Jump to content

Акумулатор втора ръка?


Recommended Posts

Здравейте колеги,

Трябва ми акумулатор на бащата за А4-ката че неговият приключва,дали някой знае в София читаво място за акумулатори втора ръка да вземем нещо да закрепим момента.Ясно е че новия си е нов,но знаете как е,иначе бях чувал преди за втора ръка с по 1-2 месеца гаранция,но къде не помня.Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с втора употреба. Вземи си един крафт плюс като моя, от старт трейдинг, премиум серията е с три г. гаранция, имаш безплатна доставка. Акумулаторите са производство на Варта. Засега съм много доволен! 60 аh /540 а ми излезе 104 лв.

Писал съм за акумулатора, който взех в темата : "гръмна ми акумулатора"

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай си от тука и не му мисли: 62Ah с 24 месеца гаранция за 73лв. Необслужваеми с "око" Перфектини са за цената си!

 

http://www.12v.bg/product/103/akumulator-winmaxx-premium-62r.html

Редактирано от talaz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра цена...ама монбат, необслужваем( не можеш да доливаш вода), 175 мм вис., две г. гаранция са му минусите спрямо моя, а там откъдето го купих имат и по-евтини. Като сложиш 14 -те кинта, които губиш от връщането на стар акумулатор със същия капацитет, цената става 87...ако имаш безплатна доставка. Но и монбата да вземеш,ще е по-добрия вариант от втора употреба.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай си от тука и не му мисли: 62Ah с 24 месеца гаранция за 73лв. Необслужваеми с "око" Перфектини са за цената си!

 

http://www.12v.bg/product/103/akumulator-winmaxx-premium-62r.html

Перфектни ама няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектни ама няма

Е,има по евтини и по хубави :http://www.12v.bg/product/62/akumulator-monbat-dynamic-12-60-ah-r.html

 

Акумулатор MONBAT Dynamic - 12/60 Ah R+ Хем по евтини, хем орижинал  МОНБАТ АД  :dance:
Редактирано от talaz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доскоро ги предлагаха крафт плюс премиум като моя, на 104 лв, обаче вече са по 126...който взел, взел.

От монбатските, които предложиха като вариант, черния монбат е обслужваем, висок е 190 мм, но е най-ниския клас на монбат и не е много подходящ за градско каране( чести стартирания).

Уинмакса пък е необслужваем, нисък(175мм)...има ли, няма ли...

Ако цената е водещата, аз бих взел един крафт стандарт при този избор който има. Имах монбат динамик, ама не сегашния динамик. Стария динамик(жълт капак) беше по-висок клас, с голям стартов ток, уж за таксита го препоръчваха.... повече не бих взел монбат! 2г. и е за боклука!

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 г. Гаранция е прекалено малко, при положение че стандартната е 2 г. а има и с 3 г.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монбат не бих си купил защото качеството им варира толкова много че не е истина.

 

Има доволно количество бюджетни акумулатори и не си струва акумулатор 2-ра ръка, дълго време продвах една Optima Red Top ама като никой не я искаше вече се кара на една от колите ми. Разбирам някакъв такъв "по-скъп" акумулатор да търсиш но за стандартен не си струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя Varta е купен през 2007-ма. Още го карам. Не знам защо купувате акумулатори въпреки нагласата, че ще карат само две години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нагласата е че купуваш най-евтиното и колкото изкара след двете години толкова.ква е файдата да дадеш двойно по-висока цена за нещо което не се знае дали ще изкара двойно по-дълго време?имал съм искра 11 години после взех пак- не можа да изкара гаранцията то не бе ходене мерене оборотни акумулатори един месец без него връщат го пак не работи и така след 3 месеца мъки ми го смениха..та дет се вика ебем ти и гаранцията

Редактирано от samsung
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз издрапах с най-евтиния Монбат 6г. на Мондеото и ми го откраднаха зимата, имаше още много хляб в него.Явно е въпрос на късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах Старт Стандарт, с плоските клеми(форд стандарт) на ориона, изкара общо 9 ( девет) г. при предишния собственик, и после при мен. без каквито и да било профилактики, промивки или смяна на електролит! 1.4 моно, палех на газ, и зимата!

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много голямо влияние в живота на акумулатора оказва ел. системата на колата (зареждане, състояние на пусковата система, консумация, лоши контакти и т.н.) другото важно е начина на употреба на колата (къси отсечки включване на консуматори веднага след стартиране, изключване на консуматори преди пристигане в крайната точка, мястото на акумулатора в автомобила и т.н.) та не е само до късмет според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много голямо влияние в живота на акумулатора оказва ел. системата на колата (зареждане, състояние на пусковата система, консумация, лоши контакти и т.н.) другото важно е начина на употреба на колата (къси отсечки включване на консуматори веднага след стартиране, изключване на консуматори преди пристигане в крайната точка, мястото на акумулатора в автомобила и т.н.) та не е само до късмет според мен.

Живота на акумулатора би трябвало да се влияе и от състоянието на ел. системата на колата. Винаги като сменям акумулатор (и дори и 1-2 пъти в годината) замервам напрежението на зареждане. Ясно е, че при недозареждане или презареждане ще има скорошни проблеми с акумулатора. И дори ми е практика да спирам ел. консуматорите на колата преди да я изгася, дори и вдигане на прозорци става на запален двг. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с акумолатор Тенакс бюджетен клас е произведен в заводите на Варта. За сега нямам забележки вече 2 година необслужваем е.

Редактирано от Pharmacist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Това е част от правилната употреба на акумулаторната батерия, препоръчвам само още две действия за оптимални резултати:

1. Веднъж или два пъти годишно да се следи консумацията на стартера с амперклещи при еднакви или близки други условия (еднаква околна температура, еднаква или близка температура на охл. течност еднакво положение на скоростния лост (неутрална предавка или включен съединител). За да се добие представа за реалното състояние на стартера, а той от своя страна да товари по-малко акумулатора.

2. Профилактично зареждане на акумулатора през два три месеца със слабо зарядно до напрежение 12.8-12.9v в покой след почивка от зареждането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...