Jump to content

Турбо за 1.8т АЕБ


Recommended Posts

Втори ден чета аудизине и се самонавивам за новия франкен с миксед перки

Сега остава да видим от кое перо ще дръпна кинтите за турбината без жената да ми разпише командировъчното трайно

б:hilezh:

Я кажете друго с моите малки входящи дупки на главата ще видя ли зор в постигането на миризливите 250+ коня?

Имам предвид на входящоте клапани дипките в главата които са към входящия колектор

Поне ми се изясни защо слагат голям МАФ

Не е заради пропускливост на въздуф ами за да излъжат стенобионтния оригинален МАФ който не може да мери от повече от 220 г/с

My understanding is that it has to do with the limitations of the stock sensor. The stock sensor can only read a certain amount of airflow, I think around 220 g/s. By switching to a larger MAF diameter, tuners rescale how the ECU reads the values from the sensor, allowing the previously maxed sensor to now function at higher flow rates. It's probably more complicated than that and hopefully others chime in.

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

в смисъл че се каниш на к04-015 ли да разбирам?

 

Тесните портове при тия коне не би трябвало да ти създават проблем, ама за нагоре си трябва някое AEB за основа май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още чета за новия модел франкен и май ще скоча в него - MixedFlow версията от пролетта.

Има още 2-3 интересни неща дето мернах в аудизине така че ако се спра на това турбо после ще спретна един DYI :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ако обичаш ако ще пипаш нещо с нежните ти програмистки ръчички да не с рамо по-голямо от 30 см....... :hilezh:  :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега пак не разбрах с тая k0-015 какви пари върви и 230-240 коня на вал правят ли се и какви модове трябват, за да върви колата добре и трябва ли нов съединител?(примерно куатро със схемата едномасов от S2... ще държи ли фронта?) Благодаря :)

Редактирано от ppenchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още малко обяснения занегативния ефект от големия дебиломер (МАФ)

going to a bigger housing allows the sensor to read lower at the same amount of air as a smaller housing meaning a higher cap, but also have heard of issues with going to big and the sensor not doing well at lower air speeds,

Така че мапера дето ще тормозя да събира всичко ще му се отели вола :)

Пенчев аз чета че до 220-240 коня ако не правиш стартове - държи. Това на преднячка с 228 мм

Чакам да ми издъхне съвдинителя да продам почти новия си демпферен маховик и ще ви кажа какво съм сложил :)

Bosch 550cc fuel injectors and required wiring adapters. These are the latest-generation EV-14 style, superior to anything offered on OEM VAG cars.

Ето малко отговори на въпросите ми за инжекторите

Сегашните ми са EV6

Виждал съм EV12

Тия са EV14

Какво значат тия простотии? Начин на разпръскване?

Четох май за някакви скопени заради еконорми в калифорния та ще трябва да внимавам да не попадна на тях

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още малко обяснения занегативния ефект от големия дебиломер (МАФ)

going to a bigger housing allows the sensor to read lower at the same amount of air as a smaller housing meaning a higher cap, but also have heard of issues with going to big and the sensor not doing well at lower air speeds,

Така че мапера дето ще тормозя да събира всичко ще му се отели вола :)

Пенчев аз чета че до 220-240 коня ако не правиш стартове - държи. Това на преднячка с 228 мм

Чакам да ми издъхне съвдинителя да продам почти новия си демпферен маховик и ще ви кажа какво съм сложил :)

Ок, мерси. А ти явно сега се подготвяш за тея интервенции по мотора. Пиши като станат нещата, че ми е много интересно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Сегашните ми са EV6

Виждал съм EV12

Тия са EV14

Какво значат тия простотии?

...

 

Типа корпус на дюзата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S3/tt, 386кубикови, за да станат се сваля рейката надолу, не е голяма болка. Дюзи се намират за 100на марки, което си е без пари( секунд хенд де). Живи и здрави ще давам зор да хвана последните хубави дни и давам поне няколко дни газ :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в този ред на мисли в коя тема се намираше един хубав списък с типа и параметрите на инжекторите за май цялата гама тръцове? Някой сеща ли се къде беше това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях изровил един пдф от бош с характеристики на всички инжектори техни ооооообаче не си го записах да се ева

Vectra с тия 386 кубика тавана ще ти е към 250 кс и то с клизма и duty cycle над 80%

Ако съм разбрал изобщо смисъла на калкулациите на инжекторите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в този ред на мисли в коя тема се намираше един хубав списък с типа и параметрите на инжекторите за май цялата гама тръцове? Някой сеща ли се къде беше това.

В тази тема полезно инфо, благодарение на колегата HellFire http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=160257&hl= 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази за която говоря имаше таблица с заводски вгражданите инжектори според кода на мотора.

 

Въпроса ми е че засега в колата всичко е сток а чипа който сложих вчера е относително агресивен за пършивата 029-ка и се чудя дали няма да изтаваня смотаните инжектори?

 

Знам че стойности над 1 бар за тая турбинка от мотопед са си таван.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за моята имам съмнения за спукана топла част. Ясно е, че е рехаво търбо, но, според мен, и генерацията ми изигра лошо роля с всичките си 8 куци сгъвки. Бих те посъветвал да не караш над 1бар пик. Заводските инжектори на аеб си държат, няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vectra с тия 386 кубика тавана ще ти е към 250 кс и то с клизма и duty cycle над 80%

С 3 баров регулатор да, но може да кара с 4 и ще може да издъни още 20-30-40коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още малко обяснения занегативния ефект от големия дебиломер (МАФ)

going to a bigger housing allows the sensor to read lower at the same amount of air as a smaller housing meaning a higher cap, but also have heard of issues with going to big and the sensor not doing well at lower air speeds,

Така че мапера дето ще тормозя да събира всичко ще му се отели вола :)

Пенчев аз чета че до 220-240 коня ако не правиш стартове - държи. Това на преднячка с 228 мм

Чакам да ми издъхне съвдинителя да продам почти новия си демпферен маховик и ще ви кажа какво съм сложил :)

Bosch 550cc fuel injectors and required wiring adapters. These are the latest-generation EV-14 style, superior to anything offered on OEM VAG cars.

Ето малко отговори на въпросите ми за инжекторите

Сегашните ми са EV6

Виждал съм EV12

Тия са EV14

Какво значат тия простотии? Начин на разпръскване?

Четох май за някакви скопени заради еконорми в калифорния та ще трябва да внимавам да не попадна на тях

Няма проблеми при ниски скорости с голям хаузинг и стоковия дебитомер. Моя е от голф вр6 76 мм ако не се лъжа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не се притеснявам колко коня ще извадя с ес-кови дюзи. С 4 баровия регулатор ще съм точно, колкото искам да засиля- 270-280 таван. Помпата също не ми е грижа, защото още при суопа сложих вп044ка. Следващата седмица ще знам какво и кога ще се случва. Като се почне може и да се хвана да поразпиша в темата за кабриото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...