Jump to content

Най-добро А3 до 12к лв


Recommended Posts

Смятам да карам колата да речем следващите може би две години, според зависи как потръгнат някои неща. Със сигурност не търся кола, която да може да бъде ползвана максимално дълго. Така като гледам май единственият шанс да намеря нещо сгодно е от частно лице, а автокъщите въобще да не ги гледам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Никаква гаранция, в крайна сметка частното лице най-вероятно също я е купил от някоя автокъща. Едиснвтената разлика е, че се спестяват някои първоначални разходи по регистрации и т.н. Освен това, ако колата е хубава и е от частно лице, той/тя най-вероятно ще си търси и цената на това, което предлага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз търся кола в момента.Според мен има два вида частни лица :)

Лица А-купили си кола,накарали и се и по една или друга причина я продават.Те пък се делят на два вида-поддържали си колата както трябва и такива,които избягват максимално да ремонтират нещо,доколкото е възможно във времето.

Лица Б-хора,които нямат автокъща,но вкарват коли ,пооправят ги и ги продават.

Лично аз предпочитам кола,карана поне 6 месеца от човека,който я продава.Обслужена,застрахована с каско.Но въпреки всичко си е на късмет работата.Лично за мен е най-добре да се купи кола направо от чужбина.Не че ще е перфектна и няма да покаже проблеми в един момент,но поне виждаш какво купуваш,не се опитват да те преметнат.Е,има и изключения,но рискът е по-малък от в БГ.Не съм въобще специалист по колите,но си изградих това мнение след като си продадох колата и почнах да търся.

ПП:Предната ми кола(пежо307) я купих от автокъща без да и проверявам почти нищо-само на компютър да видят кво показва.И си я карах 4 години,смених съединител,имаше и други по-дребни ремонти но съм доволен от нея.А с жената ,която я купи се чухме 10 ден след продажбата-благодари ми,радостна и се кефи на колата.Много писах,а исках да кажа че е на късмет работата общо взето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми то и купувачите такива:

Тип: А скъсани мрънкаляци без пари но с мераци за кола

Тип:Б Мрънкаляци с пари които НЕ знаят какво искат

Тип:С Купува без да мисли много стига да свалиш цената

Е никой от горе изброените няма да оцени това как си гледал колата важно е цената се свали тва е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и такива, които много добре знаят какво търсят и оценяват това, което е правено от другия, но са голяма рядкост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна категоризация. Със сигурност не спадам към С. За първите две се колебая :~))

 

Д: Знаещи какво искат и готови да платят съответната цена (която е по-висока от средната, достигаща до почти х2 на средната за модела).

 

Най-често А и C като разберат колко е платил Д за кола Х му казват, че е луд или от Дивчовото. 

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големи уравнения, голямо чудо. Избираш си кола според "чергата" си, по-добре по-евтина кола и да можеш да посрещнеш всеки проблем без вайкане, отколкото да се направиш на гъзар с кола, която не ти е по-джоба и после молитви всеки ден да не и стане нещо...
А за хората с 10к претенции за салон, огледала, джанти, боя, екстри, си има официални дилъри на всички марки, отивайте, конфигурирайте и си платете съответната цена. 
Момчето ако има доход, да скача на А3-ка за 10-11к, ако тия пари ги е събирал от празници 10 години, по-добре да не ги хвърля за това недоразумение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c1289159 тази я гледам от един месец някъде в cars.bg. Някой ходил ли е да я гледа и ако не какво мислите за нея от това, което може да се види? 2.0 FSI двигателите как са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако слушаш форумни герои, кола няма да си купиш! Кола се гледа на място и ако незнаеш какво да гледаш, отиди с някой разбиращ. Една кола си личи винаги и по много неща дали е запазена или е бангия. Това за 30-50% от стойността да имаш за ремонти и обслужване са пълни глупости!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Това за 30-50% от стойността да имаш за ремонти и обслужване са пълни глупости!

 

 

Дообре, по добре слушай бобъра той ще ти каже как като изпляскаш 12к т.е. целия ти бюджет за кола с какво после ще си платиш за Еко-таксата + ГО + Каското + Гумите. Неща без които горе долу няма как да минеш за кола нов внос.

 

Евала играч, признах те.

http://www.cars.bg/c1289159 тази я гледам от един месец някъде в cars.bg. Някой ходил ли е да я гледа и ако не какво мислите за нея от това, което може да се види? 2.0 FSI двигателите как са?

 

Ако някой ден решиш че ти е скъпо на бензин, газовата за тези коли е по-скъпа отколкото обикновенно. варират от 1800 до 3000 лв. горе долу мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна категоризация. Със сигурност не спадам към С. За първите две се колебая :~))

 

Д: Знаещи какво искат и готови да платят съответната цена (която е по-висока от средната, достигаща до почти х2 на средната за модела).

 

Най-често А и C като разберат колко е платил Д за кола Х му казват, че е луд или от Дивчовото. 

 

 

Точно! :zustimm:  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,твойта тема за избор на кола ще стане доста дълга,но ако слушаш всеки с подробности какво ще ти опише и разясни,ти кола няма да си купиш.Обиколи всички автокъщи където си си набелязал някои коли върви ги пробвай,покарай ги,виж обяви и от частни лица.Избираш си възможно най добре гледания и запазен автомобил и това е,но не си мисли че с огледите и търсенето на коли които са втора употреба,а да имаш критерий като за нов автомобил и да се вглеждаш във всичко и да търсиш само перфектноста,нещата няма как да се получат.С колите втора употреба всичко е на късмет и кола която е много гледана от предния собственик,няма никаква гаранция че няма да се сринат скъпоструващи елементи точно при теб и да започваш да наливаш пари.За колите които са от чужбина,ако си решил да си я вкараш от там не си мисли,че колите които се предлегат от тяхните автокъщи са върха на перфектноста и качеството,само ще ти спомена,че масово автокъщите в Германия,Австрия и Холандия се държат от араби или турци които повечето коли са отремонтирани във сръбски и албански сервизи зада им излезе по евтино с труда и там се връщат километражи и се правят хиляди глупости,за които не си си и помислял,фалшифицират сервизни книжки и т.н.Единствено читав и стойностен автомобил от чужбина можеш да си намериш от обявите които са на частни лица или колите,които са върнати във официалните представителства на марката и са оставени за продажба.Успех с намирането на автомобил и недей слуша всички простотий които ще се изпишат тука,че ти щом ще вземеш кола до 12000 лв. и както ти се спаменава,че трябва да имаш още 4000 лв.най-малко за да я вкараш в пътя то по добре скачай на някакъв лизинг на нов автомобил и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c1289159 тази я гледам от един месец някъде в cars.bg. Някой ходил ли е да я гледа и ако не какво мислите за нея от това, което може да се види? 2.0 FSI двигателите как са?

2.0 FSI е доста жаден за гориво двигател, иначе стабилен като цяло.

 

Конкретната кола е интересна, има доста екстри.... може би си заслужава да се погледне. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е ползвал услугите на огледи точка ком или да е чувал мнения за тях?

Редактирано от brumbrum1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чибурашке, регистрацията с еко-такса, ГО, Каско и гуми са около 1000 лв. и още 1000 лв. за обслужване, станАха 2К. Един колега оня ден си земА кола за 32К, утре ше му кажа да приготви 30-50% /около 12-14К/ за да я вкара у пътя.

 

Евала разбирач, признах те! 

Дообре, по добре слушай бобъра той ще ти каже как като изпляскаш 12к т.е. целия ти бюджет за кола с какво после ще си платиш за Еко-таксата + ГО + Каското + Гумите. Неща без които горе долу няма как да минеш за кола нов внос.

 

Евала играч, признах те.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел взе едно 2.0тди за 5000лв и после го продаваше 12к в супер състояние и с лачени снимки го свали на 10900 :) Купи го обслужено нагласено и го продаде по същия начин. Кода беше BKD и колата беше в супер състояние :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все ми се струва, че нещо ни спестяваш от цялата история с обслуженото А3 8Р купено за 5000 лева и продадено за 10900 лева....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не спестявам.. Купи го от човек, който беше на зор за смяна на колата и го беше пуснал за 8500 в интернет ама с лоши снимки и никой не го поглеждаше. Все пак го има и риска да спука глава.. ама иначе всичко и беше супер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи от зор свали от 8500 на 5000 и после другия приятеля ти я е продал с лъскави снимки я пусна на 12000 лева и я продаде на 10900 лева искам го тоя фотоапарат и фотограф!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не е нещо нечувано до сега, една кола струва толкова колкото някой е решил да плати за нея, нали имаше един такъв лаф :D И аз имам познат, който купи VW Sirocco 2010 година с кожа и сумати екстри за 11 000 от приятел, който заминаваше за америка без да се връща и беше на зор да я продаде. А реално видях, че тия коли са между 20 и 30 хиляди :D

ПС: А според мене за 12 000 ще вземеш супер добра 1.9 sportback просто трябва чакане, дебнене и да обикаляш да гледаш докато не харесаш нещо. Аз мойта я взех за 10 400 преди 9 месеца с някакви леки проблеми, които ги оправих за малко пари и съм супер доволен за момента колата е просто без грешка. Лошото е, че 90% са супер базовици ама с тоя мотор е нормално (както и мойта има един подгрев седалки, FIS дисплей, ел.пакет, климатроника и базовите неща където се слагат ама някой нямат даже и толкова. Иначе няма нито мулти волан, нито темпомат, нито навигация, докато пък съм виждал доста 2.0 TDI с всичките тия екстри и S-line салон кожа с алкантара за тия пари понеже ми стана като навик да следя обявите на а3-ките отвреме на време)

Редактирано от Иван Лютов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как е 1.9 от към мощност в сравнение с 2.0 ТДИ? Пък и обява за 1.9 автоматик като цяло до сега не съм виждал. 

 

Тъкмо видях, че 1.9 автоматик са само до 2003, а аз гледам 2005/2006.

Редактирано от brumbrum1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 tdi 105 коня е доста слаб от към динамика двигател според мен.Ако първите 2.0 ТДИ не бяха такива бангии,направо ми се вижда безсмислено това 1.9.Нито разхода му е по различен от на 2.0 нито нищо.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал 1.9 105 На Аз ката но не е ли ОК за купето?

То не че е леко де...ама шкода октавия се движеше добре с него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го карам на Голф 5,и не съм впечатлен.То не ,че и това му е целта на това двигателче ама :)Върви си нормално,но според мен 2.0 тди е минималното от към мощност за тези коли.И както казах ако 2.0 не му се носеше славата на кофти двигател не виждам какво би те накарало да вземеш 1.9 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...