DenislavNikolov Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Здравейте, колеги! От скоро съм собственик на Ауди А6 3.0 TDI(2004 г.) и по колата има няколкоко забележки, които искам да отстраня. Става въпрос за смяна на ангренажни вериги, понеже при палене се чува тракане и до колкото четох из форумите се дължи именно на тези вериги. Колата е на 190 000 км. Другият проблем е тракане, което се чува някъде долу до педалите, когато се завърта по-рязко волана. Предполагам е от кормилната рейка, но може и да е от друго. Въпросът ми е къде в София мога да намеря, сервиз, в който наистина ще гарантират ремонт на тези два проблема, понеже са по-специфични. Благодаря ви много ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 За веригите, ясно. Колегите от София да кажат къде. Второто по-скоро не е проблем. Струва ми се, че става дума за куатрото. Би трябвало да трака при тръгване с навит волан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DenislavNikolov Публикувано 7 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Волана трака при съвсем леко завъртане на ляво и връщане в обратна посока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Но при тръгване, нали? Не в движение с над 30-40 км./ч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DenislavNikolov Публикувано 7 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Но при тръгване, нали? Не в движение с над 30-40 км./ч.Трака на място, но съм забелязал, че когато карам по павета или неравности се чува съвсем леко същото тракане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Може да са тампони на магарето, не бързай с рейката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 (Редактирано) Преди 17 год. на компетишана го ядох така с това магаре и чак не ми се вярва, че филма се повтаря и то в този клас! Не искам и да си помисля при 4Г какви простотии са "заложили", след като четох за свистенето в купето.... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 8 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Аз съм ги сменял, на германките им корозират алуминиевите втулки и се разпадат, Стефан ме диагностицира по форума докато бях в Гърция, просто ме разби. А навсякъде сочиха рейката, е рейка не съм пипал. Към 250 лева са 4-те тампона и 100- тина труд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkan_ivanov Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Здравейте, колеги! От скоро съм собственик на Ауди А6 3.0 TDI(2004 г.) и по колата има няколкоко забележки, които искам да отстраня. Става въпрос за смяна на ангренажни вериги, понеже при палене се чува тракане и до колкото четох из форумите се дължи именно на тези вериги. Колата е на 190 000 км. Другият проблем е тракане, което се чува някъде долу до педалите, когато се завърта по-рязко волана. Предполагам е от кормилната рейка, но може и да е от друго. Въпросът ми е къде в София мога да намеря, сервиз, в който наистина ще гарантират ремонт на тези два проблема, понеже са по-специфични. Благодаря ви много ! Vladi_di за обтегачите/веригите.За рейката на Орион, само да знаеш, че преглеждаха коли от 8-8.30 нещо от сорта: 0888573710. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 (Редактирано) Тампоните на магарето вече са около 200лв без отстъпката на китайски Lemfiorder. Има и FEBI по-евтино дори. На моя фейс мотора беше пропаднал от лявата страна с 1-2см заради тия тампони и мотора легна на ударния тампон. Редактирано 8 Септември 2015 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DenislavNikolov Публикувано 8 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 (Редактирано) Никво, интересно ми е на колко са го изклатили за кола, която със сигурност не е на 190 000 км.Здравей, колата я купих за 12К,обслужена. Ясно е ,че не е на 190 000 км, но реалните не съм ги проверявал Благодаря, за информацията колеги. Следват ремонтите - за веригите ясно, а дали е рейката предстои да се разбере. Ще ви държа в течение как е минал ремонта и какви са били проблемите .Vladi_di за обтегачите/веригите.За рейката на Орион, само да знаеш, че преглеждаха коли от 8-8.30 нещо от сорта: 0888573710.Благодаря много Редактирано 8 Септември 2015 от DenislavNikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Не бързайте да си сменяте рейките при тропане. Една е60ка така тропаше по павета най-вече и имаше хлабина във волана. Добре че първо смених амортисьорите, понеже бяха протекли. Със тях изчезна и проблема.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 При мен хлопа рейката, трябва да я натегна леко, но си е тръгнала като цяло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 Винаги е въпрос на късмет... Аз като взех седана на 17 и комбито на 12, като цяло състоянието им е идентично прилично и еднакво кинтаж трябваше да налея и в двете. Вярно че като избирах комбито бях доста по-наясно, какво гледам, та и затова, ако избора е внимателен, еФтиното може и да не излезе скъпо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 Аз до този момент съм стигнал до извода, че като имаш добър майстор е далеч по-добре да вземеш един разпад с екстри и да налееш примерно още 10к отгоре, и да смениш абсолютно всичко каквото се дъни с качествени материали, от колкото да разчиташ, че като дадеш едни пари повече си получил по-качествен автомобил. Като знам и какви разпади от форума се продадоха като уж читави коли, да му се приплаче на човек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 Много зависи, колко смяташ да я караш колата... Ако ще е за година-две, по-добре някоя в по-добро състояние, да не я пипаш много, ако ще е 4-5 и нагоре, по-добре да си я направиш добре още отначало и после качествена поддръжка, без компромиси и колата, в повечето случаи, става вечна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 Е да ама се карат още... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 Вие да си лягахте с тези коли нямаше да ги глезите толкова.Взимаш нещо на до към 180-200км караш до 300 без да правиш нищо и продаваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 Истинско 180-200км стъпва на съвсем други пари от Българското 180-200км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 Сметна ли мастрафа накрая, да дадеш отговор на вечния въпрос кое е по-аванта да си земеш за 15к фейслифтова А6ца и да и смениш всичко от дюзи до рейката или да дадеш някой лев повече Фейслифт под 25 хил. няма да намериш, освен ако не си имал предвид 15 хил евро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 Когато има да става нещо няма значение от колометрите.Аз я взех на 190 хил. реални на 100% и смених мотора след още 4хил. заради дюзите!Имам приятел който я взе на 249хил. и вече 25хил. км я кара само така че....Шанс това е.А съм на принципа да взема нещо малко по скъпо с идеята да нямам ядове за напред ама .......ДА ДА ама НЕ този път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 12 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 Дали започнахте пак с простотиите, или така ми се чини? Защото ако сте започнали, да вадя секирата...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 12 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 Ти трябваше да я извадиш още на четири хиляди триста двайсе и петия ник на праси... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 12 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 То никога не е късно да поокастря буренака, но все разчитам на чувството ви за мярка. Но дали според теб ти самият ще се разминеш сухичък? Употребата на хлапашки обиди по адрес на друг потребител, който и да е той, няма да толерирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 12 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 Кот такоз как то казал народа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване