NikolaG Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Здравейте днес си взех колата от бояджия и на път за вкъщи колата загря. Не се включват перките на радиатора, някой има ли представа кой бушон е за перките и дали има отделно реле за тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikolaG Публикувано 4 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Смених релетата и проверих предпазителите. При откачен куплунг на датчика на радиатора давам верига с мостче, но отново без резултат. Явно няма захранване до релетата ако някой има идея или опит с подобен проблем да помага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Колега,имал съм подобен проблем само че при мен работеха постоянно перките и се оказа от релето за перките-намира се отпред при бушоните под капака едно квадратно дълго е мисля че беше 217 номер ако не се лъжа.Ако има откъде да вземеш едно здраво за проба по моргите са по 5 лв пробвай и такаСега видях че си ги сменял релетата,извинявай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Виж дали са закачени самите перки към ел. инсталацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Има един гаден блок под левия фар зад бронята. Той управлява оборотите по подаден сугнал и понякога прави номера. Може и да не е закачен към инсталацията. За да го видиш се сваля решетката на бронята под левия фар. Иначе се достъпва отдолу. Може да провериш и него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Да ползвам темата на колегата. Отдолу зад бронята има 2 гайки до които стигат 2 червени кабела, единият по-тънък от другия. Предполагам, че това са някакви плюсове за перките, но 2-та кабела от перките са ми качнати само за единият от тях. Има ли някой идея, каква е логиката да го направят това? Дали да си ги разделя на двете места?Има един гаден блок под левия фар зад бронята. Той управлява оборотите...Какъв е тоя блок колега? Как изглежда? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 7 Август 2015 Доклад Share Публикувано 7 Август 2015 Това е същото за което пишеш и ти. Намира се пред левия рог и изглежда като плочка с 3 диода на нея, ама не са диоди всъщност. Там се закачат кабелите от перките и ако ги объркаш се пуска направо бързата степен, а не бавната както би трябвало. Схема за свързване трябва да има някъде из нета, но сега нямам време да я тъся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 7 Август 2015 Доклад Share Публикувано 7 Август 2015 Само,че при мен са 2 клеми само на тая плочка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikolaG Публикувано 8 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 Днес имах малко време и погледах но не видях този блок не можах да го намеря ако някой може да качи снимка ще е добре. Успях да замеря захранването на релетата и ми направи впечатление, че плюса, който трябва релетата да прехвърлят за да захранят перките липсва на клемата явно някъде има прекъснат кабел или бушон преди релетата на захранващия кабел на плюса. Ако някой има идея за предпазител на главния захранващ кабел да пише къде се намира. Всички останали "бушони" включително и трите релета си работят нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 9 Август 2015 Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 Блока е като си под колата от лявата страна. Отгоре като погледнеш къде влизат плюсовите кабели на перките... блока е точно от долната страна. Ти с какво търсиш плюса при релетата. Трябва да си на контакт, за да го има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Август 2015 Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 Само управляващия плюс е през контакт, другия с големия ток си е постоянен. Ако за него става дума, че го няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikolaG Публикувано 9 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 Оказа се изгорял предпазител - 80А, намира се под кората до лявата предна врата до лоста за предния капак. смених го и перките тръгнаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Обаче го проверявай, защото за да изгори сигурно има причина и може пак да изгори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Блока е като си под колата от лявата страна. Отгоре като погледнеш къде влизат плюсовите кабели на перките... блока е точно от долната страна. Ти с какво търсиш плюса при релетата. Трябва да си на контакт, за да го има. За това става дума нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Абсолютно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Да... само,че при мен е с 2 ушенца само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Сигурно си с виско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Това което съм снимал е от AAD мотор, който е с ел.перка без виско! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Същото е при ADR. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Без виско съм. И двете са електрически. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Или някой е ремонтирал или са го променили през годините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 18 Август 2015 Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 По-съм склонен някой да го е ремонтирал. Има ли някой ел.схемата на Ц4 как е... перки,шалтер, релета.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 За това става дума нали?Почвам да се чудя да не би тая джаджа да укъсява някъде, като се загрее много в топлото време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване