Jump to content

АУДИ на 300000 км


Recommended Posts

Здравейте!Искам да си купя АУДИ А4 2008-2009г или А6 след 2007 дизел но според финансите с които разполагам колите които намирам са на около 300000км.Какво да имам впредвид ако се реша на такава покупка и какви рискове има?Дали си заслужава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно нормално е да са на по 300 бона - все пак говорим за кола на около 8 години. Лошото е, че около тия километри започват да се обаждат обтегачи (вериги), дюзи, DPF (ако има) и разни по-дребни проблеми. Много зависи как е поддържан автомобилът - върви, покарай и вържи (ако имаш кабел).

Редактирано от petio_venkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително ще мина през сервиз на АУДИ.В момента на прегледа всичко може да е ок,но какво може да очаквам в последствие? До какви км може да се разчита на такава кола,преди да започнат истинските проблеми?Наясно съм че зависи от поддръжката,но все пак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от бюджета ти особено извън БГ където услугите са доста по-скъпи и си далеч от форумните майстори примерно никога не можеш да знаеш 100% всичко наред ли е възлите по-автомобила са достатъчно скъпи както се очаква от премиум марка за това най-добре провери в Испания какво ще ти струва поддръжката като цяло на колата и ако ти е ОК след оглед в сервиз купувай конкретната...

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,търси бензинов мотор,там разходите поослужване и подръжка ще са ти по евтини и самият автомобил,може да го намериш на по. Малък пробег от дизела.Ремонтите и подръжката на бензиновия двигател ще тие доста по евтин.На твое място ,ако съм ще си търся бензинивоАуди.Успе с покупката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва с по-евтината поддръжка на съвременен бензинов мотор, май вече са митове и легенди... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на същото мнение.Като се има предвид,че повечето бензинови двигатели са с турбо,или компресор.Да не забравяме ФСИ и подобните системи.Този мит според мен идва от там,че се разчита ужким бензиновия двигател да е на по малко км.На еднакви километри дори мисля,че бензиновите 4 цилиндрови двигатели са по скъпи за поддръжка от 4 цилиндровите дизели.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нещо конкретно да ме обориш,или просто решаваш,че твоето мнение е по правилно?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като ти чета мнението че повечето бензини били с турбини или компресор и няма нужда да те оборвам ти се оборваш сам с глупостите които пишеш:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютни простотии са това с евтините бензинови мотори...ако не визираме некой архаичен азитски котурник 1.1 или 1.2

Колегата правилно е споменал ФСИ моторите щото там поддръжката си е аналогична а турбините спомена предполагам щото всички които са против дизела първо за тях се хващат щото били консуматив..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора - за гаража ли ти трябва колата или за да я караш? Ако е за второто - от 300 000 км нагоре на къде!? И колко според теб ще ти струва това "удоволствие"? Колко очакваш да изкара - 500, 600, милион...?

 

В кой момент ти се стори удачна подобна покупка....?

С такъв бюджет можеш да купиш дори нова кола, макар и съвсем семпла или нещо междинно, което обаче да има поне някаква перспектива пред себе си...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като ти чета мнението че повечето бензини били с турбини или компресор и няма нужда да те оборвам ти се оборваш сам с глупостите които пишеш:-)

Да приятел повечето съвременни 4 цилиндрови двигатели са с турбо,или компресор.Отгоре на всичко говоря за ВАГ групата.Но не мисля да комуникирам вече с теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като ти чета мнението че повечето бензини били с турбини или компресор и няма нужда да те оборвам ти се оборваш сам с глупостите които пишеш:-)

 

Ти май идея си нямаш какво значи даун сайзинг и тенденциите за вредни емисии,как да се постигне по-голяма мощност от по-малък мотор/Фиат даже имат 2 цилиндров турбо мотор по-малък от 1,0,но достатъчно мощен/,как се постига това и т.н.Що не вземеш малко да попрочетеш и тогава да даваш квалификации кой какво пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фси-тата първо нямаме маховик за консуматив.После като изключим дросел и егр които пак карат по 200 х.к. на дизела другите неща са съпоставими.Отделно няма гнп със заводска недомислица при което сменяваш освен него и дюзите.Айде сега може да го сметнете кое е по евтино .За малко да забравя дпф-ите които също доста народ реве и от тях

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти май идея си нямаш какво значи даун сайзинг и тенденциите за вредни емисии,как да се постигне по-голяма мощност от по-малък мотор/Фиат даже имат 2 цилиндров турбо мотор по-малък от 1,0,но достатъчно мощен/,как се постига това и т.н.Що не вземеш малко да попрочетеш и тогава да даваш квалификации кой какво пише.

А ти за 2015г кола ли говориш или за 2005г а? То през 2020 може и да летят колите ама тва е друга тема, а да сравняваш дизел с бензин за подръжка е много смешно говориме за аналонични мотори а не 1.0 бензин с три турбини и 6.0 дизел:-)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не сравнявам нищо.Говоря за съвременните бензинови и дизелови 4 цилиндрови двигатели.И според мен няма разлика в поддръжката заради която да избягваш дизела пред бензина,камо ли ако са на сравнително малко км.(50-100к км).А в конкретния случаи говорим наистина за евентуална кола на 300к. км. където в крайна сметка нищо не се знае и там отново не можеш да знаеш при коя кола какво ще излезе.В момента карам дизел,и най вероятно другата ми кола няма да е дизел,но не заради поддръжката,а просто щото не ме кефи :)Относно маховиците и на турбо бензините са двумасови,и също здават багажа.Нещата са доста относителни особено за коли на такива километри.ДПФ-а наистина е проблем след определен брои километри,както и катализатора.Ама колегата по горе да ми казва,че едва ли не говоря глупости......в крайна сметка това е мое мнение.А ако трябва да говоря и от личен опит за стари коли съм дал сума ти пара по едно 1.8 турбо,и никаква пара по едно 1.9 тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евтин евтини, колко да са евтини бензиновите, свещи+4 бобини 500лв. :) ,някой друг обтегач за 500 пара, ролка алтернатор и златни тампони на моторЯ за общо 700лв., разни дросели, дебиЛомери и сензори за 1000 парички, да небзабравим и турбото още толкова.Добре, че маховика им даяни повече време. :)

Евтини са малолитражните атмосферни двигатели, всичко що е с вентилатор, никак не е евтино за поддръжка след заветните 300000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...