулки,явно не й стига гориво.На студено се дави като чукнеш педала на газта.Иначе работи перфектно на ниски обороти.При игра с настройките се почти се елиминира или проблема на високите или проблема на студено.Смених изпарителя с някакъв двоен за 500к.с.,положението се подобри,но пак не е добре. 

 

П.П.Та кой е Иво?              

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вносителя на LPG Tech ми е ли личен приятел. https://web.facebook.com/Auto-Gas-Service-421864184527976/

Те настройват и обучават сервизите как да ползват и настройват тази марка ГИ. 

Димитър Гяуров - 0898/694440 .....с него изкоментирай проблематиката и ще те насочи към сервиз/човек около теб който да ти свърши работа. А ако ти се разкарва до Казанлък уговори си среща, ще те посрещна и ще те заведа на място. Като му звънкаш му кажи че Иван Нешев те е насочил и му прати поздрави от мен :-)

Редактирано от Nesh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...