Jump to content

ВАРНА - смяна на радиаторче на парното


zuzubara

Recommended Posts

Колеги зимата идва а парното си духа студено ,почти на 100% съм сигурен че проблема се дължи на запушено радиаторче от време на време докато го включа за 10 сек. почва топло после пак студено на загряла до 90 гр. и двете тръби които влизат в купето за горещи , моля колегите от варна които са минали през въпросната интервенция в сервиз и са доволни от свършената работа да го препоръчат , или ако някои го е правил сам и има желание и време за работа , ще му платя колкото в сервиз само и само да е някои които ще работи със съвест и нужното внимание (всички знаят каква мъка е свалянето на таблото , разкачането на всички кабели и т.н. - без да се предизвика друг проблем заради нечия немърливост , както ще направят в повечето сервизи - зимат ти парите , чупят половината пласмаси в следствие на което после се почват едни скърцания , пукания и т.н. които адски много дразнят , забравят ти половината болчета като ако забележеш случайно отговора ще е - "ама те не ти трябват не се притяснявай"  или ще ти измислят още хиляда проблема само и само да ти зимат и последната стотинка и накрая и да задуха топло ако нещо се скапе (поради немърливостта на повечето сервизи и майстори ) като са върнеш  да им търсиш сметка и ти викат "ама ся виждаш ли то туй не е от нас нещо друго е" и т.н. , затова моля само хората които наистина са доволни да споделят мнение дано се намери някой че зимата и иде !

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такъв сервиз във Варна няма. Всъщност има, казва се "Направи си сам".

Защо пък си сигурен, че точно радиаторчето е за смяна, така опиСано по-скоро си за клапи.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако можех сам нямаше да пускам темата , нито време ми остава нито мисля че ще се справя , после писах ако на някой са я правили и е останал доволен или ако някой сам си е правил


колкото до клапите уж ги гледаха и казаха че са наред пък и за две години не съм виждал да хвърчи дунапрен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам че трябва да го правиш сам, само излагам кофти факти.

Ако ти се занимава, ето:

https://www.youtube.com/watch?v=gyu6nFV5jN8

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Въпрос, от въздуховодите ми лети дунапрен, парното ми духа студено и горещо от 18 до 26 градуса духа студено/хладко от 27 до H1 горещо.

 

Нико можеш ли да поясни за какви клапи съм 

А и още нещо, без значение накъде съм нагласил да духа парното през средните въздухопроводи винаги духа :) - за какво съм ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвориш ли таблото правиш всики,дори и тези който изглеждат здрави.За сервиз незнам такъв,има няколко човека от форума които си ги правиха сами,не е много сложно но едвали ще им се занимава с чужда кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предполагам че са за подобна интервенция на никой няма да му се занимава за чужда но за това писах че искам да си платя стига да се намери ентусиаст , но явно ще се удари на камък .......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам че трябва да го правиш сам, само излагам кофти факти.

Ако ти се занимава, ето:

https://www.youtube.com/watch?v=gyu6nFV5jN8

Въпрос - може и да звучи глупаво но все пак , гледах клипа и ако правилно съм разбрал , там се промива с-мата нали ? само че какво пуска от тази червената бутилка въздух или вода , и от малкото което съм прочел във форума останах с впечатлението че тази работа крие риск да наводни купето ? после от повечето които са го правили , пишат откачаш маркуча бухаш водоструйката и си ти - възможно ли е защото повечето използват голямо налягане на водата - това да е причината за евентуален теч и значи ли че ако се промие с подходяща добавка и вода от маркуч без такова налягане като на водоструйката има по-голям шанс да се получи нещо ?!?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На клипа е показано продухване на радяторчето на парното.

Аз този номер го правих с маркуч от чешмата която от двете тръби ти е изход на антифриза (има стрелки) вкарваш маркуч от чешмата като усилваш постепенно водата а не от веднъж да стане голямо налягане има вероятност от голямото налягане да се спука радяторчето. След като промиеш през изхода на радяторчето вкарваш маркуча в другата тръба (входа) и пак промиваш. Внимавай с тези тръби, че са пластмасови и ако ги счупиш със сигурност трябва да се сменя радяторчето. Процедурата е лесна за извършване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Варна има сервиз където може да ти сменят радиаторчето, да ти облепят клапите и да не ти счупят никакви пластмаси - проверено е от мен, аз бях разстрелката преди това не бяха разглабяли такова чудо на техниката като Б5 :hilezh: Само не съм сигурен дали пак биха се хванали но пък съм абсолютно сигурен, че няма да ти хареса цената :unsure:  За подробности на лични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за съвета колега - при теб имаше ли ефект и никакво парно ли нямаше преди въпросната процедура ?

Аз съм от щастливците с дунапреновите клапи  :hilezh:  радяторчето го промих профилактично като облепях клапите. Мисля, че Б5 ците преди 97 или 98 са с дунапрен облепен по клапите. Парното духаше хладко и не от всички въздуховоди не си е работа зимата да караш такава кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мога да помогна но съм в София , имам и тема за смяната на радиаторчето . Разгледай я :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До базар Чайка в уличките има едно малко сервизче за климатици, там ходя да пълня фреон, бях питал преди време за сваляне табло и правене на клапи и чичака дори ми обяви някаква сума, тоест нямало проблеми и дори оправял клапите по негова си някаква технология....

Иди и пробвай, може пък и да свърши работа.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси на всички за мненията ще пробвам първо всичко което ми е най-близо ,а ако не се получи може и да отскоча до колегите в другите градове . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...