Jump to content

Ауди 3.0 АСН - Дразнещи грешки по двигател!!!


TD0516G

Recommended Posts

Здравейте, за да не дудна излишно копирам директно грешките по двигателя според VCDS програмата. 

 

16684 – Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

            P0300 – 008 - - Intermittent

16688 – Cylinder 4 –

            P0304 – 002 – Misfire Detected – Intermittent

17511 – Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1

            P1103 – 008 – Performance too Low – MIL ON

17516 – Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1

            P1108 – 008 – Performance too Low

16687 – Cylinder 3

            P0303 – 008 – Misfire Detected – Intermittent

16868 – Cylinder 2

            P0302 – 008 – Misfire Detected - Intermittent

 

Симптомите са загуба на мощност и цилиндри, както и тресене при празен ход. 

 

Смених свещи NGK R и бобини чисто нови  BERU, но грешката остана абсолютно същата. 

 

Според прочетеното до момента следват смени на датчик на колянов вал, горивен филтър, ламди синди 2бр, махане на катализатори, но реших първо да питам за съвет или поне да ми препоръчте опитен майстор. 

 

Предварително благодаря и моля, ако админите мислят, че темата е за друг раздел да я преместят.

 

Иво

 

0882 42 81 22

Редактирано от TD0516G
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да има ъпдейт на софтуера отиди в порше .

Редактирано от Rasing Solutions
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има газ, да. На газ работи значително по-добре.

Дайте добър майстор

Имам приятел който е майстор в порше и няма идеи какво е.

Редактирано от TD0516G
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало ти препоръчвам да си провериш маркучите за маслените пари които се намират в задния край на двигатела,мойте се бяха скапали и мотора на празен ход работеше отвратително.Накрая се ядосах свалих пластмасовия смукател измих го отвътре,изчистих внимателно дроселовата клапа,измих и клапите които се намират в средата на смукатела.Смених си всички вакумни маркучлета и маркучите за маслените пари и мотора заспа...Единствено забелязах че като го карам с 95 бензин  от време на време ми светва чека за катализаторите,от известно време карам с 99 и чека не ми е светвал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като махнеш задните катализатори, ще ти светнат и задните сонди. На 32-ри канал какво вика VCDS-а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам...затова не бързам да махам нищо,колата върви доста прилично и засега ще пробвам с по силен бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

32ри канал не знам къде да то извикам, ако дадеш напътствия ще съм благодарен.

 

Иначе се оказа, че бензиновата помпа не прави необходимото налягане. Трябва да е 3.2бар, а варира между 2.2 и 1,7 бара. Сега чакам новата и ще видим, като я сменя.

 

Въпроса с катализаторите как стои, искам да махна задните но се притеснявам за да не се побърка колата..? 

Редактирано от TD0516G
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че Стефан има напредвид 32 канал в 01 ENGINE,утре и аз ще погледна че ми стана интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не съм гледал защото няколко дни бях в бокса за предница,днес я взех  един бърз стенд и вече е ОК.Утре след работа ще я прегледам на спокойствие :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега само задните катализатори са ти проблема имах абсолютно същите грешки  след като ги  изскубах и колата полудя едно момче от порше ми го каза задните ламбда сонди са в началото на задните катализатори и имат отношение само към предните катализатори. Ако не вярваш и си от София можеш да се убедиш на място и звукът е съвсем различен :)

 

0879 89 10 18

Редактирано от Kiki gonzalez
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

демек искаш да кажеш че може да махна катализаторите без никъв проблем,защото има проблеми с тях светна чека,но момчето там каза че е лоша идея да се махнат щото после ще има проблем  с ламда сондата??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните сонди нямат отношение към смесообразуването, те следят единствено състоянието на катализаторите. 

При по-новите мотроници на 32 канал са тримовете - "къс" (на ПХ) и "дълъг" трим.

При Опелите и Тойотите има вариант като се избуши катализатора, да се направи тръбен преход (около 5см.) с който втората сондата се отдалечава от тръбата и съответно не отчита грешка. Незнам тук дали би имало подобен ефект.   

Иначе двете грешки за ламбда сондата касаят проблем с подгрева на първата сонда на "Bank 1", респ. нова сонда. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

банк 1 това "B1 S1" ли трябва да е? за предна сонда ли пищи и лява или дясна? и една или две? ебем ти програмата  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:

 

иначе оправих всички други дреболии и тази кола много взе да ми допада!

Редактирано от TD0516G
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега на мен ми даваше това:

 

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 
            P1103 - 008 - Performance too Low - MIL ON
18057 - Powertrain Data Bus 
            P1649 - 008 - Missing Message from ABS Controller - Intermittent
17516 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B2 S1 
            P1108 - 008 - Performance too Low - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30 
            P1602 - 002 - Voltage too Low - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 008 -  - Intermittent
16690 - Cylinder 6 
            P0306 - 008 - Misfire Detected - Intermittent
16686 - Cylinder 2 
            P0302 - 008 - Misfire Detected - Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) 
            P0116 - 008 - Implausible Signal - MIL ON
16687 - Cylinder 3 
            P0303 - 008 - Misfire Detected - Intermittent
16815 - Warm Up Catalyst; Bank 2 
            P0431 - 001 - Efficiency Below Threshold
Readiness: 0000 1001
 
 
И днес бях на майстор и се оказа че температурния датчик е заминал и като го сменихме колата започна да работи много по добре както и да върви!Интересното е че чека пак ми светна след 5-6 км...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

демек искаш да кажеш че може да махна катализаторите без никъв проблем,защото има проблеми с тях светна чека,но момчето там каза че е лоша идея да се махнат щото после ще има проблем  с ламда сондата??

искам да кажа, че можеш да махнеш задните катализатори(на всяка глава имаш по два катализатора) задните са тия дето се виждат отдолу на канал или като вдигнеш колата. Предните са по - напред малко зад колекторите. Та ако решиш да ги режеш(задните) целите е малко по сложно, щото в частта им откъм мотора са задните ламбда сонди и на новата тръба трябва да се заваряват резби за да сложиш там ламбда сондите, ако направиш като мен просто се изрязва ламарината отдолу на катализаторите, след което вътрешността се изтърбушва(с чук и длето- внимашай докато къртиш да не счупиш ламбда сондите) след което парчетата ламарина се връщат и заваряват на старите си места и КАРАШ ламбда сондите НЯМАТ отношение към задните катализатори поне за тоя модел за по- новите не знам :)

Редактирано от Kiki gonzalez
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги, имам точно същите грешки и аз на същия двигател, но се получават само, когато карам колата на газ. На бензин не ми е светвал чека. Идеи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди да ти настроят ГИ както трябва щом проблема е само на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих 2 пъти в BRC, два пъти ми сменят филтрите и уж натройват нещо и дотам. Накрая ще взема да се чуя с колегата Муцев и ще ида при него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Address 01: Engine        Labels: 06C-909-559-ASN.lbl
   Part No SW: 8E0 909 559 H    HW: 8E0 909 059 
   Component: 3.0L V6/5V       01 0001  
   Coding: 0011751
   Shop #: WSC 63351 000 00000
   VCID: 3A7BD46376AA42CE9A7-5000

5 Faults Found:
16580 - Engine Oil Temp. Sensor (G8) 
            P0196 - 004 - Implausible Signal
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 
            P1103 - 008 - Performance too Low - MIL ON
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 001 -  - Intermittent
16689 - Cylinder 5 
            P0305 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
17516 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B2 S1 
            P1108 - 008 - Performance too Low - Intermittent
Readiness: 0010 0001

 

 

Начи колата на бензин си пълни скоростомера и след 140 набира яко. На газ особено на 5та и над 2500 оборота почва да прекъсва и да ми мига чека, като тия миганици според мене са точно мисфайъри. В момента, в който обърна на бензин и проблема изчезва.

Редактирано от plamenkooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16580 - Engine Oil Temp. Sensor (G8) 
            P0196 - 004 - Implausible Signal

Прецакан сензор за температурата на маслото или проблем в кабел.


17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 
            P1103 - 008 - Performance too Low - MIL ON

Не подгрява ламбда сонда не е кой знае къв проблем
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 001 -  - Intermittent

Прекъсват цилиндри
16689 - Cylinder 5 
            P0305 - 001 - Misfire Detected - Intermittent

Прекъсва свещ или бобина на 5ти цилиндър, може и газовия инжектор да е чаЛ.
17516 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B2 S1 
            P1108 - 008 - Performance too Low - Intermittent

Не подгрява ламбда сонда не е кой знае къв проблем
Readiness: 0010 0001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...