Jump to content

турбо на ауди 2.0 16в


pr0dator

Recommended Posts

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=84092#entry1274092В мобилето се продаваше едно В3 с механичен инжекцион и турбо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 дали става и какво ми е нужно

Става да се сложи.Нужни са ти освен парички и знания,ако ще си го правиш сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото тези коли имат дълъг живот, евтина и лесна поддръжка на купето и други неща. Оправдано е ако е quattro, иначе на предно не си заслужава влагането на средства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.с. напоследък зачестиха темите за тунинговане на б4, по една тема на седмица :hilezh:

 

Значи Бе4вурковците са се замогнали, пък и им е доскучало достатъчно, за да обмислят подобни планове.

Това е добре. :zustimm:

 

Газирай колата качествено, убеди се, че работи перфектно на газ и тогава бУчи тОрбо.

По-лесно ще ти е с газта, сякаш.

 

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 иначе на предно не си заслужава влагането на средства.

Значи излиза,че собствениците на тези два коша са се изшибали яко.защото влагат средства и труд,а колите не са куатро.DSC_5847JPGHRshz5z.jpgDSCN4743JPGSxV5xVN.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Веско,всички знаят за тези две уникални Аудита,които са запазени в оригиналния си заводски вид.Знам се от 100 години,не бива да приемаш така нещата.Тук говорим за турбиниране или евентуално смяна на двигател и влагане на хиляди левове за модифициране,а не за запазване на автомобила в оригиналния вид и мисля,че не е оправдано да се прави някаква В4-ка с турбо,примерно 200 коня на предно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за компресор ?
Мераклия съм да го понапомпам малко. 
Много ще съм благодарен на тези който ми помогнат със савети и ме орентироват какво ще ми трябва. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 не е оправдано да се прави някаква В4-ка с турбо,примерно 200 коня на предно.

Абсолютно си прав.Написах го в кръга на шегата. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мислиш ли, че наличието на куатро, оправдава наливането на някакви "хиляди левове" в някаква В4_ка?

 

 

Кажи каква е целта на проекта, какъв е бюджета и т.н. Ако не изясниш тези подробности мисля, че няма как някой да ти помогне и темата отива към ключ.

 

По въпроса, лично моето мнение, без да съм правил подобни проекти, ще ти е по-лесно да насадиш турбина отколкото механичен компресор. Колегата по-нагоре ти даде идея за газифициране. Евентуално с обикновена газова и фабричната електроника на лек надув (0.4-0.6 бара) може и да се получи нещо.

 

Моят съвет е да си ревизираш мотора и да го покараш. То ако ще турбинираш, така или иначе мотора трябва да мине ревизия.

Редактирано от nedelcho_iliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли, че наличието на куатро, оправдава наливането на някакви "хиляди левове" в някаква В4_ка?.

Да! Определено си заслужава, не съм единствения, който го е правил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Веско,всички знаят за тези две уникални Аудита,които са запазени в оригиналния си заводски вид.Знам се от 100 години,не бива да приемаш така нещата.Тук говорим за турбиниране или евентуално смяна на двигател и влагане на хиляди левове за модифициране,а не за запазване на автомобила в оригиналния вид и мисля,че не е оправдано да се прави някаква В4-ка с турбо,примерно 200 коня на предно.

Шшшшш Тонкааааа.....

Не ме карай да си хапя каишката

Е..авам се.. Ако има кинти и мерак всичко става. А после като накажеш някой 'лъскур' на пътя с дъртата б4-ка и му видиш упулената мутра си е кеф

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,и твоята е уникална В4ка,като купенцата. само ти знаеш колко труд любов и средства си вложил, а стане ли куатро ще е незаменима

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да го направя поне 200 коня ако и повече. Готов съм да налея около 1000лв. мисля че ще са достатъчни ако сам си го правя и не давам пари за майстори. Стига някой да ми каже дали може да стане и какъв компресор да сложа, на колко да надува, какво друго освен компресора ми е нужно.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Готов съм да налея около 1000лв. 
 

Аз мисля че с този си пост изчерпа темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примири се с това ,което имаш в момента и като събереш малко повече от 1000 лв, направи проучване за поставяне на готов турбомотор, а не да модифицираш АСЕ-то. По добре ме послушай, не малко хора са обмисляли това начинание, но след време се насочват към това, което ти препоръчвам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правено е,но с повече от 1000лв.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да го направя поне 200 коня ако и повече. Готов съм да налея около 1000лв. мисля че ще са достатъчни ако сам си го правя и не давам пари за майстори. Стига някой да ми каже дали може да стане и какъв компресор да сложа, на колко да надува, какво друго освен компресора ми е нужно.

За тази сума нищо няма да постигнеш, по-добре не се занимавай. Намери си готова кола, хем ще е по-сигурна, хем ще спестиш маса нерви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

горидоло 4етери хелиади лева сас усновин римон, опслужванету и фсицки дребулий 

Редактирано от okops
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Требва да си направя един темплейт, който да плесвам с Ctrl+V във всяка тема на бърз и яростен В4воркаджия с 1000лв , дето иска да прави тунек...

Но пак поне тука са 1000....миналия май беше тръгнал с 200-300леа :lol:


Аааа, да....след малко when the shit hits the fan , авторът ше се засегне, че сме го нарекли скъсан чорап и ще поиска заключване на темата, след като благодари на отзовалите се :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...