Jump to content

Не включват перките на радиатора


NikolaG

Recommended Posts

Здравейте днес си взех колата от бояджия и на път за вкъщи колата загря. 

Не се включват перките на радиатора, някой има ли представа кой бушон е за перките и дали има отделно реле за тях.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених релетата и проверих предпазителите. При откачен куплунг на датчика на радиатора давам верига с мостче, но отново без резултат. Явно няма захранване до релетата ако някой има идея или опит с подобен проблем да помага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,имал съм подобен проблем само че при мен работеха постоянно перките и се оказа от релето за перките-намира се отпред при бушоните под капака едно квадратно дълго е мисля че беше 217 номер ако не се лъжа.Ако има откъде да вземеш едно здраво за проба по моргите са по 5 лв пробвай и така


Сега видях че си ги сменял релетата,извинявай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един гаден блок под левия фар зад бронята. Той управлява оборотите по подаден сугнал и понякога прави номера. Може и да не е закачен към инсталацията. За да го видиш се сваля решетката на бронята под левия фар. Иначе се достъпва отдолу. Може да провериш и него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ползвам темата на колегата. Отдолу зад бронята има 2 гайки до които стигат 2 червени кабела, единият по-тънък от другия. Предполагам, че това са някакви плюсове за перките, но 2-та кабела от перките са ми качнати само за единият от тях. Има ли някой идея, каква е логиката да го направят това? Дали да си ги разделя на двете места?


Има един гаден блок под левия фар зад бронята. Той управлява оборотите...

Какъв е тоя блок колега? Как изглежда?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е същото за което пишеш и ти. Намира се пред левия рог и изглежда като плочка с 3 диода на нея, ама не са диоди всъщност. Там се закачат кабелите от перките и ако ги объркаш се пуска направо бързата степен, а не бавната както би трябвало. Схема за свързване трябва да има някъде из нета, но сега нямам време да я тъся.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес имах малко време и погледах но не видях този блок не можах да го намеря ако някой може да качи снимка ще е добре. Успях да замеря захранването на релетата и ми направи впечатление, че плюса, който трябва релетата да прехвърлят за да захранят перките липсва на клемата явно някъде има прекъснат кабел или бушон преди релетата на захранващия кабел на плюса. Ако някой има идея за предпазител на главния захранващ кабел да пише къде се намира. Всички останали "бушони" включително и трите релета си работят нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блока е като си под колата от лявата страна. Отгоре като погледнеш къде влизат плюсовите кабели на перките... блока е точно от долната страна. Ти с какво търсиш плюса при релетата. Трябва да си на контакт, за да го има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само управляващия плюс е през контакт, другия с големия ток си е постоянен. Ако за него става дума, че го няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се изгорял предпазител - 80А, намира се под кората до лявата предна врата до лоста за предния капак. смених го и перките тръгнаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блока е като си под колата от лявата страна. Отгоре като погледнеш къде влизат плюсовите кабели на перките... блока е точно от долната страна. Ти с какво търсиш плюса при релетата. Трябва да си на контакт, за да го има.

За това става дума нали?

post-53447-0-26067000-1439241566_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...