Jump to content

Кой от бензиновите двигатели след 2007 година ( FSI ; TFSI ) е наистина добър?


Recommended Posts

Колеги, надчвам се мястото на темата да е тук. Въпросът ми е: има ли наистина надейдни здрави двигатели с новите технологий на алди: FSI/ TFSI ? Защото честно казано съм малко разочерован от написаното в форума за бензиновите а и за доста дизелови двигатели на ВАГ като цяло.. Аз самият карам ауди и съм фен на марката. За мен това са наи-добрите коли , но дали това се е променило?? Карам А3 97г. 1.6 101 к.с. Но ме интересуват гореспоменатите двигатели. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм доволен вече осем месеца,но случих на поддържан 2.0tfsi.За тези месеци и 10к км само едни накладки и дискове нищо друго , но те са си консуматив.Поддържам си я с оригинални части и нямам оплаквания.Може други колеги да споделят повече.Имай предвид , че и разхода си е фактор.На мен не ми е проблем,но всеки си знае за него си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи за кой мотор по-точно след 2007-ма година/FSI,TFSI/,че е малко гранична и в широка гама-от 1.4TFSI при A3/8P/ до 4.2FSI при RS4/B7/ и т.н.

Примерно-в производство е А4/В7/,но е премиерата и на А4/В8/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързото отзоваване колеги.  D.Tonev , прав си много за разхода, от значение е. А и все пак човек който кара ауди ,а и с такъв двигател трябва да има възможността.

На другите колеги: за 1.4 тфси и 1.2 тфси знам,че са станаха доста срамни за любимата ни марка и се изложиха с тях. 3.0 тфси е добър .но прекалено големичък за мен двигател. Благодаря ви! :zustimm: 

 

Надявам се да има и други който да споделят повече по темата.. За всички такива двигатели ,а и за 1.8 TFSI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.2 тфси знам,че са станаха доста срамни за любимата ни марка и се изложиха с тях.

Това не отговаря много на истината. Специално при Ауди ( при другите дъщерни марки на VW не мога да твърдя на 100% ), въпросният проблем с веригата е отстранен от моделна година 2012. Въпросната се разтяга преждевременно, в резултат на което прескача, съответно буталата и клапаните се срещат, и моторът става дроб. За автомобили извън гаранция, ако се прояви проблемът, замяната струва 1000€, като Audi поема 50%, което е ОК от тяхна страна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 TFSI и 1.8 TFSI са като цяло стабилни. Разбира се и при тях им случаи с прословутите вериги, но не става дума за масова драма. 

 

1.4 TFSI - стига да е от по-късните години или минал сервизна акция - също ОК. От първите и без сервизна акция - сериозен риск. 

 

Същото важи и за 1.2 TFSI. Него бих определил като по-малко рисков от 1.4 по отношение на веригата. Там интересното е, че по-скоро има повече на брой, но по-дребни проблеми... 


За автомобили извън гаранция, ако се прояви проблемът, замяната струва 1000€, като Audi поема 50%, което е ОК от тяхна страна.

 

Горното е вярно само в частен случай!!

1000€ (малко повече всъщност) само ако не е станала голямата беля, а просто трака веригата. Иначе ремонтът (подмяна на двигател при това, което сам описваш горе) е в интервала 4000-6000 евро.

 

50% - няма такова правило! Де да беше така. Ауди поема (евентуално! Не са длъжни, Kulanz-а извън гаранционен срок, който имаш предвид е доброволен и изцяло и само по тяхна преценка!) в най-добрия случай 50%, но само при коли на под 5г. възраст и под 100 000км и обслужвани документирано само във фирмени сервизи на марката! Особено ако последното не е изпълнено можеш да забравиш!

В повечето случаи обаче няма и 50% дори при горните условия, а само цената на частите, която е само малка част от разходите. Основното е за труд. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря колеги!! Бяхте ми много полезни, благодаря за подробното инфо, помогна ми доста да се насоча към правилният избор на двигател. :zustimm::dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 2.0ТФСИ на А3, драми нямам грам, само бензин и масла, не се кара толкова много но въпреки това за момента е абсолютно безпроблемна кола. Разхода на фона на това което предлага двигателя + 4х4 е смешен. Общо взето моето мнение е че при наличието на ФСИ/ТФСИ двигатели дизел втора ръка абсолютно се обезмисля на фона на евентуалните ремонти (не че и ФСИ-тата нямат сериозни такива). 

 

3.0Т на А6 е уникално добра комбинация, скоро карах такъв почти нов в Порше.  :flehan:

 

 

пс : как ги виждате тия смени на двигател на 1.2/1.4 по 4-6К Евра, познат наскоро смени на С500 W221 след воден удар цЕл двигател (щото ремонта излизаше същата пара) за 8К лева.....  :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва само Мунчо може да го измисли, но то и по неговия ценоразпис, кола под 20000 лв и над 100 000км, става само за Надин...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пс : как ги виждате тия смени на двигател на 1.2/1.4 по 4-6К Евра, познат наскоро смени на С500 W221 след воден удар цЕл двигател (щото ремонта излизаше същата пара) за 8К лева.....   :stupid:

 

Цени в офиц представителства с нови двигатели и гаранция. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...