Don Ceci Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Колата е ауди а4 1.8 адр 95 година и проблема е следният:Температурата на уреда в таблото седи на 90 градуса а по климатроник 51ви канал стига до 104 градуса това само при градско каране възможно ли е да е заминал виско съединителят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoftMaster Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Гледай на 49-ти канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 2 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 На 49ти канал ми показва 0 при мен температурата на охлаждащата течност е на 51ви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 И двете перки ли ти въртят, като ти покаже 104 градуса на 51 канал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ricardo Carvalho Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Не гледай какво показва на климатроника, нито на таблото. И при двата датчика има разминаване, защото са на различни места. Гледай когато пуска перките, да работят и двете. Ако работят всичко е точно. Но ако едната работи на по-ниска степен, а другата на по-висока, явно някоя от степените е изгоряла на въпросната перка. Няма как да объркаш кога въртят на 1-ва и кога на 2-ра степен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 2 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Втората перка е на климатроника и върти само когато е включен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 4 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 + Когато колата вземе да загрява много... не помня градусите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 5 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 Снощи на загрял двигател изгасих и на ръка завъртях перката въртеше се с лекота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 5 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 При загрял и работещ двигател на 102 градуса спрях перката на ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 5 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 Имаш ли газ? На ваг ком гледал ли си температурата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 5 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 Има газ на ваг не съм я гледал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 5 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 Виж я на ваг, там ти е по вярна температурата. Ако изпаритела на газовата ти е вързан последователно през масления охладител, може и там да е драмата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 6 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2015 Интересното е че оборотите на 60-70 градуса са същите и при 104 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Днес след продължително каране градско колата вдигна по климатроник 107 градуса а по уреда на таблото 100 веднага отидох на майстор казаха че виското е за смяна.Другото което е че при така загряла кола втората перка не се включи.Предложиха ми виско Fredi-117лв или Profi-70лв.някои пробвал ли е някоя от тези марки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 По спомен би трябвало, но не мога да намеря инфо в момента.Виж я на ваг, там ти е по вярна температурата. ...А тя на ВАГ от кой датчик чете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Не помня точно, но при мен по климатроник, показва 97-98 а на ваг м/у 91-93. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Ходих и при втори майстор неговата диагноза беше че виското не зацепва всеки път а когато зацепи не зацепва както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Когато е загряла много колата перката се чува как почва да фучи ако работи виското.Водната помпа също може да е причина за загряването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 10 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 Колата е обслужена нова помпата е нова и термостата е нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 10 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 Каква марка е помпата?Питам само за информация,защото есента сложих Hepu и температурата на празен ход се вдигна както при теб при околна температура около 20градуса.заради нея смених две нови виско-та.През март я изхвърлих и сега всичко си е наред с новата. Мотора пак достигна 98-99градуса,но само на празен ход при околна темп. 31градуса след 20-25 мин.Ако се движа в града си е до 92-93 град.Последния вискосъединител е сменен със оригинален такъв и него мога да го спра на загрял мотор но не и с голи ръце.А евтиния,който сложих първо чупи ръце преди да спре,въпреки това си загряваше прекалено заради помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 10 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 Помпата е Hepu но и със старата градусите бяха същите.Някой може ли да сподели колко са му взели за смяна на виско обявиха ми цена 100 лв за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 Не се занимавай с виско. Майсторите ти са идиоти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 (Редактирано) Помпата е Hepu но и със старата градусите бяха същите.Някой може ли да сподели колко са му взели за смяна на виско обявиха ми цена 100 лв за смяна.Ako дадеш 100лв и видиш как се сменя,ще те е яд дълго време.За Hepu интересно съвпадение със същите симптоми.Заради металната перка много хора го слагат тоя боклук. Редактирано 11 Юни 2015 от autorazsipnik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 12 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 Не се занимавай с виско. Майсторите ти са идиоти.Къде да търся проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 Проблема ти може да е - помпа, термостат, датчик на радиатора, който включва перката при 95-98 първа степен и 103-105 втора степен, датчик на изхода на двигателя, който взема информация за температурата, но не и виско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване