Jump to content

Ауди А4 няколко въпроса преди закупуване


Recommended Posts

ОБръщам се  към всички вас,  тъй като смятам  че беше най уместно  тук да попитам във  форум на ауди. Бих  бил много  благодарен за отговор.

тъй като на скоро ми предстои смяна на стария ми автомобил,  и съм се насочил главно към ауди А4.. бих искал малко мнения  относно двигателите  им ( 1.8 или 2.0 ) ( бензин или дизел).

също така какво мислите за окачването ?  знам  че по старите модели са имали проблеми с известните АЛУМИНИЕВИ носачи .!? съществува ли същия проблем при  по новите  модели от 2008 и 2009. 

и последния ми  въпрос ... каква  е рааликата  между Амбиенте и  Атракшън ? 

 Благодаря на всички предварително !! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОБръщам се  към всички вас,  тъй като смятам  че беше най уместно  тук да попитам във  форум на ауди. Бих  бил много  благодарен за отговор.

тъй като на скоро ми предстои смяна на стария ми автомобил,  и съм се насочил главно към ауди А4.. бих искал малко мнения  относно двигателите  им ( 1.8 или 2.0 ) ( бензин или дизел).

също така какво мислите за окачването ?  знам  че по старите модели са имали проблеми с известните АЛУМИНИЕВИ носачи .!? съществува ли същия проблем при  по новите  модели от 2008 и 2009. 

и последния ми  въпрос ... каква  е рааликата  между Амбиенте и  Атракшън ? 

 Благодаря на всички предварително !! 

 

подчертаното, не е вярно. това е мит, от хора каращи милионери коли

Имал съм и б5/б6/б7 и съм сменял на първите две оригиналните окачвания(с щампа и дата на производство), на около 200 000км - по километраж, реалните колко са били не знам.

И това ако е проблем с окачавне...

Третото б7, го продадох на около 200 000км , нямаше никакви шумове и беше стегнато като топка

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването е бетон, пътищата(кръпките) са проблема.Бай германец със сигурност не знае, що е това носач.

Моята е на 270к.км. и отдясно ме съмнява един носач и то след интервенция по него, заради смяна на каре.Колата е от 30к. км. в мен и друго по окачването не е пипано.Да не говорим, че алтернатива за цяла предница има и за 380лв.Има камара други по-важни и скъпи неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма изревали от окачване на Б6, гледай другите неща по мотора и периферията...датчици, табло, електроника и т.н.Колата е много добра, като сигурност и поведение на пътя и не виждам много алтернативи за сходен бюджет.

Търси 1.8Т, там няма драми с маховика, дюзи.Похарчват малко масълце, понеже са си дърти вече.Бегай от 2.0 бензин, точно поради разхода на масло.

Мотора е идеален за газ, ако може да го храниш на бензин....още по-добре.

Тоя модел, ако е от нов в мен и с нашия пробег от 15к. годишно, ще ни надживее, без големи ремонти. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби е много прав когато говорим за B6...бих казал че това е един много зрял автомобил с дребни болежки които на фона на всичко останало са нищо ако отново гледам за такава кола бих гледал

1.Компресор климатик (постоянно зацепен често дава фира) както и всички моторчета дали работят коректно духа ли от всички въздуховоди

2.Ако гледаш 1.8 гледай обтегача ,турбо,тампони мотор

3.Дизел съединител,турбо,дюзи,тандем помпа за течове (1.9 )...тампони мотор

При окачването се вижда всичко на подемника но често са с приключили амортисьори,дискове,накладки

Детски болести за които се сещам механизъм чистачки често блокират и трябва да се разглоби и смаже

Тапицерия таван,изгорели пиксели по-табло,жабки със счупени панти,гуменото покритие по копчетата което при B7 вече не трябва да е проблем,блокирали машинки багажник,дребни ел.проблеми (стоп машинки,някой датчик..) общо взето нищо кой знае какво. всички тези неща при B8 са в историята но там пък има нови :) но каквото и да е за мен А4 във всичките си модели през годините остава един много зрял автомобил който доставя много радост така че в крайна сметка виж бюджета и атакувай смело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби е много прав когато говорим за B6...бих казал че това е един много зрял автомобил с дребни болежки които на фона на всичко останало са нищо ако отново гледам за такава кола бих гледал

1.Компресор климатик (постоянно зацепен често дава фира) както и всички моторчета дали работят коректно духа ли от всички въздуховоди

2.Ако гледаш 1.8 гледай обтегача ,турбо,тампони мотор

3.Дизел съединител,турбо,дюзи,тандем помпа за течове (1.9 )...тампони мотор

При окачването се вижда всичко на подемника но често са с приключили амортисьори,дискове,накладки

Детски болести за които се сещам механизъм чистачки често блокират и трябва да се разглоби и смаже

Тапицерия таван,изгорели пиксели по-табло,жабки със счупени панти,гуменото покритие по копчетата което при B7 вече не трябва да е проблем,блокирали машинки багажник,дребни ел.проблеми (стоп машинки,някой датчик..) общо взето нищо кой знае какво. всички тези неща при B8 са в историята но там пък има нови :) но каквото и да е за мен А4 във всичките си модели през годините остава един много зрял автомобил който доставя много радост така че в крайна сметка виж бюджета и атакувай смело.

 

Имаш ли поглед и върху B7, какви  са им болешките, окачването дали е също така безпроблемно както  и на B6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B7 не съм карал(то е същото като Б6), но предвид че са по-нови от Б6, проблеми не би трябвало да има.Окачването им е същото.Само, че там с избора на двигател трябва да се внимава, че бензиновите са предимно TFSI и газифицирането е скъпо.Има и 1.8Т от 2005г., ама е като бяла лястовица и повечето са постни откъм екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При В6/В7/ окачването няма никакъв проблем,т.е. след месец 11.2000 година,когато излиза А4/8Е/,всичко е в пъти подобрено.

Просто пътищата у нас са дроб и така,трябва да се внимава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...