veselin velchev Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 Мисля, че контролната лампа не трябва да свети на положение фарове (без значение къси или дълги). И при мен е така на купето.При контакт като включа само габарити си светва.При включване на къси изгасва и ако върна контакта при включени фарове пак си светва,защото колата остава само на габаритни светлини.Да не се окаже проблема в кабелите на петата врата(ако колата е комби).Не зная дали при C4 имате такъв гумен маншон с кабели на тази врата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.h Posted October 15, 2015 Author Report Share Posted October 15, 2015 Колата е седан ( тази от снимката на профила ) и аз си мислех за тези кабели ама на капака на багажника са светлините за номера и те си светят. Мърдах кабелите отзад не дава никакъв резултат. Нищо не премигва или да даде някакъв знам, че съм близо до проблема. При мен когато съм на контакт въпросната контролна лампа не свети. Обаче когато не съм на контакт и дам габарит - светва много слабо и след като превключа на къси си светва както си трябва. Днес се порових още малко по колата и вече не знам. Единственото нещо, което дава резултат е - като извадя бушон номер 7 (осветление табло, двигателен отсег ( при мен няма там лампа заводско) осветление жабка и светлини на номер) тогава климатроника остава да работи без значение от позицията на ключа на фаровете. Там някъде е грешката ама къде точно...Ще помоля ако някой знае читав майстор който се занимава с подобни работи да споделя, че вече почва да ме изнервя колата Поздрави на всички ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nedelcho_iliev Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 Когато контролната лампа свети слабо, как светят лампите на номера? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.h Posted October 15, 2015 Author Report Share Posted October 15, 2015 Ами нормално си светят. И жабката и тя си свети нормално. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nedelcho_iliev Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 Само предполагам: Нямам представа каква е схемата на контролната лампа, но съдейки по ефектите, които се случиха на моята кола, тя би следвало да получава маса през лампите на фаровете (къси или дълги светлини). Каза, че нямаш ксенон. Имаш ли нещо изменено в оригиналната схема на фаровете (примерно релета на фаровете)? Предполагам фаровете светят и нямаш изгорели бушони за тях. Ако всичко си е оригиналното и лампите са обикновени халогенни, имам подозрение, че драмата идва от ключа за фаровете. Това е само предположение разбира се.Този колега се намира във "Враждебна" и има много Аудита за части. Разходи се до там и го помоли да изпробваш един друг ключ. Предполагам няма да ти откаже. Преди години имах съмнения в дебитомера и отидох до него. Обясних какво е положението и човека сам ми предложи да сложа неговия дебитомер и ако се оправят нещата тогава да го вземам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.h Posted October 15, 2015 Author Report Share Posted October 15, 2015 И аз се бях зачудил за тоя ключ ама и него го разглобих. Всички пластини пружинки и др. са в идеално здраве. Не успях да намеря повреда там. То в крайна сметка ще трябва да се пробва с подмяна на разни работи. Но мисля събота да отида до майстор - той да си замери тук там ако може поне да ме насочи и дано да е по компетентен от ел. инсталацията на колите от мен . И тогава да я мисля. Ама аз най много се насочвам към момента че като извадя бушон 7 тръгва климатроника при включени фарове. Някъде има грешка по тази част на инсталацията ама аз така и не я открих. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.h Posted October 20, 2015 Author Report Share Posted October 20, 2015 Готово е таблото, днес ходих на майстор. Оказа се , че модула на климатроника е дал някаква грешка. И той е прекъснал писта на таблото и така. Нов модул на климатроника и ремонта на таблото и всичко е 6. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shubert Posted October 21, 2015 Report Share Posted October 21, 2015 И колко ти излезе това удоволствие?Пиши и кой е и къде се намира тоя майстор, ако си доволен. Много трудно се намират свестния за тия коли. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.h Posted October 21, 2015 Author Report Share Posted October 21, 2015 Ами всичко излезна 120 лв. Като модула на климатроника майстора го взе втора ръка. А другото си е труд. Майстора е Станислав от Враждебна. Препоръчаха ми го приятели. Много съм доволен, обърна ми внимание. Каза че не е очаквал ауди от 95 така да го затрудни. Човека си поигра 3-4 часа.После ми се извини няколко пъти, че ме е забавил. Аз съм доволен - всичко работи. Дори имах една изгоряла крушка в таблото, която ме дразнеше. Той я беше сменил без да му казвам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KM5 Posted November 2, 2015 Report Share Posted November 2, 2015 .Моят проблем се появи след поставяне на ксенона. Ако изгася колата преди да изгася фаровете, климатроника продължава да свети и работи вентилатора. Май и чистачките работеха, но за тях не съм много сигурен.Може ли да споделиш какво се оказа, че е проблемнно, когато се е появило това "явление". При мен е 1:1 с твоето. п.п. Извинявам се на автора на темата, че му я ползвам за мои въпроси. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobatavision Posted November 2, 2015 Report Share Posted November 2, 2015 Готово е таблото, днес ходих на майстор. Оказа се , че модула на климатроника е дал някаква грешка. И той е прекъснал писта на таблото и така. Нов модул на климатроника и ремонта на таблото и всичко е 6. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nedelcho_iliev Posted November 3, 2015 Report Share Posted November 3, 2015 Може ли да споделиш какво се оказа, че е проблемнно, когато се е появило това "явление". При мен е 1:1 с твоето.Имаш ли ксенон? Това е проблема.Как си го обяснявам аз, без да претендирам, че съм прав:Принципно халогенните лампи във фаровете са с ниско съпротивление. Контролната лампа за включен габарит получава "маса" през спиралите на лампите къси/дълги (зависи в какво положение е поставен ключа). Когато заменим лампата с баласта за ксенона ние заменяме едно ниско съпротивление с незнайна електронна схема и започват да текат токове, които производителя (Ауди) не е предвидил. От там и ефектите. Темата беше разисквана преди доста време. Лечението на ефекта е като се премахне контролната лампа (вадиш крушката) за включен габарит или се замени със светодиод. Аз лично не съм пробвал и все още карам с този ефект, а допълнителни проблеми вследствие от това не са се появили. Много рядко ми се случва да изгася мотора преди фаровете. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KM5 Posted November 4, 2015 Report Share Posted November 4, 2015 С ксенон съм,да....Има логика в думите ти. Ще махна крушката (скоро така и така ще свлам таблото) и ще пробвам.Благодаря! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now