Малага Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Здравейте!Искам да си купя АУДИ А4 2008-2009г или А6 след 2007 дизел но според финансите с които разполагам колите които намирам са на около 300000км.Какво да имам впредвид ако се реша на такава покупка и какви рискове има?Дали си заслужава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Колко е все пак тоя бюджет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Малага Публикувано 6 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 8-9000€.Става въпрос за Испания Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Вероятноста да дадеш още толкова за да я "вкараш в пътя" е голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 (Редактирано) Напълно нормално е да са на по 300 бона - все пак говорим за кола на около 8 години. Лошото е, че около тия километри започват да се обаждат обтегачи (вериги), дюзи, DPF (ако има) и разни по-дребни проблеми. Много зависи как е поддържан автомобилът - върви, покарай и вържи (ако имаш кабел). Редактирано 6 Септември 2015 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dr.f!ngers Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Колега преглед в сервиз и ако всичко е в норми купувай ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Малага Публикувано 6 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Задължително ще мина през сервиз на АУДИ.В момента на прегледа всичко може да е ок,но какво може да очаквам в последствие? До какви км може да се разчита на такава кола,преди да започнат истинските проблеми?Наясно съм че зависи от поддръжката,но все пак... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 (Редактирано) Всичко зависи от бюджета ти особено извън БГ където услугите са доста по-скъпи и си далеч от форумните майстори примерно никога не можеш да знаеш 100% всичко наред ли е възлите по-автомобила са достатъчно скъпи както се очаква от премиум марка за това най-добре провери в Испания какво ще ти струва поддръжката като цяло на колата и ако ти е ОК след оглед в сервиз купувай конкретната... Редактирано 6 Септември 2015 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Колега,търси бензинов мотор,там разходите поослужване и подръжка ще са ти по евтини и самият автомобил,може да го намериш на по. Малък пробег от дизела.Ремонтите и подръжката на бензиновия двигател ще тие доста по евтин.На твое място ,ако съм ще си търся бензинивоАуди.Успе с покупката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Toва с по-евтината поддръжка на съвременен бензинов мотор, май вече са митове и легенди... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 (Редактирано) И аз съм на същото мнение.Като се има предвид,че повечето бензинови двигатели са с турбо,или компресор.Да не забравяме ФСИ и подобните системи.Този мит според мен идва от там,че се разчита ужким бензиновия двигател да е на по малко км.На еднакви километри дори мисля,че бензиновите 4 цилиндрови двигатели са по скъпи за поддръжка от 4 цилиндровите дизели. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 8 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Много си в грешка ако така мислиш:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 (Редактирано) С нещо конкретно да ме обориш,или просто решаваш,че твоето мнение е по правилно? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 8 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Само като ти чета мнението че повечето бензини били с турбини или компресор и няма нужда да те оборвам ти се оборваш сам с глупостите които пишеш:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Абсолютни простотии са това с евтините бензинови мотори...ако не визираме некой архаичен азитски котурник 1.1 или 1.2 Колегата правилно е споменал ФСИ моторите щото там поддръжката си е аналогична а турбините спомена предполагам щото всички които са против дизела първо за тях се хващат щото били консуматив.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 http://www.milanuncios.com/audi-de-segunda-mano/audi-a4-2-0-tdi-140cv-avant-170681091.htm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Към автора - за гаража ли ти трябва колата или за да я караш? Ако е за второто - от 300 000 км нагоре на къде!? И колко според теб ще ти струва това "удоволствие"? Колко очакваш да изкара - 500, 600, милион...? В кой момент ти се стори удачна подобна покупка....?С такъв бюджет можеш да купиш дори нова кола, макар и съвсем семпла или нещо междинно, което обаче да има поне някаква перспектива пред себе си... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 С такъв бюджет можеш да купиш дори нова кола, макар и съвсем семпла или нещо междинно..+1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Само като ти чета мнението че повечето бензини били с турбини или компресор и няма нужда да те оборвам ти се оборваш сам с глупостите които пишеш:-)Да приятел повечето съвременни 4 цилиндрови двигатели са с турбо,или компресор.Отгоре на всичко говоря за ВАГ групата.Но не мисля да комуникирам вече с теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Само като ти чета мнението че повечето бензини били с турбини или компресор и няма нужда да те оборвам ти се оборваш сам с глупостите които пишеш:-) Ти май идея си нямаш какво значи даун сайзинг и тенденциите за вредни емисии,как да се постигне по-голяма мощност от по-малък мотор/Фиат даже имат 2 цилиндров турбо мотор по-малък от 1,0,но достатъчно мощен/,как се постига това и т.н.Що не вземеш малко да попрочетеш и тогава да даваш квалификации кой какво пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 (Редактирано) На фси-тата първо нямаме маховик за консуматив.После като изключим дросел и егр които пак карат по 200 х.к. на дизела другите неща са съпоставими.Отделно няма гнп със заводска недомислица при което сменяваш освен него и дюзите.Айде сега може да го сметнете кое е по евтино .За малко да забравя дпф-ите които също доста народ реве и от тях Редактирано 8 Септември 2015 от gogotzanovsf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Ти май идея си нямаш какво значи даун сайзинг и тенденциите за вредни емисии,как да се постигне по-голяма мощност от по-малък мотор/Фиат даже имат 2 цилиндров турбо мотор по-малък от 1,0,но достатъчно мощен/,как се постига това и т.н.Що не вземеш малко да попрочетеш и тогава да даваш квалификации кой какво пише.А ти за 2015г кола ли говориш или за 2005г а? То през 2020 може и да летят колите ама тва е друга тема, а да сравняваш дизел с бензин за подръжка е много смешно говориме за аналонични мотори а не 1.0 бензин с три турбини и 6.0 дизел:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Аз не сравнявам нищо.Говоря за съвременните бензинови и дизелови 4 цилиндрови двигатели.И според мен няма разлика в поддръжката заради която да избягваш дизела пред бензина,камо ли ако са на сравнително малко км.(50-100к км).А в конкретния случаи говорим наистина за евентуална кола на 300к. км. където в крайна сметка нищо не се знае и там отново не можеш да знаеш при коя кола какво ще излезе.В момента карам дизел,и най вероятно другата ми кола няма да е дизел,но не заради поддръжката,а просто щото не ме кефи Относно маховиците и на турбо бензините са двумасови,и също здават багажа.Нещата са доста относителни особено за коли на такива километри.ДПФ-а наистина е проблем след определен брои километри,както и катализатора.Ама колегата по горе да ми казва,че едва ли не говоря глупости......в крайна сметка това е мое мнение.А ако трябва да говоря и от личен опит за стари коли съм дал сума ти пара по едно 1.8 турбо,и никаква пара по едно 1.9 тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Евтин евтини, колко да са евтини бензиновите, свещи+4 бобини 500лв. ,някой друг обтегач за 500 пара, ролка алтернатор и златни тампони на моторЯ за общо 700лв., разни дросели, дебиЛомери и сензори за 1000 парички, да небзабравим и турбото още толкова.Добре, че маховика им даяни повече време. Евтини са малолитражните атмосферни двигатели, всичко що е с вентилатор, никак не е евтино за поддръжка след заветните 300000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts