150hp Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Проблемът е че понякога колата не иска да запали от първия път, когато е топла. Това не се случва постоянно, а например веднъж на 2-3 дни и то винаги когато двигателят е топъл. Сядам, опитвам да запаля, стартерът върти, но колата не пали - все едно няма гориво в резервоара. Връщам контакта, пробвам още един път или два пъти и вече запалва, след което си пали безпроблемно. Дори веднага да я изгася и пак да я запаля, няма проблем. Интересното е че го прави когато тя си реши и може да не се случи дори цели дни, въпреки че много пъти я паля топла. Няма газ, кара се само на бензин.Къде да търся проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Симптомите наподобяват липса на гориво, т.е. по някаква причина помпата не нагнетява гориво до дюзите, може и изобщо да не иска да се включи. На първо време се ослушвай винаги ли тръгва помпата при подаване на контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Огледай вакуумите. Има връзка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Преслуша ли я за грешки?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 На брат ми колата ги прави същите номера, но при студен мотор и топло навън. Мерили сме налягане на горивото, сменихме темп датчици, гарнитурите на колектора, вакууми, и картерна вентилация, свещи + бубини, акумулатор и какво ли още не ( повечето компоненти си бяха за смяна разбира се ). Странното е, че като запали колата и замирисва на суров бензин което говори, че по някаква причина се дави, но каква е тя така и не можахме да установим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 В конкретния случай, залагам на тръгнал датчик за оборотите. Обърни внимание, дали подскачат оборотите когато въртиш на стартер а не иска да пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 На брат ми колата ги прави същите номера, но при студен мотор и топло навън. Мерили сме налягане на горивото, сменихме темп датчици, гарнитурите на колектора, вакууми, и картерна вентилация, свещи + бубини, акумулатор и какво ли още не ( повечето компоненти си бяха за смяна разбира се ). Странното е, че като запали колата и замирисва на суров бензин което говори, че по някаква причина се дави, но каква е тя така и не можахме да установим. При студения старт проблема е в горивото. Проверете първо бензиновия регулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Прави го само когато е студен мотора, а навън е топло. При студено време пали от четвърт без значение колко е стояла. Регулатора го сменяхме с моя за проба и промяна нямаше! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 в ц5 или д2 е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 29 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 При мен е в Ц5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 При теб виж както писах дали подскачат оборотите като не иска да пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 29 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 За късмет тези дни все пали, но ще я засека и ще видя дали има подскачане на обороти в случаите, в които не иска да пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 в ц5 или д2 е? Ц5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 И още не мога да захапя, как при условие, че ВАГ-КОМ или VCDS са вече толкова достъпен инструмент, като ключ 13 комбиниран с лула, при проблем първо не се проверява за грешки, а после за стойности горивните тримове (за бензинови ДВГ) и чак тогава audibg.com/forum Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Ц5 А пробвали ли сте да напълните резорвара над 2/3 и тогава как ще е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Ами пълним го до горе почти винаги и не е оказвало влияние. Нещото, което пропуснах да отбележа е, че когато е на лице проблема след като запали за 2-3 сек държи мн ниски обороти 300-400 и след това се нормализират, бях се насочил към дросела, но и него сменяхме за проба без успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Писахте че сте мерили налягането на бензина, това предполагам е да е оставен манометъра да престой вечерта и на сутрешния старт да се мери? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Сутрин или след престой си пали от четвърт, проблем има сало когато колата не е карана и мотора е изстинал а околната температура е над 25 градуса ( като запали мирише на суров бензин), при всички други условия пали без да се замисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Я вижте за същото, докато въртите на стартер дали подскачат оборотите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 1 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 (Редактирано) За мой късмет днес оставих колата и след 20 минути пробвах да я запаля отново. Проблемът пак се прояви. Започна да върти по познатия начин - все едно няма гориво. Оборотите НЕ ПОДСКАЧАТ. Докато върти си седят на 0, все едно двигателят е изключен. Този път реших да не връщам контакта и въртях на стартер 30-40 секунди, след което запали. Редактирано 1 Октомври 2015 от 150hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Датчик за оборитите на двигателя, това са начални симптоми. След време въобще няма да запали. Мисли докато е време за смяна. Че винаги се предава, на най-кофти места. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 (Редактирано) Интересно, ако оборотите подскачат докато се опитва да запали, различна ли ще е диагнозата? В момента моята трудно пали като е топла, с доста замисляне, но докато върти оборотите играят и търся къде е проблема. Като гледахме дебитомера, беше заминал, изчистихме го, живна и влезна в нормален режим на работа, но продължава да го прави. Интересното е, че колкото и да въртя не пали докато не чукна газта, а ако реши да запали, пали на около 500-600 оборота и след това качва нагоре. Редактирано 1 Октомври 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 (Редактирано) Друго е при теб, това с чистенето на дебитомера няма да свърши работа иска си нов. Как ти е темп датчик? пп Коректно ли са ви зацепени колите? Виждал съм заради кофти масло 10в40 обтегачите да не опъват веригите в норми на иначе перфектни такива. Симптомите бяха, занижена мощност и леко затруднено палене. Тъй като мотора горял масло и сложили такова по съвет на "майстор", веднага след смяната отново с 5в40 нещата си дойдоха в норми. Редактирано 1 Октомври 2015 от tvard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 4 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 (Редактирано) Днес проблемът се прояви отново и то цели 2 пъти. Интересното беше, че и първият път не запали, а вторият оборотите се клатушкаха и просто работеше като на косъм да изгасне всеки момент /все едно на 3-4 цилиндъра/. Поработи така няколко секунди и се оправи, а отзад миришеше на суров бензин. Т.е новото е че вместо да не запали изобщо и да върти на място, този път запали, клатушкаше оборотите /вместо да ги фиксира на 800, бяха на около 200-300/ и едвам работеше, след което се оправи.Добавям и още едно наблюдение - проблемът зачестява когато съм с по-малко от половината резервоар гориво. Всъщност не си спомням ако горивото е над средата да го е правила изобщо. Дали има някаква връзка? Редактирано 4 Октомври 2015 от 150hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 Докога смятате да дискутирате проблем, чиято диагностика отчаяно се нуждае от VCDS или VAG-COM?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване