Jump to content

4.2 V8 - не пали топъл


150hp

Recommended Posts

Днес проблемът се прояви отново и то цели 2 пъти. Интересното беше, че и първият път не запали, а вторият оборотите се клатушкаха и просто работеше като на косъм да изгасне всеки момент /все едно на 3-4 цилиндъра/. Поработи така няколко секунди и се оправи, а отзад миришеше на суров бензин. 

Т.е новото е че вместо да не запали изобщо и да върти на място, този път запали, клатушкаше оборотите /вместо да ги фиксира на 800, бяха на около 200-300/ и едвам работеше, след което се оправи.

Добавям и още едно наблюдение - проблемът зачестява когато съм с по-малко от половината резервоар гориво. Всъщност не си спомням ако горивото е над средата да го е правила изобщо. Дали има някаква връзка?

Има има...по интересното е че не ти прави проблем на студен двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, до момента не е правила проблем при първо палене сутрин. А каква е връзката между нивото на горивото и паленето?

Колега Евгени, колата е закачана на диагностика и според "майстора" всичко било ОК, каквото и да значи това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

".....всичко било ОК, каквото и да значи това."

Това значи друг майстор. Да се закачи диагностика, не означава виж дали има грешки. Най-малкото почти сигурно е, че горивните тримове са полудели. Аз не виждам как ще откриете проблема, без да се разбере какво говори колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото аз разбирам, "всичко е ок" трябва да означава че колата няма грешки, всичко е проверено, включително и тримовете, и е в норма. Вече доколко компетентно и обективно е направено, нямам идея. Ще потърся и друго мнение, от независим диагностик. Тези дни доста ровя по форумите и установявам, че проблемът е много често срещан и то не само при Ауди, но и при други марки и двигатели. И при тях симптомите се изострят при по-малко гориво в резервоара.

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз също го имам този проблем на ц5 2,8.При мен се появи след смяната на бензиновата помпа с нова китайска.Не знам дали не е по-високо сондата или помпата не прави налягане,но като че ли наистина при повече бензин няма такива драми.При мен проблема е при първи старт сутрин например,после няма проблем.Според мен проблема ти е в помпа/и или клапан за налягането в рейките.Аз му хванах цаката като чукна на стартер един-два пъти и след това въртя да паля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

датчика на кол. вал ,пътник е. при мен беше така. а сондите не работят дори и при топал старт тримовете и късите и дулгите трябжа да клонят кам нула. зависимост дали си с катализатори ако не са изтарбу6ени или издухани през ауспусите, тогава се повишава температурата на сондите ,нормалната темп на сондите е около 400 грауса без катализатори ска4а над 500 до 600 градуса и компа прави корекция ма вуздух гориво и тогава лонг тримовете падат на минос 1.8 процента и колата беднее от кам гориво  виж 032 канал на ваг-цома и ако са различни тримовете калибрирай сондите , но това не влияе на паленето на колата дори и топла, провери си датчик вал. калибрирането на сондите е лесно секи с ваг-ком знае как се адаптират сонди и саответно следи в последствие тримовете и лонг и шорт .според мен не са сондите. успех колега 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е според теб проблемът е в датчика на коляновия вал, т.е импулсен датчик? Това не беше ли този датчик, дето ако се прецака и откаже напълно, оставаш насред пътя? Или този беше на разпределителния вал?

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в пове4ето случаи то ебава топлия старт на мотора ,този долу на кол.вал за него говоря. при мен беше така, като е тола карал сам колата ,загасям и понякога няма палене,пуфна 1-2 цигари ,моля и се опявах е и въртя и пали обикновенно минаваха около 20 мин. абе половин кутия изпушвах от зор и после си пали без ядове след някой руг ден пак вампирясваше ,чекам 20 -на минутки ска4ам и запалваше . взех дат4ик от моргата и ся няма ядове. успех

Редактирано от halil buz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

 

 

Твоята има ли газ, защото при нашата и още една се оказа проблема от газовата.  Първата след изгасяне пълнеше колектора с газ през не затварящи, а на брат ми дефектен изпарител и изпуска газ през маркуча за мап сензора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...