TD0516G Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 (Редактирано) Здравейте, за да не дудна излишно копирам директно грешките по двигателя според VCDS програмата. 16684 – Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 – 008 - - Intermittent16688 – Cylinder 4 – P0304 – 002 – Misfire Detected – Intermittent17511 – Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 P1103 – 008 – Performance too Low – MIL ON17516 – Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 P1108 – 008 – Performance too Low16687 – Cylinder 3 P0303 – 008 – Misfire Detected – Intermittent16868 – Cylinder 2 P0302 – 008 – Misfire Detected - Intermittent Симптомите са загуба на мощност и цилиндри, както и тресене при празен ход. Смених свещи NGK R и бобини чисто нови BERU, но грешката остана абсолютно същата. Според прочетеното до момента следват смени на датчик на колянов вал, горивен филтър, ламди синди 2бр, махане на катализатори, но реших първо да питам за съвет или поне да ми препоръчте опитен майстор. Предварително благодаря и моля, ако админите мислят, че темата е за друг раздел да я преместят. Иво 0882 42 81 22 Редактирано 1 Октомври 2015 от TD0516G Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CooLMaX Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Газ има ли колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 (Редактирано) може да има ъпдейт на софтуера отиди в порше . Редактирано 1 Октомври 2015 от Rasing Solutions Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 1 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 (Редактирано) Има газ, да. На газ работи значително по-добре. Дайте добър майсторИмам приятел който е майстор в порше и няма идеи какво е. Редактирано 1 Октомври 2015 от TD0516G Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Като за начало ти препоръчвам да си провериш маркучите за маслените пари които се намират в задния край на двигатела,мойте се бяха скапали и мотора на празен ход работеше отвратително.Накрая се ядосах свалих пластмасовия смукател измих го отвътре,изчистих внимателно дроселовата клапа,измих и клапите които се намират в средата на смукатела.Смених си всички вакумни маркучлета и маркучите за маслените пари и мотора заспа...Единствено забелязах че като го карам с 95 бензин от време на време ми светва чека за катализаторите,от известно време карам с 99 и чека не ми е светвал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 Като махнеш задните катализатори, ще ти светнат и задните сонди. На 32-ри канал какво вика VCDS-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 3 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 Знам...затова не бързам да махам нищо,колата върви доста прилично и засега ще пробвам с по силен бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 8 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 (Редактирано) 32ри канал не знам къде да то извикам, ако дадеш напътствия ще съм благодарен. Иначе се оказа, че бензиновата помпа не прави необходимото налягане. Трябва да е 3.2бар, а варира между 2.2 и 1,7 бара. Сега чакам новата и ще видим, като я сменя. Въпроса с катализаторите как стои, искам да махна задните но се притеснявам за да не се побърка колата..? Редактирано 8 Октомври 2015 от TD0516G Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 9 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2015 Предполагам че Стефан има напредвид 32 канал в 01 ENGINE,утре и аз ще погледна че ми стана интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Е какво видя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Честно казано не съм гледал защото няколко дни бях в бокса за предница,днес я взех един бърз стенд и вече е ОК.Утре след работа ще я прегледам на спокойствие . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiki gonzalez Публикувано 19 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2015 (Редактирано) Колега само задните катализатори са ти проблема имах абсолютно същите грешки след като ги изскубах и колата полудя едно момче от порше ми го каза задните ламбда сонди са в началото на задните катализатори и имат отношение само към предните катализатори. Ако не вярваш и си от София можеш да се убедиш на място и звукът е съвсем различен 0879 89 10 18 Редактирано 19 Октомври 2015 от Kiki gonzalez Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martoff Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 демек искаш да кажеш че може да махна катализаторите без никъв проблем,защото има проблеми с тях светна чека,но момчето там каза че е лоша идея да се махнат щото после ще има проблем с ламда сондата?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 Задните сонди нямат отношение към смесообразуването, те следят единствено състоянието на катализаторите. При по-новите мотроници на 32 канал са тримовете - "къс" (на ПХ) и "дълъг" трим.При Опелите и Тойотите има вариант като се избуши катализатора, да се направи тръбен преход (около 5см.) с който втората сондата се отдалечава от тръбата и съответно не отчита грешка. Незнам тук дали би имало подобен ефект. Иначе двете грешки за ламбда сондата касаят проблем с подгрева на първата сонда на "Bank 1", респ. нова сонда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 23 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 (Редактирано) банк 1 това "B1 S1" ли трябва да е? за предна сонда ли пищи и лява или дясна? и една или две? ебем ти програмата иначе оправих всички други дреболии и тази кола много взе да ми допада! Редактирано 23 Ноември 2015 от TD0516G Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Колега на мен ми даваше това: 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 P1103 - 008 - Performance too Low - MIL ON18057 - Powertrain Data Bus P1649 - 008 - Missing Message from ABS Controller - Intermittent17516 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B2 S1 P1108 - 008 - Performance too Low - Intermittent18010 - Power Supply Terminal 30 P1602 - 002 - Voltage too Low - Intermittent16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 008 - - Intermittent16690 - Cylinder 6 P0306 - 008 - Misfire Detected - Intermittent16686 - Cylinder 2 P0302 - 008 - Misfire Detected - Intermittent16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) P0116 - 008 - Implausible Signal - MIL ON16687 - Cylinder 3 P0303 - 008 - Misfire Detected - Intermittent16815 - Warm Up Catalyst; Bank 2 P0431 - 001 - Efficiency Below ThresholdReadiness: 0000 1001 И днес бях на майстор и се оказа че температурния датчик е заминал и като го сменихме колата започна да работи много по добре както и да върви!Интересното е че чека пак ми светна след 5-6 км... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiki gonzalez Публикувано 24 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2015 (Редактирано) демек искаш да кажеш че може да махна катализаторите без никъв проблем,защото има проблеми с тях светна чека,но момчето там каза че е лоша идея да се махнат щото после ще има проблем с ламда сондата??искам да кажа, че можеш да махнеш задните катализатори(на всяка глава имаш по два катализатора) задните са тия дето се виждат отдолу на канал или като вдигнеш колата. Предните са по - напред малко зад колекторите. Та ако решиш да ги режеш(задните) целите е малко по сложно, щото в частта им откъм мотора са задните ламбда сонди и на новата тръба трябва да се заваряват резби за да сложиш там ламбда сондите, ако направиш като мен просто се изрязва ламарината отдолу на катализаторите, след което вътрешността се изтърбушва(с чук и длето- внимашай докато къртиш да не счупиш ламбда сондите) след което парчетата ламарина се връщат и заваряват на старите си места и КАРАШ ламбда сондите НЯМАТ отношение към задните катализатори поне за тоя модел за по- новите не знам Редактирано 24 Декември 2015 от Kiki gonzalez Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Колеги, имам точно същите грешки и аз на същия двигател, но се получават само, когато карам колата на газ. На бензин не ми е светвал чека. Идеи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Отиди да ти настроят ГИ както трябва щом проблема е само на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Ходих 2 пъти в BRC, два пъти ми сменят филтрите и уж натройват нещо и дотам. Накрая ще взема да се чуя с колегата Муцев и ще ида при него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Дай лог на грешките да погледнем? Бедна смес ли ти дава или прекъсва цилиндър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 (Редактирано) Address 01: Engine Labels: 06C-909-559-ASN.lbl Part No SW: 8E0 909 559 H HW: 8E0 909 059 Component: 3.0L V6/5V 01 0001 Coding: 0011751 Shop #: WSC 63351 000 00000 VCID: 3A7BD46376AA42CE9A7-5000 5 Faults Found: 16580 - Engine Oil Temp. Sensor (G8) P0196 - 004 - Implausible Signal 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 P1103 - 008 - Performance too Low - MIL ON 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - - Intermittent 16689 - Cylinder 5 P0305 - 001 - Misfire Detected - Intermittent 17516 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B2 S1 P1108 - 008 - Performance too Low - Intermittent Readiness: 0010 0001 Начи колата на бензин си пълни скоростомера и след 140 набира яко. На газ особено на 5та и над 2500 оборота почва да прекъсва и да ми мига чека, като тия миганици според мене са точно мисфайъри. В момента, в който обърна на бензин и проблема изчезва. Редактирано 16 Август 2017 от plamenkooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 16580 - Engine Oil Temp. Sensor (G8) P0196 - 004 - Implausible Signal Прецакан сензор за температурата на маслото или проблем в кабел. 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 P1103 - 008 - Performance too Low - MIL ON Не подгрява ламбда сонда не е кой знае къв проблем16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - - Intermittent Прекъсват цилиндри16689 - Cylinder 5 P0305 - 001 - Misfire Detected - Intermittent Прекъсва свещ или бобина на 5ти цилиндър, може и газовия инжектор да е чаЛ.17516 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B2 S1 P1108 - 008 - Performance too Low - Intermittent Не подгрява ламбда сонда не е кой знае къв проблемReadiness: 0010 0001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 17 Август 2017 Доклад Share Публикувано 17 Август 2017 Как се обяснява това, че го прави само на газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 17 Август 2017 Доклад Share Публикувано 17 Август 2017 Не си харесва горивната смес ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване