kainy Публикувано 15 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Този модул е от кола с амбиентно осветление: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Качи колата на ваг кома и пусни осветлението като екстра на вратите и виж дали ще го приеме и ще разбереш. Четете малко не едно и също нещо 10 пъти да се говори баси.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Аз пробвах и го приема кодинга.Въпроса сега е как ще ги закрепа на моята кола защото под лайстните където трябва да стоят пурите има черна пласмаса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Вземи си нови кори, същите като твойте. Иначе трябва да се реже на ръка. Виж дали имаш пиновете на компа за лампичките. Принципно трябва да ги имаш, но знае ли човек ауди, какво са измислили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Като ми остане време ще сваля кората и ще проверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Аз пробвах и го приема кодинга.Въпроса сега е как ще ги закрепа на моята кола защото под лайстните където трябва да стоят пурите има черна пласмаса.Пурите се закрепят за черната пластмаса ,тя е с каналчета,не ти трябва да сменяш корите на вратите,като махнеш лайстните се вижда къде трябва да ги сложиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Не всички имат каналите и трябва да се изреже. На руски сайт имаше нагледно снимки с рязане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Супер,сега остана да проверя модулите дали имат пинове. Супер,сега остана да проверя модулите дали имат пинове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Не всички имат каналите и трябва да се изреже. На руски сайт имаше нагледно снимки с рязане.Може ли линк към руския сайт или снимка,за да видя тези "без каналчетата" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 В книжката го пише точно по същия начин. Споменато е и че от D на N в движение само над 5 км/ч. В книжката на А6 4F от 2008 г. пише да се включва на N под 5 км/ч с натисната спирачка.НИКЪДЕ не пише, че на N на място почва да ти умира кутията, нещо, в което бях сигурен.Говорих днес с един приятел, който работи в Порше София Запад.Обясних му ситуацията и много се смя! На N може да се включва без АБСОЛЮТНО никакви проблеми стига колата да стои на място.Разликата между P и N на място е само в заключването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Ето линк без прорези https://www.drive.net/l/682780/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 (Редактирано) Pagemakerboy ето какво пише в моята книжка на 194: в движение до 5km/h при мен ако се движа бавно не мога да превключа на N има лок...За мазането на N и от други колеги съм го чувал но факт че не е написано черно на бяло. Редактирано 15 Септември 2015 от Broom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Доста силно светят пурите сякаш. По принцип не са ли по-слаби или от апатара така е излязло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkan_ivanov Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 По слабо светят при мен ама то на снимка е трудно да се разбере. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 16 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2015 Вечер се снима теудно, а светеща кола още повече ако нямаш триножник... Колко свети зависи от апарата и настройките на снимката. Светят слбо като си сложиш ръката на дръжката да ти грейне лякичко отгоре, но е красиво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 16 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2015 Има и червена светлина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 16 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2015 Ако се сложи допълнителен диод и в другия край дали няма да грейнат малко по-силно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 16 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2015 Pagemakerboy ето какво пише в моята книжка на 194:в движение до 5km/h при мен ако се движа бавно не мога да превключа на N има лок... Точно обратното пише: "При спрял автомобил или до скорост 5 км. При по-висока скорост се изключва автоматично от N" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 16 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2015 Да прав си затова го пуснах при мен обаче не работи така, просто имах спомен за тези 5 км/ч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 16 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2015 Не знам, ама за мен е пълен ъпсурд в движение да можеш да цъкнеш на N, още повече без да трябва да отключиш лоста първо (не съм сигурен при А6-цата дали искаше). Аз така си батисах една джанта на мерцедеса, когато като дрифтнах на един завой, брат ми се хвана за лоста и хоп, включи на N, после хайде вкарай колата в пътя... Докато разбера какво стана и бордюра беше мой . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 16 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2015 Ето линк без прорези https://www.drive.net/l/682780/Ясно ,колега,при мен е с прорези,понякога не мога да им хвана логиката на ауди,явно на някоя кола ще е "plug & play" а при други се изисква преправяне,но какъв е смисъла да ги произвеждат така..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 16 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2015 В темата, която ви дадох преди две години ги бистрихме същите неща. Отиваш, купуваш 2 или 4 нови кори и ги слагаш. За 200лв ще си ги намериш за колкото продават световодите в ибей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 16 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2015 (Редактирано) Въпросът е от къде да вземем кори на тази цена,питах в няколко морги и ми обявяват цени от 500 лв....даже стигнаха на 800 (щото имала лампички) , а задните кори са ми с щори и такива абсурд просто да намериш в морга на разумна цена. Редактирано 16 Септември 2015 от Nikola_RS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 16 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2015 Отвори продавалника, виж колите на части, отвори мобиле, царс.бг виж колите на части и ги прозвъни и питай. Другия вариант е да си режеш корите като братушките ама вече трябва сръчност, да се внимава, да се направи културно защото риска от циганйосване не е малък... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 16 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2015 Kainy, случайно в момента новото ти комби да е при Ники?) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts