ghostdog Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Къде са тия резултати, че като си махах/слагах катализатор на к03-ката слушах същите легенди ама черно на бяло нищо нямаше.А ти какво очакваш, някой друг да вземе да ти измери колата преди и след като си махнал ката ли?То при теб и Ихито надуваше от 1200 оборота, но така и не видяхме доказателство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulfire Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 (Редактирано) Не бе аз си я мерих, ама ти или елко измерихте ли да покажете? Това в случай, че си я оправил от грешките и е надула над 0.5 бара някой път или направо суопна мотора с тръц?Да виждаш някой да карам да слага Ихи както ти смело даваш акъл да си махат катализаторите?Явно колегата регнат "оня ден" и с 20 мнения е по- запознат от всички които сме правили интервенцията и сме сигурни в резултатаЕто и един от случаите за който говорех:http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47402-octavia-3-rs-mtm-hjs-%D0%B1%D1%8F%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B0/page-2#entry338714Предполагам, че ти разбираш повече от колегата "Bega4kata"Насочи ме само към графиките да видя разликата преди и след махането на катализатора на к03.Тия общи приказки кой кво си е мислел или как е пикал нямам намерение да ги чета. Редактирано 23 Юни 2015 от soulfire Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Да, пооправена е моторът, още няколко дреболийки има за отстраняване, но тях съм ги преглътнал докато не се свали мотора. Само за справка, стокова ес4-ка надува на 0.55.Да, смело давам акъл да се махнат катализаторите, защото с тях турбините светят червено. Съжалявам, че не съм правил снимка, за да ти го докажа, не че изпитвам нужда да ти доказвам нещо. С премахнати катализатори, жегата осезаемо е в пъти по-малко, затова писах, че с премахването на катализаторите К03-ките ще изкарат повече(не коне, а време).Теб не те ли баннаха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulfire Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Дали светят червено не зависи дали имаш каталзиатори, а дали и колко даваш газ.Каква мерна единица е осезаемо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 (Редактирано) Дали светят червено не зависи дали имаш каталзиатори, а дали и колко даваш газ. Така ли? Наистина ли го мислиш или пишеш само, за да има спам?Обясни ми тогава, защо ми паднаха ЕГТ-тата видимо при една и съща външна температура и една и съща заварка от 100-200, на един и същи отсечка? Преди да попиташ, имам си дисплеи и си ги гледам в реално време. Чакам с нетърпение да ми кажеш как съм давал по-малко газ с натиснат до долу педал. Редактирано 23 Юни 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulfire Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Различна околна температура? Има около 1000 причини. Или просто в твоя случай са били за смяна каталзиаторите. Вместо да гадаеме да се беше замерил да не си лалаш. Не знаех, че накрая са ти сработили тич датчици, последно помня, че си я караше с грешките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 (Редактирано) Различна околна температура? при една и съща външна температура Пак бързаш да пишеш без да си чел. Аз не гадая, казах ти какво стана при мен и ти пак си знаеш твоето. Не съм единственият с подобни наблюдения. Ама то е нормално, ти ги знаеш нещата, всички други сме в грешка.Датчиците ги оправих преди 2 години и половина (карам колата вече от почти 3). Редактирано 23 Юни 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Дали светят червено не зависи дали имаш каталзиатори, а дали и колко даваш газ.Каква мерна единица е осезаемо? Както се вижда е наличенСлед "отстраняването" му не е имало подобни гледкиСъщите са наблюдавани и при колегата от темата, която бях посочил за реален пример Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marquise Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 (Редактирано) Оп и аз има същата "талига" А6 2.7битурбо куатро типтроник 250кс. и ми се иска мако да я по засиля, че нещо ми е мудна .... драсни един ред след всички манипулациите да кажеш дали си заслужава разправията и да препоръчаш читави маистори Поздрави ! Редактирано 23 Юни 2015 от marquise Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 На тръца като махнах катализатора се усети значителна разлика. Точно колкото след това като сложих чип. Демек без чип и с катализатор до без чип и без катализатор разликата в ускорението която усетих беше като от без катализатор и без чип до без катализатори и чип.За мен две мнения че ще ги махна тея катализатори няма. Въпроса е че не знаех, че само изтърбушването им е достатъчно, мислех че се препоръчва по-широк даунпайп като при тръца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Режеш ги и на тяхно място тръба със същия диаметър като на генерацията. И аз усетих на тръца разликата и съм на мнение, че колкото и да е читав катализатора, то си остава една шибана решетка правеща тапа и допринасяща за по-висока температура на турбото. Ако спорещите настояват съм готов да им снимам катализатора от тръца в състоянието в каквото беше изваден. Аз май пак ще повтарям процедурата при kasapina, но за чип се двоумя заради скапания автомат, че ще издъхне преждевременно, а не ми се занимава да събирам части за ръчка, че после да се занимавам и с маховици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Дали светят червено не зависи дали имаш каталзиатори, а дали и колко даваш газ.Каква мерна единица е осезаемо?Постоянно й се дава яката газ на колата. просто след премахване на кат-а вече не свети като слънце Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 29 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 Аз пък след премахване на катализатора не усетих абсолютно никаква промяна... освен малко повече шум.. Аз май пак ще повтарям процедурата при kasapina....Я дай координати на тоя каспин. С какво точно се занимава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 29 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 https://m.facebook.com/FTMotorsports?ref=m_notif¬if_t=notify_me_page Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rum6 Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Аз съм с 230к.с. със здрави катализатори. Смених средното с от 4.2. В момента е карам без двете задни гърнета. Звука е супер плътен, уникален!!!!!!!!!. На всякъде ме питат каква генерация съм сложил. А е изумително тихо в купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Някой може ли да демонстрира как звучи 2.7 с махната катализатори на живо? Пред тази дилема съм, но ми се ще да видя на живо как е, преди да е твърде късно и да има какво направихме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Айде и аз да помоля за мнения на човек минал по тоя път. Има ли ядове със шибания автомат като се махнат катализаторите и после се чипне? Срещам мнения, че автомата почва да прави проблеми след изкорубване на катовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Проблемите биха се дължали на това че с махането на катализаторите обикновенно следва и чЕп-тунеК с което се вдига въртящия момент на мотора над лимита на торклимитера в кутията. И тя почва да се държи неадекватно и да спъва мотора и т.н. Лечението уж се нарича чЕп тунек и на кутията, само дето аз съм намерил някаква оферта в братска Русия за такова нещо. Друг е въпроса че тя и така е на ръба въпросното недорозумение та след чЕп-а трябва да се внимава все пак как и се раздава газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Ясно, работите отиват към махане на смотания автомат. Караш кола 250 коня а до трета е като 50 коня... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 е няма сми предварително да го изриваш. По-скоро прави каквото ще правиш и си имай едно наум че може да се очакват контракции и поколение после..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Е какъв е смисъла да режа катализаторите да се заваря права тръба, да се изолират сонди, егр-и, да се чипва като се ограничава чипа да надува само във високи заради "убавата" кутия? След като роди кутията се почва наново... чип, преправяне на генерация(до колкото знам е малко по-друга като си с ръчка)... Та да почвам да си събирам карантия за преминаване към ръчка, па автомата дано изкара тая зима, за друга не е много ясно дали ще има шанс да е на колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Чипвай си и се кефи на колата, защо ще ти е ако я пазиш цял живот и няма кеф ?!?Махането на катове е с положителни страни. Митове са, че без кат колата се ..."счупва"При условие, че не се гонят 500-1000 коня, а съвсем нормален чип.. автомата на 2.7 ще е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Тежката авария която може да ти се случи е да останеш без задна като се скъса една от касетите в кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 1 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 Моя кенеф му махнах катализаторите, както предни пре-кат така и задни. Предните се изтърбушиха, задните замениха с проходни. Имайте предвид че предните се достигат след сваляне на магарето. Демек бая кеш за работа, ако го прави сервиз. Мнооого псуване ако си сам.Разликата я усетих в звука че турбините се чуват по силно. Нищо друго. Върви повече във високите. Моята е с някакъв чип на 1.1 холд и 1.3 пик според мап.Кутията нз дали има чип или не, сервизната книжка казва че е сменявана преди 100000 км.Силата на колата си се усеща, нищо че е автомат. Доста по еластична от няколкото v8 с автомат дето съм карал.Който иска мога да му покажа да чуе и да се повози, ако дойде към нас. На лс подробности.Температурата на маслото спадна с 40* при нормално шофиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 И генерацията да откъртиш директно от турбините няма кой знае какво да се постигне с тия к03-ки, най- големия тунек на тая комбинация р да махнеш скапания автомат, след него са некви свестни турбини.по еластична от няколкото v8 с автомат дето съм карал.Който иска мога да му покажа да чуе и да се повози, ако дойде към нас. На лс подробности.Температурата на маслото спадна с 40* при нормално шофиранеМай още не си изтрезнял от снощи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts