Jump to content

Удар от автоматика при спиране на място


150hp

Recommended Posts

Да, ама 4.2 има дебитомер, от който аз страдах мнооого дълго време, докато не се предаде и не го смених. Чак тогава разбрах, че проблем в скоростната кутия нямам.

 

Колега, твоите симптоми на заминал дебиЛомер какви бяха? Моето 4.2 нещо няма много сила в ниските и се чудя дали и моят не е за смяна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 93
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мога ли да питам само как оценяте силата в ниските обороти като е автомат колата? Ръчен режим или по преценка къде и кога е правилно да сваля предавка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво като е автомат, точно той, при кротко каране, държи мотора в обороти между 1000 и 2000 оборота, които за мен са ниските на колата. Вече ако се натисне по-сериозно газта, връща предавка, отива на 3000+ оборота и се изстрелва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно това де, как знаеш колко трбява да върви преди да се наложи да връща предавки? Автомата в направен да се придвижва леко и комфортно, винаги е едни обороти над ръчката при бавно ускорение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, защото съм карал 4.2 ръчка и в обороти до 2000 върви доста повече. Почти всяка бензинова кола с ръчни скорости върви повече до 2000 оборота. Освен това, в момента в ниските върви като 1.8 бензин, 4 цилиндъра, а тук става въпрос за 4.2, 8 цилиндъра, където се предполага че тягата в ниските трябва да е по-голяма.

От 3000 нагоре върви много, но до към 2000-2500 е мудна и тромава и затова се чудех дали това е нормално. От друга страна пък на извънградско изкачва много големи баири на 5-та с 1100 оборота, което е около 60-70 км/ч. Изкачва ги уверено, със сила, като перце - без да трепери, да се товари, да иска връщане на предавка и да подскача. Така че и аз не знам кое е нормално.

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно в ниските няма сила и това е един признак. То има и други, ама явно моя е бил мнооого заминал. При мен не държеше нормални обороти, а малко по-ниски от нормалните, от което се получаваше и неравномерен празен ход. Друг симптом е гаснене в движение след малко повече натискане на газта и след това пускането и. Направи си експеримент: Махни буксата на дебитомера /ще ти светнат лампите на EPC и ABS, ма нема да се плашиш, нормално е/ и покарай да видиш дали ще усетиш удар така. Колата ще е спъната, но все пак за теста е само.

 

Ааааа, щях да забравя най-бруталния симптом /не че гасненето в движение не е/ ама сутрин когато е студено навън, под 10 градуса пушеше и смърдеше на бензин от ауспусите, та не се седеше в рамките на 2 мин зад колата.

Редактирано от MOON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да намеря темата за рестарта на кутията...някой "умен" админ сигурно я е изтрил.

Рестартиране на автоматична скоростна кутия/заводски настройки.

Препоръчвам го на колеги,които имат проблеми с автомата като трудно/бавно превключване или други проблеми.

При мен конкретно проблемът беше забавяне и превключване със силен удар от втора на трета скорост.

След рестарта всичко се оправи и сега си включва като по масло!

Надявам се да съм ви помогнал и един съвет от мен,който за тези,които карат автоматици би трябвало да е закон:

Ползвайте си ръчните спирачки!

Процедурата се извършва с VAG-COM

Буквален превод от немски език:

Първо се убедете,че нямате записани грешки в компютъра на скоростната кутия.

Давате на контакт,но не палите двигателя.Не докосвайте педала на газта!

В VAG-COM от менюто„избор на компютър(или управляващ блок)“ изберете 02-електроника на скоростната кутия.

После избирате „Заводски настройки“-04.

На екрана „Заводски настройки“ избирате група 000 и кликвате върху „старт“.

Натиснете педала на газта до край и го задръжте така за три секунди.

Кликнете върху „готово,назад“ и отпуснете педала на газта.Готово!

При някои по-нови модели групата 000 не е налична.При този случай се прави следното:

От менюто„избор на компютър/управляващ блок“ избирате 01-Електроника на двигател.

После избирате „Заводски настройки“-04.

На екрана „Заводски настройки“ избирате група 063 и кликвате върху „старт“.

Натиснете педала на газта и го задръжте така за три секунди.

Кликнете върху „готово,назад“ и отпуснете педала на газта.Готово!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блъскането при мен си продължава постарому. Днес при поредното блъскане от втора на първа, чух нещо като удар на метал в метал - все едно две железни пръчки се удрят еднократно и то точно в момента на блъскането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли някакви тампони, синхронизатори, или нещо подобно, обиращо луфтовете, което може да е разбито и затова да се усеща удар?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да откачиш буксата на дебитомера и покарай малко да видиш дали ще го има пак това блъскане. Само имай предвид, че колата ще е доста по-мудна, което е нормално и ще ти светнат индикациите на ABS и ESP! След като го закачиш обратно всичко си идва на място Ако проблема изчезне, значи си за дебитомер, ако не, моите познания се простират до тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр. колега ,аз имах проблем с вибрации и въпросните удари от 2 за 1 предавка. днес реших и 2-та проблема като смених маслото в раздатката и деф-те сега няма вибрации няма удари :dance:  кеф ми е. да обесня на кратко, при мен имаше вибрации като отнема газта или карам с малко газ жибрираш и имаше бучене одзад  в задния мост похар4их над 1000 лв. и нищо обиколих сумати сервизи и нищо. гуми ,джанти ,карета ,кардани ,и деф и раздатката беха пулни с мало вс изгледаше ок ,днес щях да отваряме хавтомата секи сервиз това казваше, но днес в един селски гараж  майстор4ето ми каза да погледне колата и я ка4ихме на подемника давах газ на директна и ми светна есп-то след няколко форсирания светна и абс-а,  след това давам пак газ и задните колела не реагираха и тези вибрации пак се осещаха а колата е на подемника,работише само предния мост и кутията пак тупаше от 2 за 1 на подемника. майсторчето веднага се заши за раздатката,развихме пробката пулна бе6е с масло излезе пяна. майстора се обади на негов познат с ауди а6 2.7т куатро хавтомат дигнахме и него давахме газ при него сащо светна абс и есп ,но задния мост си работе6е вартеше и той реши да смени маслото в раздатката с някво на феби одговаряло уж ,сменихме го и цирка свърши. това е от мен ,дано сам бил полезен, успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за полезната информация и съвета, колега. Тези дни забелязвам и още нещо - когато има малко по-голям наклон или баир, колата не държи на място и тръгва назад. Преди като си беше на "Д", държеше колата фиксирана на едно място, дори наклонът да е по-голям. Докато сега си изпуска назад и се налага да натискам спирачката. Това на какво е симптом?

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че да, колега. Когато съм на "P" и двигателят е загрял са около 750-800. Но когато съм на "D" и на място, много често са около 500-600, но интересното е че не усещам колата да тресе или да не са й достатъчни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли това което ти предложиш? Не изисква никакви усилия и може да си спестиш мнооого мъки и средства. Не е 100% сигурно, че проблемът е това, но не пречи да опиташ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...