Jump to content

Проблем при палене


ivgeorgiev

Recommended Posts

Вчера я закачихме с колегата mili 75, за което съм му много благодарен и ето ги резултатите:

http://s18.postimg.o...1l/IMG_1630.jpg

http://s3.postimg.or...c3/IMG_1631.jpg

В крайна сметка дюзи са си. Някой има ли мнение за РЕБО ООД в Пловдив.

Казаха, че ги ремонтират от 80 до към 300лв на дюза зависи какво й е, а само за проверка взимат по 36лв на дюза.

Колегата petarik от форума клони към рециклиране на 6-те, което е 1000лв.

Някой ако знае по-бюджетни вариант да помага и да попитам с тези резултати на инжекторите дали са запушени или пикаят, ако може това да се отсъди по тях ? :)

Колега, ти хем питаш във форума какъв е проблема, хем не вярваш. ;) Три пъти ти казах, че в дюзите ти е проблема и че petarik е твоя човек. Сега иди дай и по 36лв за закачане на стенд. ;)

Не се занимавай с глупости и бяхай при petarik. Минал съм го тоя твоя път с цялото чудене. ;)

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 126
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега, виж, че съм написал, че в крайна сметка са дюзи. Осъзнах го :D Сега търся бюджето решение.

В момента вариантите са два РЕБО и petarik и търся още мнения ако някой знае по-евтин вариант :)

А нови дюзи няма да купя каквото ще да става :D

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, един въпрос относно дюзите. Каква е причината според вас да се прецакват? Имам в предвид заради лошото качество на горивата в БГ, или по принцип толкоз им е експлоатационният срок (150000-200000км.)?

Има ли други причини за това прецакване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, виж, че съм написал, че в крайна сметка са дюзи. Осъзнах го :D Сега търся бюджето решение.

В момента вариантите са два РЕБО и petarik и търся още мнения ако някой знае по-евтин вариант :)

А нови дюзи няма да купя каквото ще да става :D

Ти си непоправим! ;) Хахахахха. Направо ми оправи деня. :D

За 5ти път - petarik е твоя човек! :)

Аз също първо тръгнах по други варианти. Много по-скъпо е навсякъде другаде - много! А резултатите са спорни. При Петър отивай! ;)

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е да се види дали РЕБО ще направят дюзите...

Имаш отрицателно мнение или  нямаш мнение за тях? :)

 

 

Ти си непоправим! ;) Хахахахха. Направо ми оправи деня. :D

За 5ти път - petarik е твоя човек! :)

Аз също първо тръгнах по други варианти. Много по-скъпо е навсякъде другаде - много! А резултатите са спорни. При Петър отивай! ;)

:)

 

Ей ще му кажа да те почерпи за препоръката като стигна до него :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам мнение, щото незнам някой друг да ги прави, а ти така речи, че уж ги правили...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На брачеда пасата стана на 200х.км. и дюзите приключиха! Колата е купена нова и се кара по 11м. в Италия. От там картинката е същата: свети ДПФ-а, няма палене като загрее, а и разхода като на шестак.....

Редактирано от audi6644
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към теб съм се запътил, много хора от форума те препоръчват. Пожелавам ти така да е и за напред, клиентите да са доволни и да не развалиш качеството! :):zustimm:

 

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако знаеш, че са сравнително нови става. Иначе така и така ще даваш пари, поне ходи при Petarik да знаеш, че си приключил с този проблем. Иначе днеска една, след месец - две и пак драми. След 3 месеца пак пушилки и те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моята кола понякога като паля чатка и ако загася мотора веднага и пробвам пак да запали прави чат и даже не завърта изобщо.Колата не пуши .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да ви кажа на Q7 3.0 имам същия проблем.Като загрее и почва да върти по трудно.Колата е с чисто нови дюзи обаче.Насочиха ме да погледна стартера.Казаха ми,че като загрее стартера затягал нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти е работила дълго време с кофти дюзи и е прецакала магнитите на статора и/или катализаторите. Ако е и второто, темперетурата на изходящите газове е по-висока, отколкото трябва и стартера се загрява над допустимото, защото е заврян точно до изпускателната тръба на цилиндри от 1 до 3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята си върти добре но преди да почне да върти чатка и то не винаги.Интересно защо ако загася веднага и запаля изобщо не завърта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих много полезна информация и я пускам тук евентулано за някой, който в бъдеще ще закъса с дюзи:

 

След 2002г. в двигателите на Фолксваген Груп 2.7 TDI и 3.0TDI – Common Rail Diesel, се монтират пиезо горивни инжектори, които са обект на масово недоволство поради многобройните дефекти до 2008г. Фирмата производител БОШ, неофициално е оповестила сериозна техническо – архитектурна грешка, която води до прекомерното износване на механичните компоненти в инжектора, който работи при налягане от 1600+ BAR. Едно от доказателствата за това е десетките индекси на дюзи до 2008г. - всеки следващ заменя предишния (като част за първоначално вграждане или резервна част).

Предимството на този вид инжектори е до 4 пъти по бързата реакция (отваряне – затваряне на пиезо клапана), драстично по-ниското собствено тегло и повишената прецизност на количество впръсканото гориво – всичко това сравнено с предишното поколение инжектори, разполагащи с магнитен/соленоиден клапан. Piezo в превод от Гръцки означава налягане. Пиер Кюри (Физик) открива, през далечната 1880г., пиезоелектричния ефект. Ефектът се наблюдава, когато кристал (пиезоелектрик) под въздействието на механично напрежение (натиск, налягане) се поляризира. В Piezo инжекторите произведени от Bosch, се наблюдава точно обратния Пиезо ефект – под въздействието на електрическо поле (високо напрежение) пиезо-кристалът се деформира. Тази механична деформация дава възможността на Пиезо клапана да има толкова по-бърза реакция в сравнение с магнитно управляван такъв.

Най-често точно в този сложен за поддържане процес (110-148V) се проявяват дефектите и преждевременното износване. Резултатът от неоптималната работа на някой от инжекторите би могъл да бъде и тотална щета на дизеловия двигател. Причина за това е, интелигентността на съвременните моторни блокове, управляващи работата на двигателя. Те са способни да компенсират до 50% отклонение в работата на даден инжектор с промяна на количеството впръсканото гориво от останалите такива.

Интересно:

Как да направим проверка на своите инжектори с помощта на ROSS TECH VCDS VAG COM?

  1. Стартирайте двигателя на вашия автомобил
  2. Свържете диагностичната букса към Вашия автомобил и Лаптоп/PC
  3. Стартирайте диагностичния софтуер VCDS
  4. В карето „Select Control Module“ натиснете бутона „Select“
  5. Изберете група „01 Engine“
  6. В новия прозорец изберете „Meas. Blocks - 08“
  7. В следващия прозорец на мястото на „000“, запишете съответно:

072 (I -ви цилиндър)

073 (II -ви цилиндър)

074 (III -ви цилиндър)

075 (IV -ви цилиндър)

076 (V -ви цилиндър)

077 (VI -ви цилиндър)

Injectorcrosssection.jpgВ първата клетка стойността трябва да бъде не по-малка от (-45) и не по-голяма от (+45)

Във втората клетка стойността трябва да бъде не по-малка от (-15) и не по-голяма от (+15)

В случай че стойностите са силно в минусовия диапазон, за съжаление се нуждаете от нови/употребявани инжектори, защото Вашите са дефектни. Ако стойностите са в противоположния край, то най-вероятно те са запушени и се нуждаят от Почистване!

 

източник: http://www.kolektori.eu/piezo-inzhektori-bosch.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-интересното, е че Континентал продължават с тия пиезо инжектори с 1.6 TDI и доколкото знам деянат повече от на Бош.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето, заради това се колебая и не ми се иска да повярвам, че имам проблем с дюзите, защото са в стойности, според тези показания и нямат никакви други признаци, за това, ще взема да пробвам да сменя стартера и като се наканя, ще пиша...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според тия стойности 2 от мойте дюзи са запушени,а друга една е най-зле на -32, което ще рече пикаеща, но не е на -45, което пак е в границите.

Тоест и аз съм на мнението, че този нашия проблем с паленето не е от дюзите. Днес съм си поръчал нов акумулатор, ще видя с него каква ще е разликата и ако пак е така ще сваля стартера за правене, ако и ти си решил да правиш стартер пиши едно съобщение да те пратя при един познат, при който мисля аз да ходя, защото знам, че ще го направи като хората, от цяла София при него носят стартерите, има две бази където ги правят, а и после като си направиш твоя ще знам дали и моя е за правене :D

Междувременно дайте съвет за чистене на дюзи :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема не е от акумулатора със сигурност, но е добре да си го смениш идва зима все пак, а що се отнася до стартера УЖ майстора го беше свалял и го беше носил да го оправят, но честно казано не му вярвам вече на нищо...

 

най-сигурния вариант да се разбере дали дюзите са ти преебани е стария изпитан метод, сваляш катализаторите и ако пуши нещата са ясни, правиш дюзите, ако не пуши, правиш/нов/втора ръка стартер...

 

сваляш катализаторите и обслужваш стартера, магнити, четки всичко и ако и тогава залепва....

Редактирано от fromhell_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...