Jump to content

Ауди А4 няколко въпроса преди закупуване


Recommended Posts

ОБръщам се  към всички вас,  тъй като смятам  че беше най уместно  тук да попитам във  форум на ауди. Бих  бил много  благодарен за отговор.

тъй като на скоро ми предстои смяна на стария ми автомобил,  и съм се насочил главно към ауди А4.. бих искал малко мнения  относно двигателите  им ( 1.8 или 2.0 ) ( бензин или дизел).

също така какво мислите за окачването ?  знам  че по старите модели са имали проблеми с известните АЛУМИНИЕВИ носачи .!? съществува ли същия проблем при  по новите  модели от 2008 и 2009. 

и последния ми  въпрос ... каква  е рааликата  между Амбиенте и  Атракшън ? 

 Благодаря на всички предварително !! 

Link to comment
Share on other sites

ОБръщам се  към всички вас,  тъй като смятам  че беше най уместно  тук да попитам във  форум на ауди. Бих  бил много  благодарен за отговор.

тъй като на скоро ми предстои смяна на стария ми автомобил,  и съм се насочил главно към ауди А4.. бих искал малко мнения  относно двигателите  им ( 1.8 или 2.0 ) ( бензин или дизел).

също така какво мислите за окачването ?  знам  че по старите модели са имали проблеми с известните АЛУМИНИЕВИ носачи .!? съществува ли същия проблем при  по новите  модели от 2008 и 2009. 

и последния ми  въпрос ... каква  е рааликата  между Амбиенте и  Атракшън ? 

 Благодаря на всички предварително !! 

 

подчертаното, не е вярно. това е мит, от хора каращи милионери коли

Имал съм и б5/б6/б7 и съм сменял на първите две оригиналните окачвания(с щампа и дата на производство), на около 200 000км - по километраж, реалните колко са били не знам.

И това ако е проблем с окачавне...

Третото б7, го продадох на около 200 000км , нямаше никакви шумове и беше стегнато като топка

Edited by Bobu
Link to comment
Share on other sites

Окачването е бетон, пътищата(кръпките) са проблема.Бай германец със сигурност не знае, що е това носач.

Моята е на 270к.км. и отдясно ме съмнява един носач и то след интервенция по него, заради смяна на каре.Колата е от 30к. км. в мен и друго по окачването не е пипано.Да не говорим, че алтернатива за цяла предница има и за 380лв.Има камара други по-важни и скъпи неща.

Link to comment
Share on other sites

Няма изревали от окачване на Б6, гледай другите неща по мотора и периферията...датчици, табло, електроника и т.н.Колата е много добра, като сигурност и поведение на пътя и не виждам много алтернативи за сходен бюджет.

Търси 1.8Т, там няма драми с маховика, дюзи.Похарчват малко масълце, понеже са си дърти вече.Бегай от 2.0 бензин, точно поради разхода на масло.

Мотора е идеален за газ, ако може да го храниш на бензин....още по-добре.

Тоя модел, ако е от нов в мен и с нашия пробег от 15к. годишно, ще ни надживее, без големи ремонти. :)

Link to comment
Share on other sites

Боби е много прав когато говорим за B6...бих казал че това е един много зрял автомобил с дребни болежки които на фона на всичко останало са нищо ако отново гледам за такава кола бих гледал

1.Компресор климатик (постоянно зацепен често дава фира) както и всички моторчета дали работят коректно духа ли от всички въздуховоди

2.Ако гледаш 1.8 гледай обтегача ,турбо,тампони мотор

3.Дизел съединител,турбо,дюзи,тандем помпа за течове (1.9 )...тампони мотор

При окачването се вижда всичко на подемника но често са с приключили амортисьори,дискове,накладки

Детски болести за които се сещам механизъм чистачки често блокират и трябва да се разглоби и смаже

Тапицерия таван,изгорели пиксели по-табло,жабки със счупени панти,гуменото покритие по копчетата което при B7 вече не трябва да е проблем,блокирали машинки багажник,дребни ел.проблеми (стоп машинки,някой датчик..) общо взето нищо кой знае какво. всички тези неща при B8 са в историята но там пък има нови :) но каквото и да е за мен А4 във всичките си модели през годините остава един много зрял автомобил който доставя много радост така че в крайна сметка виж бюджета и атакувай смело.

Link to comment
Share on other sites

Боби е много прав когато говорим за B6...бих казал че това е един много зрял автомобил с дребни болежки които на фона на всичко останало са нищо ако отново гледам за такава кола бих гледал

1.Компресор климатик (постоянно зацепен често дава фира) както и всички моторчета дали работят коректно духа ли от всички въздуховоди

2.Ако гледаш 1.8 гледай обтегача ,турбо,тампони мотор

3.Дизел съединител,турбо,дюзи,тандем помпа за течове (1.9 )...тампони мотор

При окачването се вижда всичко на подемника но често са с приключили амортисьори,дискове,накладки

Детски болести за които се сещам механизъм чистачки често блокират и трябва да се разглоби и смаже

Тапицерия таван,изгорели пиксели по-табло,жабки със счупени панти,гуменото покритие по копчетата което при B7 вече не трябва да е проблем,блокирали машинки багажник,дребни ел.проблеми (стоп машинки,някой датчик..) общо взето нищо кой знае какво. всички тези неща при B8 са в историята но там пък има нови :) но каквото и да е за мен А4 във всичките си модели през годините остава един много зрял автомобил който доставя много радост така че в крайна сметка виж бюджета и атакувай смело.

 

Имаш ли поглед и върху B7, какви  са им болешките, окачването дали е също така безпроблемно както  и на B6

Link to comment
Share on other sites

B7 не съм карал(то е същото като Б6), но предвид че са по-нови от Б6, проблеми не би трябвало да има.Окачването им е същото.Само, че там с избора на двигател трябва да се внимава, че бензиновите са предимно TFSI и газифицирането е скъпо.Има и 1.8Т от 2005г., ама е като бяла лястовица и повечето са постни откъм екстри.

Link to comment
Share on other sites

При В6/В7/ окачването няма никакъв проблем,т.е. след месец 11.2000 година,когато излиза А4/8Е/,всичко е в пъти подобрено.

Просто пътищата у нас са дроб и така,трябва да се внимава!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...