Jump to content

Климатика изключва


r.s.m.f.

Recommended Posts

Колеги забелязах следния проблем с климатика, като е на ниски обороти колата изключва сам и започва да духа топло, след малко пак включва и така. Какъв може да е проблема, да имам някаква идея да не ме баламосват майсторите?

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега провери малката перка отпред дали се върти при включен климатик,защото най вероятно тя е спряла и климатика вдига високо налягане и изключва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери и бушона който се намира в краката ,като свалиш кората над краката на шофъора има шина с релета той е 40А или виж и вътре в купето отстрани на таблото и F2(15A)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери и бушона който се намира в краката ,като свалиш кората над краката на шофъора има шина с релета той е 40А или виж и вътре в купето отстрани на таблото и F2(15A)

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Като гледам е работа за събота и неделя, днес прерових бушоните, здрави са :wall:

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще ходиш при майстор да знаеш че , може да се смени  без да се смъква бронята. Те задалжително ще ти кажат че се смъква за да ти вземат малко повече :) не пускай климатика преди да отстраниш проблема , защотот прави супер голямо налягане. Като я смениш с маркуч си измий радиатора може и обезмаслител да ползваш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Майстора ми бе зает днес, та стигнах до тук:

2ztcxzq.jpg

1183meg.jpg

Като включа климатика в женската букса има ток, явно проблема е във вентилатора. С моите ръчички няма да успея да бръкна, горе - долу къде се пада това прословуто болтче което държи вентилатора?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на самата рамка на перката трябва да е отгоре поне при мен беше там вижда се и съсвсем спокойно с къса отверка се отвива...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички е там болтчето тоест видичка ,развиваш видата и завърташ целия корпус на вентилатора ма на ляво ли беше или обратно не се сещам и лекичко с малко псуване ще го извадиш

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Майстора каза, че няма да стане работата без сваляне на маска, някакви ремъци пречели, като гледам мненията хавата е станала само при  душегуби, някой вадил ли е на сешоара без да разглобява предницата?. 

P.S. Майстора ми е авер и му плащам в бири.

P.P.S  Болта с гадните еврейски звезди ли е?

Редактирано от r.s.m.f.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй майстора. На 1.9тди също не се маха предницата. Надали е по различно от 1.8Т.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес го свалих, болтчето е точно под въздуховода. Проблема се оказа кабела след буксата до казанчето :wall: Утре ще купя подходящ кабел и ще пусна нов до вентилатора. Така и так го свалих - разглобих го, четките са доста изядени. Някой има ли представа колко дълги и какъв размер трябва да са ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах - по спомен, наистина не се намират данни... Помня със сигурност, че бяха квадратни на вентилатора, а стандартно масовите са правоъгълни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтирах го гада, взех един от морга за 30так, че моя не знам кога ще го сглобя :hilezh: Имаше бая дълъг кабел, взех си буксата от моя кабел и с една дърта лустер клема ги свързах. Кабела прекарах отгоре покрай жилата да ми е под ръка. Явно е сменян, защото беше доста запазен и пише topran  на мотора, оригиналните май не са такива. Един тъп въпрос - нали трябва да духа към двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...