Jump to content

Къде качествено може да ми направят downpipe на 2.7би-турбо?


Recommended Posts

Къде са тия резултати, че като си махах/слагах катализатор на к03-ката слушах същите легенди ама черно на бяло нищо нямаше.

А ти какво очакваш, някой друг да вземе да ти измери колата преди и след като си махнал ката ли?

То при теб и Ихито надуваше от 1200 оборота, но така и не видяхме доказателство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 128
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не бе аз си я мерих, ама ти или елко измерихте ли да покажете? Това в случай, че си я оправил от грешките и е надула над 0.5 бара някой път или направо суопна мотора с тръц?

Да виждаш някой да карам да слага Ихи както ти смело даваш акъл да си махат катализаторите?


Явно колегата регнат "оня ден" и с 20 мнения е по- запознат от всички които сме правили интервенцията и сме сигурни в резултата

Ето и един от случаите за който говорех:
http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47402-octavia-3-rs-mtm-hjs-%D0%B1%D1%8F%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B0/page-2#entry338714


Предполагам, че ти разбираш повече от колегата "Bega4kata"

Насочи ме само към графиките да видя разликата преди и след махането на катализатора на к03.

Тия общи приказки кой кво си е мислел или как е пикал нямам намерение да ги чета.

Редактирано от soulfire
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, пооправена е моторът, още няколко дреболийки има за отстраняване, но тях съм ги преглътнал докато не се свали мотора. Само за справка, стокова ес4-ка надува на 0.55.

Да, смело давам акъл да се махнат катализаторите, защото с тях турбините светят червено. Съжалявам, че не съм правил снимка, за да ти го докажа, не че изпитвам нужда да ти доказвам нещо. С премахнати катализатори, жегата осезаемо е в пъти по-малко, затова писах, че с премахването на катализаторите К03-ките ще изкарат повече(не коне, а време).

Теб  не те ли баннаха?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали светят червено не зависи дали имаш каталзиатори, а дали и колко даваш газ.

 

Така ли? Наистина ли го мислиш или пишеш само, за да има спам?

Обясни ми тогава, защо ми паднаха ЕГТ-тата видимо при една и съща външна температура и една и съща заварка от 100-200, на един и същи отсечка? Преди да попиташ, имам си дисплеи и си ги гледам в реално време. Чакам с нетърпение да ми кажеш как съм давал по-малко газ с натиснат до долу педал.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различна околна температура? Има около 1000 причини. Или просто в твоя случай са били за смяна каталзиаторите. Вместо да гадаеме да се беше замерил да не си лалаш. Не знаех, че накрая са ти сработили тич датчици, последно помня, че си я караше с грешките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различна околна температура? 

 

 при една и съща външна температура 

 

Пак бързаш да пишеш без да си чел. Аз не гадая, казах ти какво стана при мен и ти пак си знаеш твоето. Не съм единственият с подобни наблюдения. Ама то е нормално, ти ги знаеш нещата, всички други сме в грешка.

Датчиците ги оправих преди 2 години и половина (карам колата вече от почти 3). 

 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали светят червено не зависи дали имаш каталзиатори, а дали и колко даваш газ.

Каква мерна единица е осезаемо?

 

10428547_10204549758210387_4235009810489

Както се вижда е наличен

След "отстраняването" му не е имало подобни гледки

Същите са наблюдавани и при колегата от темата, която бях посочил за реален пример

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оп и аз има същата "талига" А6 2.7битурбо куатро типтроник 250кс. и ми се иска мако да я по засиля, че нещо ми е мудна .... драсни един ред след всички манипулациите да кажеш дали си заслужава разправията и да препоръчаш читави маистори :)

Поздрави !

Редактирано от marquise
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тръца като махнах катализатора се усети значителна разлика. Точно колкото след това като сложих чип. Демек без чип и с катализатор до без чип и без катализатор разликата в ускорението която усетих беше като от без катализатор и без чип до без катализатори и чип.

За мен две мнения че ще ги махна тея катализатори няма. Въпроса е че не знаех, че само изтърбушването им е достатъчно, мислех че се препоръчва по-широк даунпайп като при тръца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Режеш ги и на тяхно място тръба със същия диаметър като на генерацията. И аз усетих на тръца разликата и съм на мнение, че колкото и да е читав катализатора, то си остава една шибана решетка правеща тапа и допринасяща за по-висока температура на турбото.  Ако спорещите настояват съм готов да им снимам катализатора от тръца в състоянието в каквото беше изваден. Аз май пак ще повтарям процедурата при kasapina, но за чип се двоумя заради скапания автомат, че ще издъхне преждевременно, а не ми се занимава да събирам части за ръчка, че после да се занимавам и  с маховици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали светят червено не зависи дали имаш каталзиатори, а дали и колко даваш газ.

Каква мерна единица е осезаемо?

Постоянно й се дава яката газ на колата. просто след премахване на кат-а вече не свети като слънце

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък след премахване на катализатора не усетих абсолютно никаква промяна... освен малко повече шум.


. Аз май пак ще повтарям процедурата при kasapina....

Я дай координати на тоя каспин. С какво точно се занимава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Аз съм с 230к.с. със здрави катализатори. Смених средното с от 4.2. В момента е карам без двете задни гърнета. Звука е супер плътен, уникален!!!!!!!!!. На всякъде ме питат каква генерация съм сложил.  А е изумително тихо в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Някой може ли да демонстрира как звучи 2.7 с махната катализатори на живо? Пред тази дилема съм, но ми се ще да видя на живо как е, преди да е твърде късно и да има какво направихме  :hilezh: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да помоля за мнения на човек минал по тоя път. Има ли ядове със шибания автомат като се махнат катализаторите и после се чипне? Срещам мнения, че автомата почва да прави проблеми след изкорубване на катовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите биха се дължали на това че с махането на катализаторите обикновенно следва и чЕп-тунеК с което се вдига въртящия момент на мотора над лимита на торклимитера в кутията. И тя почва да се държи неадекватно и да спъва мотора и т.н. Лечението уж се нарича чЕп тунек и на кутията, само дето аз съм намерил някаква оферта в братска Русия за такова нещо. Друг е въпроса че тя и така е на ръба въпросното недорозумение та след чЕп-а трябва да се внимава все пак как и се раздава газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е няма сми предварително да го изриваш. По-скоро прави каквото ще правиш и си имай едно наум че може да се очакват контракции и поколение после..... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какъв е смисъла да режа катализаторите да се заваря права тръба, да се изолират сонди, егр-и, да се чипва като се ограничава чипа да надува само във високи заради "убавата" кутия? След като роди кутията се почва наново... чип, преправяне на генерация(до колкото знам е малко по-друга като си с ръчка)... Та да почвам да си събирам карантия за преминаване към ръчка, па автомата дано изкара тая зима, за друга не е много ясно дали ще има шанс да е на колата  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чипвай си и се кефи на колата, защо ще ти е ако я пазиш цял живот и няма кеф ?!?

Махането на катове е с положителни страни. Митове са, че без кат колата се ..."счупва"

При условие, че не се гонят 500-1000 коня, а съвсем нормален чип.. автомата на 2.7 ще е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тежката авария която може да ти се случи е да останеш без задна като се скъса една от касетите в кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя кенеф му махнах катализаторите, както предни пре-кат така и задни. Предните се изтърбушиха, задните замениха с проходни. Имайте предвид че предните се достигат след сваляне на магарето. Демек бая кеш за работа, ако го прави сервиз. Мнооого псуване ако си сам.

Разликата я усетих в звука че турбините се чуват по силно. Нищо друго. Върви повече във високите. Моята е с някакъв чип на 1.1 холд и 1.3 пик според мап.

Кутията нз дали има чип или не, сервизната книжка казва че е сменявана преди 100000 км.

Силата на колата си се усеща, нищо че е автомат. Доста по еластична от няколкото v8 с автомат дето съм карал.

Който иска мога да му покажа да чуе и да се повози, ако дойде към нас. На лс подробности.

Температурата на маслото спадна с 40* при нормално шофиране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И генерацията да откъртиш директно от турбините няма кой знае какво да се постигне с тия к03-ки, най- големия тунек на тая комбинация р да махнеш скапания автомат, след него са некви свестни турбини.

по еластична от няколкото v8 с автомат дето съм карал.

Който иска мога да му покажа да чуе и да се повози, ако дойде към нас. На лс подробности.

Температурата на маслото спадна с 40* при нормално шофиране

Май още не си изтрезнял от снощи.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...