VBI Публикувано 6 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2015 (Редактирано) От известно време насам както си карам ми изпищява фис-а и ми излизат тези съобщения: ESP OFF и жълта иконка със задраскано (Р) (предполагам ел. ръчна). След известно време се оправя и всичко гасне. Дали проблема е в кабелите за ел. ръчна? Къде се ремонтират, колко струва подмяната им, колко струва самия ремонтен кит? Какви грешки трябва да има записани? Редактирано 7 Юни 2015 от VBI Преместване в нова тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metodko Публикувано 6 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2015 (Редактирано) При слаб акумулатор пак дава подобни грешки, при мен от това беше. Ако беше кабела на ръчната нямаше да спре да свети. Редактирано 6 Юни 2015 от metodko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Акумулатора е нов и зареден. Прави го по време на движение, може би лош контакт някъде по кабелите или куплунзите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Току свалих грешките от колата. Явно проблема няма да е в кабелите на ръчната, а по-скоро в проблем с дебитомера. Това са записаните грешки: Sunday,07,June,2015,09:27:04:46542VCDS Version: Beta 12.10.2 Address 53: Parking Brake Labels: 4F0-910-801.clbControl Module Part Number: 4F0 910 801 C HW: 4F0 907 801 A Component and/or Version: EPB CDEC0080 H04 0080 Software Coding: 0000321 Work Shop Code: WSC 00100 470 22223 VCID: 20436383A3C3E3032331 Fault Found:01316 - ABS Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 35 Reset counter: 182 Mileage: 129152 km Time Indication: 0 Date: 2015.05.19 Time: 15:28:51 Freeze Frame: Voltage: 12.73 V Count: 236 ------------------------------------------------------------------------------------------Sunday,07,June,2015,09:23:33:46542VCDS Version: Beta 12.10.2 Address 01: Engine Labels: 06C-909-559-ASN.lblControl Module Part Number: 4F0 910 559 A HW: 4F0 907 559 Component and/or Version: 3.0L V6/5V G 0030 Software Coding: 0026772 Work Shop Code: WSC 02325 785 00200 VCID: 28537BA3CBF31B436B31 Faults Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70) P0102 - 002 - Signal too Low -----------------------------------------------------------------------------------------Sunday,07,June,2015,09:24:34:46542VCDS Version: Beta 12.10.2 Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lblControl Module Part Number: 4F0 910 517 E HW: 4F0 614 517 A Component and/or Version: ESP8 quattro H03 0010 Software Coding: 0004511 Work Shop Code: WSC 02327 785 00200 VCID: 264F759BC1E70D3359F2 Faults Found:01321 - Control Module for Airbags (J234) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 180 Mileage: 130544 km Time Indication: 0 Date: 2015.06.04 Time: 17:47:13 Freeze Frame: Hex Value: 0x0280 Hex Value: 0x0080 Hex Value: 0x0000 Hex Value: 0x0094 Hex Value: 0x00FF18265 - Load Signal P1857 - 000 - Error Message from ECU - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 182 Mileage: 130589 km Time Indication: 0 Date: 2015.06.06 Time: 11:42:37 Freeze Frame: Hex Value: 0x1940 Hex Value: 0x4006 Hex Value: 0x1291 Hex Value: 0x00AA Hex Value: 0x00FF----------------------------------------------------------------------- Как мислите, дали проблемите са от дебитомера? По принцип ESP e свързано с дебитомера (и не само) и при при проблем с него се изключва. Също така знака за ръчната светва в жълто на фис-а, а не в червено - т.е. работи си ръчната. Мога да опитам да изчистя дебитомера с някакъв спрей или направо да го сменям? Интересното е, че като светне ESP и почват да играят известно време ниските обороти при отпускане на педала на газта и след това се стабилизират. Когато не свети нищо по таблото двигателя си работи нормално на ниски обороти - държи ги бетон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 когато дебитомера не работи това означава че мотора няма да работи с пълната си мощност, съответно системите отчитат че има проблем и колата няма да има сила да излезе от завой примерно с поднасяне и тогава винаги реагира системата за стабилност.Винаги се наблюдава загуба на мощност независимо какъв е проблема с дебитомера ,системата за стабилност реагира първо на това,сензорите за надлъжно напречно ускорение не могат да реагират правилно,защото мотора няма да има сила.относно кабелите за ръчната и други проблеми знаеш ми телефона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 (Редактирано) Аз съм на мнение, че за проблема пък и не само Пепи ще помогне!!!Един от малкото хора които обръщат мнимание на детайлите. Редактирано 7 Юни 2015 от audi6644 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Моя форд прави същото нещо от няколко месеца и се чудя от какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 (Редактирано) Офф, вярно Пепи, ако се окаже проблем с кабелите на ръчната ще ти звънна. Ти ми беше казвал, че ги оправяш приятелю, но съм забравил - старост-нерадост .Изтрих грешката за дебитомера и се оправиха нещата засега, но вероятно пак ще се появи след време. Валидна ли е формулата за проверка на дебитомера за армосферни двигатели при пълно натоварване:к.с. х 0.8 = г/с (показания на дебитомера)Не е лоша идея да замеря какви стойности ще покаже дебитомера при пълно натоварване. Редактирано 8 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 замърсен дебитомер показва ниски стойности, когато стойностите са високи по скоро си отива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 замърсен дебитомер показва ниски стойности, когато стойностите са високи по скоро си отиваЕто го и батко Пепи, кратък и изчерпателен!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Винаги се наблюдава загуба на мощност независимо какъв е проблема с дебитомера ,системата за стабилност реагира първо на това,сензорите за надлъжно напречно ускорение не могат да реагират правилно,защото мотора няма да има сила. По-скоро EPS-то ползва показанията на дебитомера, за да определи моментния товар на мотора. Когато някой от сензорите, които се ползват от ESP-то, спре да работи, ESP-то се изключва превантивно, за да не те пребие някъде. Няма нищо общо с мощността или с останалите датчици. Сензорите за ускорение са просто сензори и нищо повече, те не реагират, а просто подават информация на ESP-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metodko Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 когато дебитомера не работи това означава че мотора няма да работи с пълната си мощност, съответно системите отчитат че има проблем и колата няма да има сила да излезе от завой примерно с поднасяне и тогава винаги реагира системата за стабилност.Винаги се наблюдава загуба на мощност независимо какъв е проблема с дебитомера ,системата за стабилност реагира първо на това,сензорите за надлъжно напречно ускорение не могат да реагират правилно,защото мотора няма да има сила.относно кабелите за ръчната и други проблеми знаеш ми телефонаКолега може ли по подробно как системата за стабилност "разбира", че има проблем с колата и, че колата няма да има сила? Бих искал да знам къде са заложили този изкуствен интелект от Ауди. пс Като чета подобни бисери и ми идва да си удара главата в някой ръб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 недей се удря има написано (образно казано)има не толкова мързеливи хора като мен и си пишат както трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metodko Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Сигурно има но ми е интересно как може да не се осмисля какво се пише.Все пак щом си чел, кои са тия системи които разбират, че колата няма пълна мощност и после подават сигнал на системата за стабилност да свети на фиса?На един приятел 4ф-ката имаше дупка след дебитомера и колата пак е нямала пълна мощност но при него не светеше системата за стабилност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Тук става въпрос за слаб сигнал от дебитомера, не за грешни показания свързани с количеството измерен въздух - затова ESP-то се изключва. Естествено, че ако има дупка няма да се изключи ESP докато ЕКУ-то на двигателя не запише грешка. Правете малко разлика и не се хващайте за всяка дума . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metodko Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Записваше грешки, бедни смеси и детонации. Съгласявам се с вас. Кажи после като оправиш дебитомета дали е спряло да ти свети esp-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Щеше да е готино ако сензорите могат да взимат решения,колите ще поевтинеят драстично без 30 -50 мозъка.Вальо,ако правиш лог,загледай лейбъла,излизат стойности от-до,когато шрифта се промени в клетката си над максимума или под минимум.Излиза ли от стойности не е добре.Загледай и тем.на въздуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 (Редактирано) Пробвай да изчистиш дросела, ако има нагар. Редактирано 9 Юни 2015 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Виж дросела, свещите и в движение кво става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 (Редактирано) Записваше грешки, бедни смеси и детонации. Съгласявам се с вас. Кажи после като оправиш дебитомета дали е спряло да ти свети esp-то.Още като изтрия грешката за дебитомера от контролера на двигателя и ESP-то си заработва и му гасне лампата и тази жълтата за ръчната спирачка на ФИС-а. В момента всичко си работи както трябва, просто ме дразни, че го прави от време на време.... Вальо,ако правиш лог,загледай лейбъла,излизат стойности от-до,когато шрифта се промени в клетката си над максимума или под минимум.Излиза ли от стойности не е добре.Загледай и тем.на въздуха.Ще направя лог при първа възможност, дано покаже нещо, докато ESP-то работи, както е в момента .Виж дросела, свещите и в движение кво става.Свещите са нови, ще огледам и дросела въпреки, че няма и не е имало грешки с него досега или пък мисфайъри. Редактирано 9 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Логни каналите дето са предварението (в ниските някъде е), детонациите (18-21 някъде) , дебитомера (пак в ниските). И това го логваш на пълна газ на бензин. Преди това докато си на газ виж на 32 канал какво вика компа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване