Jump to content

Покупка на A3 (8PA) дизел...моля за мнение по обява


Recommended Posts

Ако 1.9TDi гори 4.7 извън града, 2.0ТDi (140) 4.8л/100км, то тогава новите комън рейл мотори 3,7л/100км ли ще харчат?

ПП. Колеги, от чисто любопитство, колко харчи на магистралата 2.0TDi BMN (170кс) със скорост 140км/ч? Предполагам ще е около 5л/100км, но да кажат собствениците.

post-94737-0-81021800-1445979607_thumb.jpost-94737-0-47759300-1445979632_thumb.jpost-94737-0-11744000-1445979684_thumb.jПътят е София-Русе,засичането започна от комплекс Плаза на Ботевградско шосе.П о снимките ще разбереш доста неща,бордът ми е на 99,9 процента верен засичал съм го многократно от пълен до пълен резервоар.post-94737-0-27254600-1445980136_thumb.j

Какви са тези цифри, няма такъв разход, колегите в подфорума на А3 8Р са споделили разхода си погледни там, за мен цитираните от теб цифри са трудно постижими...

Как разбра че е недостижимо,тези цифри съм ги публикувал и там в раздела.При положение,че това показват фактите и съм сигурен че борда ми е верен,какво повече да спорим,а нека и да не осираме темата на колегата,ако искасх да спорим давай на лични.Мерси за разбирането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако 1.9TDi гори 4.7 извън града, 2.0ТDi (140) 4.8л/100км, то тогава новите комън рейл мотори 3,7л/100км ли ще харчат?

ПП. Колеги, от чисто любопитство, колко харчи на магистралата 2.0TDi BMN (170кс) със скорост 140км/ч? Предполагам ще е около 5л/100км, но да кажат собствениците.

Аз говорих за тези стойности! Редактирано от Ropotamo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заповядай колега:

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4190

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да съм полезен на колегата в търсенето, ето още две мои стотинки:

 

Днес най-сетне намерих подходящата А3ка, 2006, 2.0tdi, двигателят е BKD, но с "непроблемната" референция на главата (стискайте палци де ;-) )

Направих сметка на евентуалните по-неприятни ремонти и ги изисках като отстъпка от цената. Продавачът не беше мегаломан и стиснахме ръцете.

Сега е в бокса и като излезне, ще пиша кратка равносметка, но като цяло от 11600лв (извън СФ се продаваше) на 180000км видимо реални или силно се надявам близко до тях ;-) сменено турбо на 170000км, с нужните за мен екстри, се спазарихме на 10500лв.

 

Така че стискаш гащите и купуваш, всичко е консуматив, който по някое време все ще сменяш, но важното е да те кефи.

Уточнявам, че е италианка, като идентичните германки, с парктроник, погрев на седалките (спортни) и кожен волан бяха в мобиле.де почти на същите цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е добра цена. Аз преди 2 години продадох моето а3 2006та 2.0 тди + куатро за 12500 и беше на доказани 170 000км в перфектно състояние. 

Хубави коли на добри цени се намират, нека не се натяква как вече 10 годишни а3-ки трябвало да струват поне 15хил. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко опира до дефинцията на "хубави" :) Тя е различна за всеки. Особено по отношение на пробега.

Не е тайна, че целевия пробег-живот за производителите в днешно време е 150 000км. Не случайно и коли с пробег над този падат рязко по цена в западна Европа. Рискът расте обратнопропорционално. 

 

Според мен е разумно човек да си зададе въпроса колко години/км смята да кара колата, която ще купи и добавяйки ги към вече навъртяния пробег на колата, която мисли да купи, да си даде сметка какво може да очаква през този период и какви потенциални разходи по нея може да очаква. След това идва въпроса дали не е по-разумно да вложи малко повече пари предварително за да избегне/отложи "непредвидените" разходи. Или да се насочи към друга марка/модел, който би позволил по-нов/запазен автомобил при същия бюджет. Народът е казал, че най-хубавата кола е новата и в това има известна истина.

 

Няма универсален отговор на този отговор. Всеки сам трябва да го обмисли и да си даде сметка каква кола за него е "хубава" :)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелистих темата и ми се струва, че има само 2 изхода от ситуацията за автора:

1. Да удвои грубо бюджета и да търси фейслифт със сигурни параметри, може би прежалвайки някоя друга екстра, но избягвайки BKD и въобще 2.0 TDI PD изцяло, както и други недодялкани неща при преди фейслифта

2. Да концентрира бюджета си върху нещо по-старо, но с по-сигурен произход, в добро (оригинално) състояние и на минимален пробег.

Концепцията "колкото се може по-ново, колкото се може по-евтино, пък ако ще да е на 300 000км" нещо много ми бяга като замисъл! Ако целта е надеждност, то пробегът е параметър номер едно! И най-калпавата кола е здрава като нова или почти нова и обратното - и най-сполучливата кола се разпада едно по едно като навърти прилично километри. Те определят амортизацията основно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............който би позволил по-нов/запазен автомобил при същия бюджет. Народът е казал, че най-хубавата кола е новата и в това има известна истина.

 

 

На мен ми харесва и тази народна (майсторска) приказка:

- Кола и жена не мож си избра, каквато ти се падне, такава ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така че стискаш гащите и купуваш, всичко е консуматив, който по някое време все ще сменяш, но важното е да те кефи.

Уточнявам, че е италианка, като идентичните германки, с парктроник, погрев на седалките (спортни) и кожен волан бяха в мобиле.де почти на същите цени.

Така е колега, знам че всичко е консуматив, и живота също (хахаха). Затова не се впрягам какво има и какво няма колата (разбира се по-добре са я вземеш по-накичена). В последствие обаче всичко може да се добави: Кожа+Подгрев, ориг. Ксенон, Нави, Черен таван и други. НО...както ти каза трябва да си го калкулираш в покупната цена, иначе колата става безмислено-безбожно-абсурдно скъпа.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега #Rotkad, а какво стана с двете форумни А3-ки? Те имат най-читав вид.

....както и бяха били най-очаквам избор за полупка, предвид, че от "съфорумец ще вземеш нещо читаво и без скрити проблеми.... ДА, ама не!!!!

*** В България думата "КОРЕКТНОСТ" явно Е МЕЪСНА ДУМА.

И така да ви разкажа налратко за двете коли.

Както се досетихте, се насочих към двете форумни А3-ки (1,9TDi-105кс-2006 и 2.0TDi-170кс-11.2006год.).

ПЪРВАТА Audi А3 1.9TDi...

С бащата на колегата Holz_8885 не успяхме да се договорим за цената, и забравих за нея.

ВТОРАТА ФОРУМНА Audi A3 2.0TDi (BMN)...

Тази втората кола е къде-къде по-интересна, тази която продава колегата AudiFan0000

И такава...да започваме историята. Видял той, че си търся кола и ми писа ЛС с линк към неговата кола: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=176918

След доста разменени ЛС с информацията, която ме интересува реших че съм намерил "КОЛАТА" и реших да ида да я видя (за мен пробег от 1000км). На мой нарочен въпрос за забележките, той ми отговори, че колата има само една забележка и тя е на преден ляв калник, при това от отваряне на врата на съседна паркирала кола (повярвах). Иначе колата била перфектна и "никога не била удряна". Направихме среща. Дойде колегата, поздравихме се и започнах огледа на колата. Първото нещо което ме втрещи беше външния, боята.... Колата сякаш беше боядисана в селски двор (на открито), от човек нямаш понятие що е то боядисване на автомобил!!! На въпроса ми, защо е пребоясисвана, отговорът беше "В Германия мият колите на четки и тя беше много матирана, затова я минахме на каско". Имала какво миналата година в Армеец и по тази линия е боядисвана. И това приех за истина. Колата беше тук-таме с нещо като лак, повече портокал, на места чист мат, другаде се виждаха следите от малинката със шкурка върху кита, но под боята и лака (по шоф.врата например. Най-отдолу лайсната на шоф.врата беше закачала в бордюр при отварянето вероятно, защото беше специфично "изядена". Лява страна на колата....Мата беше по вратите от средата надолу, под горната/средна декоративна лайсна, която дели горната част на вратата от долната. Задницата, спукана боя на бронята (дясно), спукан десен стоп. Дясна част беше "игра" на лака, мата и шегрена... Всички галцове под/зад вратите бяха протокол-мат (брутално). При облепването лайсните около стъклата не бяха нито подвигнати, нито облепени коректно, така че боята беше и върху гумените лайсни/уплътнения обикалящи стъклата. Задна дясна колонка, гуменото уплътнение около задното/малко "триъгълни стъкло" беше отново частично в боя, но като го отместил се виждаше, че преди това е била боядисвана пак, лака се е налюпил по ръба (около стъклото) и новата боя е нанесена върху така полученото дефектирали лаково покритие от предишно (незнайно кое поред боядисване). Пт едната страна под стъклата , така получения ръб по вратите беше вече с започнал са се люпи лак (била боядисана цялостно без тавана през април). Предницата. Колата е 11.2006г. Фаровете бяха различни. Левия фар 2004г. И целия матирал, десния фар производство 2010г. значително по-добре и свеж. Предния капак. Отваряш и по ръба (който е над фаровете) от вътрешната страна по продължение на целия ръб ръжда. Гредата зад зад фаровете, върху която се затваря капака в следствие на удар още е дефект (шофьорка страна). Тавана - оригинална боя. Нещо остро паднало отгоре и ....където няма бия вече има ръжда. Предната част на тавана (предния му ръб), над челното стъкло - камучета го били на богато, вследствие отлюпена боя и отново ръждички. Единия рейлинг подбит. Джантите горе-долу, летните му гуми отдавна бяха минали ограничителя на протектора (гуми за мъгла). ИНТЕРИОР. Шофьорската седалка с хубава, перфектно центрирана дупка от цигара. Тавана и седалките са били са пране преди около 3-4 години, но все още чакат някой жалостив стопанин, да ги почерпи едно професионално пране. Волана лъскав (VAG групата си е така, нищо за него). Копчетата и ск.лост - перфектни!!!

ТЕХНИЧЕСКА ЧАСТ - МОТОРИЗАЦИЯ. Казанчето за антифриза доста тъмно на цвят (не антифриза де, самото казанче), под кората се вижда в предната част на мотора омасляване. Отзад отдушника не се познава от маслено-образни наслагвания. По принцип не съм фен на миенето на мотори, ама поне елементарна хигиена и грижа са се полагаше. Викам на мене си (наум): "Глей с'а, бил си толкова път, направи и един тест поне!". Колегата с охота се съгласи да я тестваме. Тръгвам аз и ...о, чудо!!! От горчивите впечатления не остава и спомен. Мотора - перфектен, работа, ускорение, всичко. Рейка - стегната като на 20 годишна девойка...да не казвам (хахаха). Скоростен лост (ръчка), минимален луфт, стегнат. Скоростите влизат с лек "клик", но сигурно и точно, без колебание. Окачване - без забележка. Спирачки - трепач. Викам си, харесва ми, ще измисля как да я направя от кошер - на красива спретната до ре боядисана кола. Сетих се че имам приятел дилър на Армеец. Казах му, колега я дай да видим щетите и да питам как можем да направим рекламация на боядисването, защото това е недопустимо качество (имаше и полепнали прашинки не, ами малко боклуци). И той ама то ние я боядисахме по каско, ама то не е отразено там... (схеми нЕкви). Ясно не става така. Звъня да питам колко пари ше е цялостно пребоядисване. Казаха ми цена на високоговорителя. Погледнах го и му казах:

Дойдох да гледам перфектна кола с една дребна забележка, без удари (той гарантирал), а видях това (и започнах да му изброявам). Освен това колата е обявена 2007 година, а е 2006. (Още на ЛС колегата ме излъга като каза че колата му била "двадесет и някой си декември 2006, на което го контрирах че колата му е регистрирана НОЕМВРИ 2006, и дори декември 2006, това не я прави 2007година!!!). Ра, предложих му да ми направи още малко отстъпка за боята и другите неверни (са не се изкажа другояче) неща за колата и са стискаме ръце (бях възбуден и ентусиазиран да и придам вид), ама той за мой късмет отказа да коментира и каза че това което сче се разбрали преди като цена остава непроменено. И така му пожелах успех във всичко и ориятен ден.

Така че момчета, гаранция за нищо няма - НИКЪДЕ!!! нито приятели, нито съфорумници, никой... Разчитайте само на вас си.

Пиша всичко това тук, защото не искам да му развалям темата, в която колегата AudiFan0000 си продава колата, макар че някой наивник ще скочи с главата напред, а от коретността и гаранциите на колегата не остана и спомен. Нямам нищо против момчето с колата, но колеги защо криете всичко като мишки?! Кажете си всичко, както си е!!! Тогава ще бъдете по-уважавани.

Сега си пия винце с любимата и се наслаждавам на емоциите от днес. Въпреки всичко, не съм негативно настроен, научих още един урок от Живота!

;-)

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rotkod - искрено ти благодаря за това ревю!!

 

Жалко е, че повече хора не правят като теб. Още по-жалко е, че много хора и се лъжат (важно е да е евтино и мощно, всичко останало - без каквото и да е значение).

 

Съчувствам ти за негативния опит.... но както и сам си отчел - той само те е научил на още нещо, давай напред!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубав обзор ;-)

 

Иначе от тези, които са по СФ автокъщи, тази я гледах и ако имаше и подгряващи седалки, сигурно щях да я договарям:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11444217011409301&slink=b38o8u

 

Боята и е доста добре, салонът също, само едно "петънце" по-изтъркано на кожата на шофьора.

Много добра навигация и ДВД, по-голямата резолюция - всичко работеше и двигателя мъркаше приятно...

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя отговорност свързах темата на колегата към ревюто тук. Такова се среща толкова рядко, а е толкова ценно... мисля, че е във всеобщ интерес то да не остава скрито за следващия, който ще посегне към колата.

 Волана лъскав (VAG групата си е така, нищо за него). 

 

Не съм сигурен, дали това е сарказъм, но се надявам, че ти е ясно, че волан на A3 8P в никакъв случай не изглежда толкова лъскав, преди някой да го е полирал поне в продължение на минимум едни 150 - 200 000 км ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя отговорност свързах темата на колегата към ревюто тук. Такова се среща толкова рядко, а е толкова ценно... мисля, че е във всеобщ интерес то да не остава скрито за следващия, който ще посегне към колата.

Не съм сигурен, дали това е сарказъм, но се надявам, че ти е ясно, че волан на A3 8P в никакъв случай не изглежда толкова лъскав, преди някой да го е полирал поне в продължение на минимум едни 150 - 200 000 км ;)

колега Moonland, няма сарказъм. Имам доста богат опит с A6 (4F) и съм забелязал че кожата на волана се амортизира доста по-бързо и лесно в сравнение с конкурентите им (Мерцедес Е-клас и BMW 5-er). Но както казах и по-горе не го отчитам за минус/проблем, в случая съм Ок с това и е било очаквано. Само за сведение кола на 80к км от VAG (Q7) имаше наченки на токова "лъсване) на кожата на волана. Как съм сигурен че е била на тошкова е друга мнооого дълга тема на разговор. Освен това местните тапицерия за 120лв го правят с нова много добра висококачествена естествена кожа и волана става вечен.

Относно километража ч/пробега на автомобила (въпросния), ше кажа само:

Колагата AudiFan0000 каза че колата я е взел ма 137'000км и сега беше на 187500 (а не на обявените в неговата тема 182'000км), НО ВАЖНОТО Е ЧЕ на 167'000км колата е била в Ауди Сервиз в Германия, а в книжката това не е обозначено. Причини възможни са няколко, но това пак не е болка за умираме. И все пак още едно разминаване с "пълната сервизна история до последно".

И последното което се сещам (непрекъснато ми изплуват нови неща), колата е била обслужена в България, но при "майстор-приятел", като са сменени възлови неща (ремъци и т.н.), обаче документи няма (нито за частите, нито за труда).

Пак казвам, не желая да твоя сол на главата на AudiFan0000 или на някой друг, ама МОМЧЕТАААА ТАКА НЕ БИВА (и не може). Утре ще попаднете на някого, с впечатлителна физика, с повече железа по джобовете и с лабилна нервна система (и/или психика) и ще се наложи заради лъжите си да се бръкнете и от собствения си джоб да си платите гяволъка - да му възстановите разходите затова, че сте го подвели човека и сте го разходили на едни 1000км напразно (виждал съм го това нещо преди време).

В Германия хората снимат колата и много внимателно всяка забележка по колата (в Италия не е така).

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя отговорност свързах темата на колегата към ревюто тук. Такова се среща толкова рядко, а е толкова ценно... мисля, че е във всеобщ интерес то да не остава скрито за следващия, който ще посегне към колата.

В подкрепа на моите писания ще кажа само, че бях с още един човек, бивш автомобилен състезател и работил в системата на Армеец ЗАД, който е на скромните 69 години и беше меко казано изненадан като мен поради факта, че казаното/написаното от колегата се разминаваше с реалността, както и от неговите обяснения за цялостното пребоядисване в Армеец и въртяните схеми... Уж било по Каско, ама не по това точно каско, бла-бла... Та човека (моя спътник) го разконспирира че и затова лъже, защото аз бях готов да я взимам и да правя рекламация на бояджийските им услуги (на Армеец) при един мой (друг) приятел брокер и партньор на Армеец, който притежава и сервиз (доверен разбира се) за бояджийски услуги.

(Май стана много сложно)

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега Moonland, няма сарказъм. Имам доста богат опит с A6 (4F) и съм забелязал че кожата на волана се амортизира доста по-бързо и лесно в сравнение с конкурентите им (Мерцедес Е-клас и BMW 5-er). Но както казах и по-горе не го отчитам за минус/проблем, в случая съм Ок с това и е било очаквано. Само за сведение кола на 80к км от VAG (Q7) имаше наченки на токова "лъсване) на кожата на волана. Как съм сигурен че е била на тошкова е друга мнооого дълга тема на разговор. Освен това местните тапицерия за 120лв го правят с нова много добра висококачествена естествена кожа и волана става вечен.

 

Определено не мога да споделя този опит. С удоволствие мога да ти снимам моя оригинален волан за да сравниш. Колегите тук с коли на по-голям пробег сигурно също могат да споделят впечатления. Защо не сравниш и с волана на колегата Holz_8885.... 

 

А че всеки проблем има решение - спор няма... но не в това е въпроса. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубав обзор ;-)

 

Иначе от тези, които са по СФ автокъщи, тази я гледах и ако имаше и подгряващи седалки, сигурно щях да я договарям:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11444217011409301&slink=b38o8u

 

Боята и е доста добре, салонът също, само едно "петънце" по-изтъркано на кожата на шофьора.

Много добра навигация и ДВД, по-голямата резолюция - всичко работеше и двигателя мъркаше приятно...

 

Успех!

Само като видя какво е описанието,и направо ще избягам с 200.А относно колата която си гледал.То си личи че е гробница.А и какво толкова не искаш да обидиш въпросния "колега" продавач с 4 поста във форума.Аз бих му теглил и една дълга,ако бях бил 1000км. и видя тоя кенеф.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Описанието действително само по себе си отблъсква жестоко!! Аман от глупости. И като почнат с "top", "full", "всички екстри за модела", "новия двигател", "новата маска" [emoji16] [emoji298]️

Явно има доста лапнишарани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кефи ме като се напише "В колата никога не е пушено" ! Джамбазинът сигурно е бил 24/7/365 в колата и знае всичко и всеки, което е влизало в него :) !!!!

 

COMFORT SISTEMA какво ли ще да е ??? 

Редактирано от Menethil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си личи още с влизането дали в една кола е пушено!

Иначе COMFORT SISTEMA ще да е синоним на "най-луксозното изпълнение на AUDI A3 SPORTBACK" и като бонус се допълва от "трети стоп ORIGINAL"

С нестандартния си размер гуми "295/45/17" колата се превръща в истински джип (ORIGINAL разбира се), което е най-новото и най-луксозното за модела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубав обзор ;-)

Иначе от тези, които са по СФ автокъщи, тази я гледах и ако имаше и подгряващи седалки, сигурно щях да я договарям:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11444217011409301&slink=b38o8u

Боята и е доста добре, салонът също, само едно "петънце" по-изтъркано на кожата на шофьора.

Много добра навигация и ДВД, по-голямата резолюция - всичко работеше и двигателя мъркаше приятно...

Успех!

благодаря колега,

Без да съм виждал колата мога да се обзаложа, че:

- колата не е 1.2006 ч, а е 2005г. (Аз гледам да намеря 2006 по възможност 2007, т.е. под 10години, зада мога да я застраховам с клауза в Каското за офиц.сервиз).

-колата била на 95к км, но липсва сервизна книжка (което означава 195ккм или 295ккм, но най-важното е че започваме с лъжа)

-ще търся автоматик, че с тези 6 ръчки, особено в града трябва непрекъснато да сменяш предавки, за са държиш мотора в оптимални обороти.

-светъл салон не искам

-също като теб предпочитам да има подгряване

(Повечето екстри съм склонен да зачеркна, ако колата имаше сервизна история, защото салона се сменя, прогряване се добавя и така нататък).

Имаше един търговец, с когото разговаряхме за неговата кола и аз се изпуснах и му казах и освен това тази кола е на 240к км, и той веднага, ами не е на толкова (защото пишеше 120к км), най много да е на 200. Я виж седалките колко са добри, салона, волана и т.н. А аз настоявам, знам бе човек, знам. Той отново: откъде си толкова сигурен. И накрая аз му казах: миналия път като бях тук, взех шасито на колата и я проверих. И той остана безмълвен. След малко пак почна, Еми на знам, тя така дойде на 120к км. Хахаха. Всички знаем че нито италианец, нито германец ще седнат са въртят километражите, те си продават колите без този комплекс наречен "навъртянкилометраж/ пробег". Само ние в БГ, хем знаем че се въртят км, хем искаме да е на 130-140к км. В същото време коли на 1-2 години в мобиле (и наШТо и германското и което и да е) са на такъв пробег, ама ние си верваме че на 10години може да е на 130к км. Сами си го правим.

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...