tishooo87 Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Здравей те колеги днес си купи комплект ролки и ремак че ми предстои смяна но до сега никога не ми се е налагало да сменям ремаци и ролки и бих желал някой запознат да ми сподели тънкостите и кво се прави като се махнат броните и радяторите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Казвам го съвсем добронамерено... Ако никога не си го правил, определено това не е колата на която да почнеш Все едно да не можеш да ходиш, а вече да искаш да бягаш. По-добре отиди в сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cyclon Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 (Редактирано) И аз бих те посъветвал същото, трябват специфични инструменти. Отиди си в сервиз. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 29 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tishooo87 Публикувано 29 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 не съм запознат кви инструменти ще ми трябват но имам доста понеже ми прави кеф да се занимавам когато нещо ми се развали и да го ремонтирам и предпочитам да дам пари за инструменти и да ми останат от колкото в сервиз имам един приятел който разбира и работи в сервиз и ми каза че като почива ще ги сменим но имах мерак аз да ги сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Колега трябва си сервиз за тая работа и не е лошо да смениш и водната помпа със смяната на ролките и ремъците защото после като протече ще правиш цялата операция със свалянето на всичко отпред на ново.Ако не си се занимавал с подобни дейности няма да ти бъде лесно,но пък щом искаш да се учиш на собствената си кола също няма лошо във това,съветите които ти даваме с колегите е да потърсиш сервиз,защото ако не си се занимавал и не си го правил,честно казано си е играчка и ако нещо се прецака и не го направиш както трябва последствията могот да са плачевни.Успех все пак със начинанието !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tishooo87 Публикувано 29 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 добре колеги отказахте ме ще търся сервиз . А за водната помпа и нея съм взел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Я не се плаши От А до Я всичко е измислено, купуваш си инструмент и почваш. Ако незнаеш нещо питаш, ако счупиш правиш и това е. Я ме виж мене как ремонтирам душегуба. Пък преди това не бях дососвал ауди никога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 (Редактирано) Кое му е толкова сложното и кой точно е специфичния инструмен, че толкова много наплашихте човека? Колега ако си решил да го сменяш сам пиши ми на л.с., ще ти обясня стъпка по стъпка как става. Ето писано по въпроса:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=174638&hl= Редактирано 29 Септември 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Колега действай смело ,AFN на е направен да се обслужва от средно интелигентни хора в ютуб има предостачна информация за тази процедура па като гледам има и качествени колеги които ще ти съдействат . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 +1 няма нищо сложно,щом имаш и приятел който работи в сервиз ще се справите.Веднъж да видиш как става и после сам ще си я правиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton.d.k Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Нищо сложно няма,Преди 2 седмици смених всичко на моя AFN.Не мога и да се сетя какви специални инструменти имат предвид колегите(отверки,еврейски звезди,няколко гаечни ключа,най добре комплект гедория и едни клещи "гарги' за затягане ня обтяжната ролка на агренажа.Най големите тънкости бяха,колко да затегниш тази ролка.И тъй като ми беше за първи път,незнаех че гайката на ролката на обтяжния мех.на пистовия ремък е с обратна резба.А и водната помпа на този двигател не е на агренажа и аз лично не я смених(щом нищо и няма) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nuriev Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 И за водната помпа да вметна,че моята е смениха без да се бута предницата-свалиха само динамото и разхлабиха виското.Но трябва да се направи от човек с "малки" ръчички,че е голяма теснотия там ☺ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tishooo87 Публикувано 3 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 (Редактирано) колата вече е обслужена с помощта на krasitt за което му благодаря за помоща Редактирано 5 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване