zuzubara Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Колеги зимата идва а парното си духа студено ,почти на 100% съм сигурен че проблема се дължи на запушено радиаторче от време на време докато го включа за 10 сек. почва топло после пак студено на загряла до 90 гр. и двете тръби които влизат в купето за горещи , моля колегите от варна които са минали през въпросната интервенция в сервиз и са доволни от свършената работа да го препоръчат , или ако някои го е правил сам и има желание и време за работа , ще му платя колкото в сервиз само и само да е някои които ще работи със съвест и нужното внимание (всички знаят каква мъка е свалянето на таблото , разкачането на всички кабели и т.н. - без да се предизвика друг проблем заради нечия немърливост , както ще направят в повечето сервизи - зимат ти парите , чупят половината пласмаси в следствие на което после се почват едни скърцания , пукания и т.н. които адски много дразнят , забравят ти половината болчета като ако забележеш случайно отговора ще е - "ама те не ти трябват не се притяснявай" или ще ти измислят още хиляда проблема само и само да ти зимат и последната стотинка и накрая и да задуха топло ако нещо се скапе (поради немърливостта на повечето сервизи и майстори ) като са върнеш да им търсиш сметка и ти викат "ама ся виждаш ли то туй не е от нас нещо друго е" и т.н. , затова моля само хората които наистина са доволни да споделят мнение дано се намери някой че зимата и иде ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 (Редактирано) Такъв сервиз във Варна няма. Всъщност има, казва се "Направи си сам".Защо пък си сигурен, че точно радиаторчето е за смяна, така опиСано по-скоро си за клапи. Редактирано 12 Октомври 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zuzubara Публикувано 12 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Колега ако можех сам нямаше да пускам темата , нито време ми остава нито мисля че ще се справя , после писах ако на някой са я правили и е останал доволен или ако някой сам си е правилколкото до клапите уж ги гледаха и казаха че са наред пък и за две години не съм виждал да хвърчи дунапрен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 (Редактирано) Не казвам че трябва да го правиш сам, само излагам кофти факти.Ако ти се занимава, ето:https://www.youtube.com/watch?v=gyu6nFV5jN8 Редактирано 12 Октомври 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Въпрос, от въздуховодите ми лети дунапрен, парното ми духа студено и горещо от 18 до 26 градуса духа студено/хладко от 27 до H1 горещо. Нико можеш ли да поясни за какви клапи съм А и още нещо, без значение накъде съм нагласил да духа парното през средните въздухопроводи винаги духа - за какво съм ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Отвориш ли таблото правиш всики,дори и тези който изглеждат здрави.За сервиз незнам такъв,има няколко човека от форума които си ги правиха сами,не е много сложно но едвали ще им се занимава с чужда кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zuzubara Публикувано 13 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 предполагам че са за подобна интервенция на никой няма да му се занимава за чужда но за това писах че искам да си платя стига да се намери ентусиаст , но явно ще се удари на камък ....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zuzubara Публикувано 13 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 (Редактирано) = Редактирано 13 Октомври 2015 от zuzubara Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zuzubara Публикувано 13 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Не казвам че трябва да го правиш сам, само излагам кофти факти.Ако ти се занимава, ето:https://www.youtube.com/watch?v=gyu6nFV5jN8Въпрос - може и да звучи глупаво но все пак , гледах клипа и ако правилно съм разбрал , там се промива с-мата нали ? само че какво пуска от тази червената бутилка въздух или вода , и от малкото което съм прочел във форума останах с впечатлението че тази работа крие риск да наводни купето ? после от повечето които са го правили , пишат откачаш маркуча бухаш водоструйката и си ти - възможно ли е защото повечето използват голямо налягане на водата - това да е причината за евентуален теч и значи ли че ако се промие с подходяща добавка и вода от маркуч без такова налягане като на водоструйката има по-голям шанс да се получи нещо ?!?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hondo Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 На клипа е показано продухване на радяторчето на парното.Аз този номер го правих с маркуч от чешмата която от двете тръби ти е изход на антифриза (има стрелки) вкарваш маркуч от чешмата като усилваш постепенно водата а не от веднъж да стане голямо налягане има вероятност от голямото налягане да се спука радяторчето. След като промиеш през изхода на радяторчето вкарваш маркуча в другата тръба (входа) и пак промиваш. Внимавай с тези тръби, че са пластмасови и ако ги счупиш със сигурност трябва да се сменя радяторчето. Процедурата е лесна за извършване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zuzubara Публикувано 13 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 мерси за съвета колега - при теб имаше ли ефект и никакво парно ли нямаше преди въпросната процедура ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CM600 Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Във Варна има сервиз където може да ти сменят радиаторчето, да ти облепят клапите и да не ти счупят никакви пластмаси - проверено е от мен, аз бях разстрелката преди това не бяха разглабяли такова чудо на техниката като Б5 Само не съм сигурен дали пак биха се хванали но пък съм абсолютно сигурен, че няма да ти хареса цената За подробности на лични. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hondo Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 мерси за съвета колега - при теб имаше ли ефект и никакво парно ли нямаше преди въпросната процедура ?Аз съм от щастливците с дунапреновите клапи радяторчето го промих профилактично като облепях клапите. Мисля, че Б5 ците преди 97 или 98 са с дунапрен облепен по клапите. Парното духаше хладко и не от всички въздуховоди не си е работа зимата да караш такава кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zuzubara Публикувано 13 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Точно затова гледам докато не е станало супер студено да го реша тоя проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Ако ти се идва до Стара Загора, ще останеш доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 И аз мога да помогна но съм в София , имам и тема за смяната на радиаторчето . Разгледай я Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 (Редактирано) До базар Чайка в уличките има едно малко сервизче за климатици, там ходя да пълня фреон, бях питал преди време за сваляне табло и правене на клапи и чичака дори ми обяви някаква сума, тоест нямало проблеми и дори оправял клапите по негова си някаква технология....Иди и пробвай, може пък и да свърши работа. Редактирано 13 Октомври 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zuzubara Публикувано 13 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 мерси на всички за мненията ще пробвам първо всичко което ми е най-близо ,а ако не се получи може и да отскоча до колегите в другите градове . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 И Плевен го брой като вариант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zuzubara Публикувано 16 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване