Denka.ta.n.94 Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 ОБръщам се към всички вас, тъй като смятам че беше най уместно тук да попитам във форум на ауди. Бих бил много благодарен за отговор.тъй като на скоро ми предстои смяна на стария ми автомобил, и съм се насочил главно към ауди А4.. бих искал малко мнения относно двигателите им ( 1.8 или 2.0 ) ( бензин или дизел).също така какво мислите за окачването ? знам че по старите модели са имали проблеми с известните АЛУМИНИЕВИ носачи .!? съществува ли същия проблем при по новите модели от 2008 и 2009. и последния ми въпрос ... каква е рааликата между Амбиенте и Атракшън ? Благодаря на всички предварително !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=146435 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 (Редактирано) ОБръщам се към всички вас, тъй като смятам че беше най уместно тук да попитам във форум на ауди. Бих бил много благодарен за отговор.тъй като на скоро ми предстои смяна на стария ми автомобил, и съм се насочил главно към ауди А4.. бих искал малко мнения относно двигателите им ( 1.8 или 2.0 ) ( бензин или дизел).също така какво мислите за окачването ? знам че по старите модели са имали проблеми с известните АЛУМИНИЕВИ носачи .!? съществува ли същия проблем при по новите модели от 2008 и 2009. и последния ми въпрос ... каква е рааликата между Амбиенте и Атракшън ? Благодаря на всички предварително !! подчертаното, не е вярно. това е мит, от хора каращи милионери колиИмал съм и б5/б6/б7 и съм сменял на първите две оригиналните окачвания(с щампа и дата на производство), на около 200 000км - по километраж, реалните колко са били не знам.И това ако е проблем с окачавне...Третото б7, го продадох на около 200 000км , нямаше никакви шумове и беше стегнато като топка Редактирано 12 Август 2015 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Окачването е бетон, пътищата(кръпките) са проблема.Бай германец със сигурност не знае, що е това носач.Моята е на 270к.км. и отдясно ме съмнява един носач и то след интервенция по него, заради смяна на каре.Колата е от 30к. км. в мен и друго по окачването не е пипано.Да не говорим, че алтернатива за цяла предница има и за 380лв.Има камара други по-важни и скъпи неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Окачването ми е на 300 000+ и е заводското.Проблема са пътищата+новите носачи ,които се вграждат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 Потвърждавам за Б6 - три съм имал, сменил съм един носач общо. Километрите на първите две със сигурност бяха над 300к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denka.ta.n.94 Публикувано 15 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2015 В крайна сметка да давам здраво .. и вървя да си купувам Аудито :Д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 15 Август 2015 Доклад Share Публикувано 15 Август 2015 Няма изревали от окачване на Б6, гледай другите неща по мотора и периферията...датчици, табло, електроника и т.н.Колата е много добра, като сигурност и поведение на пътя и не виждам много алтернативи за сходен бюджет.Търси 1.8Т, там няма драми с маховика, дюзи.Похарчват малко масълце, понеже са си дърти вече.Бегай от 2.0 бензин, точно поради разхода на масло.Мотора е идеален за газ, ако може да го храниш на бензин....още по-добре.Тоя модел, ако е от нов в мен и с нашия пробег от 15к. годишно, ще ни надживее, без големи ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denka.ta.n.94 Публикувано 15 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2015 (Редактирано) Благодаря !!! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 16 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 16 Август 2015 Доклад Share Публикувано 16 Август 2015 Боби е много прав когато говорим за B6...бих казал че това е един много зрял автомобил с дребни болежки които на фона на всичко останало са нищо ако отново гледам за такава кола бих гледал1.Компресор климатик (постоянно зацепен често дава фира) както и всички моторчета дали работят коректно духа ли от всички въздуховоди 2.Ако гледаш 1.8 гледай обтегача ,турбо,тампони мотор3.Дизел съединител,турбо,дюзи,тандем помпа за течове (1.9 )...тампони моторПри окачването се вижда всичко на подемника но често са с приключили амортисьори,дискове,накладкиДетски болести за които се сещам механизъм чистачки често блокират и трябва да се разглоби и смаже Тапицерия таван,изгорели пиксели по-табло,жабки със счупени панти,гуменото покритие по копчетата което при B7 вече не трябва да е проблем,блокирали машинки багажник,дребни ел.проблеми (стоп машинки,някой датчик..) общо взето нищо кой знае какво. всички тези неща при B8 са в историята но там пък има нови но каквото и да е за мен А4 във всичките си модели през годините остава един много зрял автомобил който доставя много радост така че в крайна сметка виж бюджета и атакувай смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denka.ta.n.94 Публикувано 17 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 (Редактирано) Благодаря !!! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 17 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smilodon Публикувано 17 Август 2015 Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 Боби е много прав когато говорим за B6...бих казал че това е един много зрял автомобил с дребни болежки които на фона на всичко останало са нищо ако отново гледам за такава кола бих гледал1.Компресор климатик (постоянно зацепен често дава фира) както и всички моторчета дали работят коректно духа ли от всички въздуховоди2.Ако гледаш 1.8 гледай обтегача ,турбо,тампони мотор3.Дизел съединител,турбо,дюзи,тандем помпа за течове (1.9 )...тампони моторПри окачването се вижда всичко на подемника но често са с приключили амортисьори,дискове,накладкиДетски болести за които се сещам механизъм чистачки често блокират и трябва да се разглоби и смажеТапицерия таван,изгорели пиксели по-табло,жабки със счупени панти,гуменото покритие по копчетата което при B7 вече не трябва да е проблем,блокирали машинки багажник,дребни ел.проблеми (стоп машинки,някой датчик..) общо взето нищо кой знае какво. всички тези неща при B8 са в историята но там пък има нови но каквото и да е за мен А4 във всичките си модели през годините остава един много зрял автомобил който доставя много радост така че в крайна сметка виж бюджета и атакувай смело. Имаш ли поглед и върху B7, какви са им болешките, окачването дали е също така безпроблемно както и на B6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 17 Август 2015 Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 B7 не съм карал(то е същото като Б6), но предвид че са по-нови от Б6, проблеми не би трябвало да има.Окачването им е същото.Само, че там с избора на двигател трябва да се внимава, че бензиновите са предимно TFSI и газифицирането е скъпо.Има и 1.8Т от 2005г., ама е като бяла лястовица и повечето са постни откъм екстри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 17 Август 2015 Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 При В6/В7/ окачването няма никакъв проблем,т.е. след месец 11.2000 година,когато излиза А4/8Е/,всичко е в пъти подобрено.Просто пътищата у нас са дроб и така,трябва да се внимава! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 19 Август 2015 Доклад Share Публикувано 19 Август 2015 Ако може да използвам темата на колегата. Някой гледал ли го е това Ауди: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11437033071977153 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване