Jump to content

Проблем с висока температура


Don Ceci

Recommended Posts

Колата е ауди а4 1.8 адр 95 година и проблема е следният:Температурата на уреда в таблото седи на 90 градуса а по климатроник 51ви канал стига до 104 градуса това само при градско каране възможно ли е да е заминал виско съединителят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гледай какво показва на климатроника, нито на таблото. И при двата датчика има разминаване, защото са на различни места. Гледай когато пуска перките, да работят и двете. Ако работят всичко е точно. Но ако едната работи на по-ниска степен, а другата на по-висока, явно някоя от степените е изгоряла на въпросната перка. Няма как да объркаш кога въртят на 1-ва и кога на 2-ра степен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж я на ваг, там ти е по вярна температурата. Ако изпаритела на газовата ти е вързан последователно през масления охладител, може и там да е драмата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след продължително каране градско колата вдигна по климатроник 107 градуса а по уреда на таблото 100 веднага отидох на майстор казаха че виското е за смяна.

Другото което е че при така загряла кола втората перка не се включи.

Предложиха ми виско Fredi-117лв или Profi-70лв.някои пробвал ли е някоя от тези марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен би трябвало, но не мога да намеря инфо в момента.

Виж я на ваг, там ти е по вярна температурата. ...

А тя на ВАГ от кой датчик чете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих и при втори майстор неговата диагноза беше че виското не зацепва всеки път а когато зацепи не зацепва както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е загряла много колата перката се чува как почва да фучи ако работи виското.Водната помпа също може да е причина за загряването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква марка е помпата?Питам само за информация,защото есента сложих Hepu и температурата на празен ход се вдигна както при теб при околна температура около 20градуса.заради нея смених две нови виско-та.През март я изхвърлих и сега всичко си е наред с новата. Мотора пак достигна 98-99градуса,но само на празен ход при околна темп. 31градуса след 20-25 мин.Ако се движа в града си е до 92-93 град.Последния вискосъединител е сменен със оригинален такъв и него мога да го спра на загрял мотор но не и с голи ръце.А евтиния,който сложих първо чупи ръце преди да спре,въпреки това си загряваше прекалено заради помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата е Hepu но и със старата градусите бяха същите.

Някой може ли да сподели колко са му взели за смяна на виско обявиха ми цена 100 лв за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата е Hepu но и със старата градусите бяха същите.

Някой може ли да сподели колко са му взели за смяна на виско обявиха ми цена 100 лв за смяна.

Ako дадеш 100лв и видиш как се сменя,ще те е яд дълго време.За Hepu интересно съвпадение със същите симптоми.Заради металната перка много хора го слагат тоя боклук.

Редактирано от autorazsipnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти може да е - помпа, термостат, датчик на радиатора, който включва перката при 95-98 първа степен и 103-105 втора степен, датчик на изхода на двигателя, който взема информация за температурата, но не и виско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...