r.s.m.f. Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Колеги забелязах следния проблем с климатика, като е на ниски обороти колата изключва сам и започва да духа топло, след малко пак включва и така. Какъв може да е проблема, да имам някаква идея да не ме баламосват майсторите?Мерси предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 колега провери малката перка отпред дали се върти при включен климатик,защото най вероятно тя е спряла и климатика вдига високо налягане и изключва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 3 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Ок ще проверя, мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 4 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 Мдаа, не върти хайвана, какви са възможните диагнози? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 4 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 Згоряла.Подайте и ток да видите дали ще завърти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 4 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 След работа ще се дупя, четох за някакъв бушон над педалите, ще почна от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 4 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 провери и бушона който се намира в краката ,като свалиш кората над краката на шофъора има шина с релета той е 40А или виж и вътре в купето отстрани на таблото и F2(15A) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 4 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 провери и бушона който се намира в краката ,като свалиш кората над краката на шофъора има шина с релета той е 40А или виж и вътре в купето отстрани на таблото и F2(15A) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 4 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 колега имам пусната тема точно за проблема прочети я има и снимки .. малко назад е останала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 4 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 (Редактирано) Като гледам е работа за събота и неделя, днес прерових бушоните, здрави са Цитиране на предходно мнение! Редактирано 5 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 4 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 за.два.часа внимателно смъкване и отваряне е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 4 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 Ако ще ходиш при майстор да знаеш че , може да се смени без да се смъква бронята. Те задалжително ще ти кажат че се смъква за да ти вземат малко повече не пускай климатика преди да отстраниш проблема , защотот прави супер голямо налягане. Като я смениш с маркуч си измий радиатора може и обезмаслител да ползваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 6 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2015 (Редактирано) Майстора ми бе зает днес, та стигнах до тук:Като включа климатика в женската букса има ток, явно проблема е във вентилатора. С моите ръчички няма да успея да бръкна, горе - долу къде се пада това прословуто болтче което държи вентилатора? Редактирано 6 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 6 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2015 на самата рамка на перката трябва да е отгоре поне при мен беше там вижда се и съсвсем спокойно с къса отверка се отвива... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 (Редактирано) На всички е там болтчето тоест видичка ,развиваш видата и завърташ целия корпус на вентилатора ма на ляво ли беше или обратно не се сещам и лекичко с малко псуване ще го извадиш Цитиране на предходно мнение! Редактирано 7 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 7 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 (Редактирано) Майстора каза, че няма да стане работата без сваляне на маска, някакви ремъци пречели, като гледам мненията хавата е станала само при душегуби, някой вадил ли е на сешоара без да разглобява предницата?. P.S. Майстора ми е авер и му плащам в бири.P.P.S Болта с гадните еврейски звезди ли е? Редактирано 7 Юни 2015 от r.s.m.f. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Сменяй майстора. На 1.9тди също не се маха предницата. Надали е по различно от 1.8Т.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 7 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Препоръчай някой дето бачка за бири и веднага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 да аз колега я оправих без да я свалям и не съм монтьор ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 10 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 Днес го свалих, болтчето е точно под въздуховода. Проблема се оказа кабела след буксата до казанчето Утре ще купя подходящ кабел и ще пусна нов до вентилатора. Така и так го свалих - разглобих го, четките са доста изядени. Някой има ли представа колко дълги и какъв размер трябва да са ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 10 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 колегата ogip ги е сменял той знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 По спомен бяха 7х8мм и се пили едната страна с 1мм. (не съм на 100% сигурен за размера). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 откъде ги изнамери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 Както писах - по спомен, наистина не се намират данни... Помня със сигурност, че бяха квадратни на вентилатора, а стандартно масовите са правоъгълни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 11 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 Монтирах го гада, взех един от морга за 30так, че моя не знам кога ще го сглобя Имаше бая дълъг кабел, взех си буксата от моя кабел и с една дърта лустер клема ги свързах. Кабела прекарах отгоре покрай жилата да ми е под ръка. Явно е сменян, защото беше доста запазен и пише topran на мотора, оригиналните май не са такива. Един тъп въпрос - нали трябва да духа към двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване