Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Недей да караш така колата. При всяко вдигане на капака, колата го отчита и не ти свети лампата на маслото мисля за 50 или 100км. Най-вероятно имаш теч на масло някъде. Виж за омасляване около масления филтър. Виж дали масления филтър е ок и виж този който ти го е слагал да не го е презатегнал, че ще береш ядове. Но не карай така колата, не е от датчика, а има проблем.

 

Колега, би ли обяснил по-подробно. Аз какво да правя, като всеки ден си отварям капака по няколко пъти на ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази лампа може да светне и от променен вискозитет на маслото, т.е. да разрежда нещо маслото, затова следете дали не се покачва нивото на маслото също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли обяснил по-подробно. Аз какво да правя, като всеки ден си отварям капака по няколко пъти на ден.

Ко ровиш пък ти всеки ден по таз кола?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази лампа може да светне и от променен вискозитет на маслото, т.е. да разрежда нещо маслото, затова следете дали не се покачва нивото на маслото също.

В такъв случай би трябвало да свети преди всяка смяна на маслото. Или не? Какъв е принципът на работа на датчика за ниво? Ако смесва с нещо не би ли трябвало да светне датчика за налягане, т.е червената лампа?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгорелите газове миришат ли? Нямам представа, като карам обикновено съм вътре в колата :) Но няма пушаци

Колата колко гори? Смесено около 8,5

Ауспусите черни ли са? Да, нямам дрф

Маслото мириши ли на нафта? Не /quote]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда нямаш проблем с покачване нивото на маслото и разреждането му с нафта, а от там и ниско налягане заради намален визкозитет.

От кой град си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имам проблем с налягането на маслото не трябва ли да светне червената лампа, т.е. Датчика за налягане? Мисля, че датчика за ниво няма отношение към налягането и качеството на маслото. Така поне четох тук и на други места. Защо свързвате датчика за ниво с влизането на нафта в маслото?

От София съм, но в момента живея в Ямбол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ходиш към София Стефчо може да ти помогне във разрешаването на проблема ти, а ако идваш към Бургас ти препоръчвам да посетиш Дилян.

Предполагам маслото го мериш на загряд двигател десетина минути след като го изгасиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли ми дал координатите и на двамата? Мисля, че съм чела някъде по форума за Стефчо, но за Дилян- не.

В повечето случай меря масло на студен двигател- поне 8-9 часа след спиране. Много ли е важно кога точно меря масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам два въпроса?

 

Имам опция за обдухване на предните седалки. Като натисна бутона, излиза ми опция със степента на сила. Давам на най силно, шест. Обаче, нищо не се получава!

 

Разлика в седалката не усещам, при допир с ръка на седалката до мен, също няма разлика и захлаждане...

 

Нещо от настройките ли трябва да пипна, или и при двете седалки се е прецакало нещо?

 

 Вторият ми въпрос е малко тъп и знам, че е писано за него във форума, но докато търсих решение за първия....

 

Та, тази нощ, като се прибрах и докато си прибирах боклуците от задната седалка, , видях, че на шофьорската врата, под светещата лампа при отворена врата има два бутона :)

 

Горният е кола с три черти от горе, долният е с кола с наклон. Да ми кажете и те за, какво са?

 

На някой може да му е смешно, но....

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутоните на вратата са за алармата. Единия е да я изключи за когато ще я люшкаш с репатрак, а другия не помня какво правеше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя е с 12 степени и няма символ седалка :) може и да кара някоя екслклузив фейслифтова красавица май там имаше обдухване в ексклузив пакета...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно, че пише А8, ама на телефона не излиза.

 

Аз доколкото съм чувал, това обдухване/вентилация е доста неусетно, не като домашен вентилатор, като идеята е да не ти изкърти гърба от студ. Достатъчно ли е топло при теб колега? На дълъг път пробвал ли си го?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...