pr0dator Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Някой запознат ли е дали става и какво ми е нужно. БЛАГОДАРЯ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=84092#entry1274092В мобилето се продаваше едно В3 с механичен инжекцион и турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 дали става и какво ми е нужноСтава да се сложи.Нужни са ти освен парички и знания,ако ще си го правиш сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Финансови средстава са ти нужни. п.с. напоследък зачестиха темите за тунинговане на б4, по една тема на седмица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Защото тези коли имат дълъг живот, евтина и лесна поддръжка на купето и други неща. Оправдано е ако е quattro, иначе на предно не си заслужава влагането на средства. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 п.с. напоследък зачестиха темите за тунинговане на б4, по една тема на седмица Значи Бе4вурковците са се замогнали, пък и им е доскучало достатъчно, за да обмислят подобни планове.Това е добре. Газирай колата качествено, убеди се, че работи перфектно на газ и тогава бУчи тОрбо.По-лесно ще ти е с газта, сякаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 иначе на предно не си заслужава влагането на средства.Значи излиза,че собствениците на тези два коша са се изшибали яко.защото влагат средства и труд,а колите не са куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Този пост ти е личното признание, демек, тъй ли излиза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Абе Веско,всички знаят за тези две уникални Аудита,които са запазени в оригиналния си заводски вид.Знам се от 100 години,не бива да приемаш така нещата.Тук говорим за турбиниране или евентуално смяна на двигател и влагане на хиляди левове за модифициране,а не за запазване на автомобила в оригиналния вид и мисля,че не е оправдано да се прави някаква В4-ка с турбо,примерно 200 коня на предно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pr0dator Публикувано 12 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 А какво ще кажете за компресор ?Мераклия съм да го понапомпам малко. Много ще съм благодарен на тези който ми помогнат със савети и ме орентироват какво ще ми трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 не е оправдано да се прави някаква В4-ка с турбо,примерно 200 коня на предно.Абсолютно си прав.Написах го в кръга на шегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 (Редактирано) Мислиш ли, че наличието на куатро, оправдава наливането на някакви "хиляди левове" в някаква В4_ка? Кажи каква е целта на проекта, какъв е бюджета и т.н. Ако не изясниш тези подробности мисля, че няма как някой да ти помогне и темата отива към ключ. По въпроса, лично моето мнение, без да съм правил подобни проекти, ще ти е по-лесно да насадиш турбина отколкото механичен компресор. Колегата по-нагоре ти даде идея за газифициране. Евентуално с обикновена газова и фабричната електроника на лек надув (0.4-0.6 бара) може и да се получи нещо. Моят съвет е да си ревизираш мотора и да го покараш. То ако ще турбинираш, така или иначе мотора трябва да мине ревизия. Редактирано 12 Октомври 2015 от nedelcho_iliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Мислиш ли, че наличието на куатро, оправдава наливането на някакви "хиляди левове" в някаква В4_ка?.Да! Определено си заслужава, не съм единствения, който го е правил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Абе Веско,всички знаят за тези две уникални Аудита,които са запазени в оригиналния си заводски вид.Знам се от 100 години,не бива да приемаш така нещата.Тук говорим за турбиниране или евентуално смяна на двигател и влагане на хиляди левове за модифициране,а не за запазване на автомобила в оригиналния вид и мисля,че не е оправдано да се прави някаква В4-ка с турбо,примерно 200 коня на предно.Шшшшш Тонкааааа.....Не ме карай да си хапя каишкатаЕ..авам се.. Ако има кинти и мерак всичко става. А после като накажеш някой 'лъскур' на пътя с дъртата б4-ка и му видиш упулената мутра си е кеф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Е,и твоята е уникална В4ка,като купенцата. само ти знаеш колко труд любов и средства си вложил, а стане ли куатро ще е незаменима Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pr0dator Публикувано 14 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Искам да го направя поне 200 коня ако и повече. Готов съм да налея около 1000лв. мисля че ще са достатъчни ако сам си го правя и не давам пари за майстори. Стига някой да ми каже дали може да стане и какъв компресор да сложа, на колко да надува, какво друго освен компресора ми е нужно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 . Готов съм да налея около 1000лв. Аз мисля че с този си пост изчерпа темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Примири се с това ,което имаш в момента и като събереш малко повече от 1000 лв, направи проучване за поставяне на готов турбомотор, а не да модифицираш АСЕ-то. По добре ме послушай, не малко хора са обмисляли това начинание, но след време се насочват към това, което ти препоръчвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Ангелов Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 2000 16в турбо! интересен мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 (Редактирано) Правено е,но с повече от 1000лв. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 15 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Искам да го направя поне 200 коня ако и повече. Готов съм да налея около 1000лв. мисля че ще са достатъчни ако сам си го правя и не давам пари за майстори. Стига някой да ми каже дали може да стане и какъв компресор да сложа, на колко да надува, какво друго освен компресора ми е нужно.За тази сума нищо няма да постигнеш, по-добре не се занимавай. Намери си готова кола, хем ще е по-сигурна, хем ще спестиш маса нерви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pr0dator Публикувано 14 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 А колко горе доло ще ми излезе смяна на тигателя с 1.8т. С дигателя предполагам ще трабва да се пипне нещо по окачването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 (Редактирано) горидоло 4етери хелиади лева сас усновин римон, опслужванету и фсицки дребулий Редактирано 14 Октомври 2015 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 1000 лв за ревизирането на мотора нали ?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Требва да си направя един темплейт, който да плесвам с Ctrl+V във всяка тема на бърз и яростен В4воркаджия с 1000лв , дето иска да прави тунек...Но пак поне тука са 1000....миналия май беше тръгнал с 200-300леа Аааа, да....след малко when the shit hits the fan , авторът ше се засегне, че сме го нарекли скъсан чорап и ще поиска заключване на темата, след като благодари на отзовалите се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts