Jump to content

За колко време загряват дизелите ви


Стоян Чанев

Recommended Posts

Ххаха

 

Стефо прав си май:)

 

Auxiliary е за печката, обърках се и аз:)

 

Днес ще го снимам модула и ще го постна утре да видите как изглежда точно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на моята го има и мисля в големите студове включва подгрев на предните седалки. Сега не го пуска, само при отрицателна температура. Може и да греша!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е Additional Heater и има опции auto i off.Беше ми на Off сега го дадох на auto.Но реално какво прави нямам представа.Според мен или загрява антифриза или парното почва да духа веднага топло( нямам предвид горещо) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя винаги при включени на макс.градуси започва моментално да духа топло-заради ел.парното( пробвано и лятно време при изкл. въпросна функция), за това мисля няма отношение към нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май се оказва ,че Additional и Supplementary са електрическо парно и са едно и също и не е стандартна опция. Това го чета и от книжката, която колегата беше сканирал на български.  Aux със сигурност е печка.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как изглежда при мен ситуацията с печка.

 

Печката се включва от auxiliary heating.

 

Отделно имам и supplement heating което прави ли нещо не знам, но си седи на ауто.

post-94404-0-00137800-1446554703_thumb.j

post-94404-0-23721700-1446554712_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен ел. нагревателя топли само на предното стъкло, докато е на Ауто.

Има още една опция, каква да е разликата при централната духалка и страничната.

Поне при BMWтата, от централния отвор никога не духа топло, за да не те успива.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Момци не се излагайте. Нормално е да падат градусите при наклон. Това, че вие сте сменили датчика и не ви се отразява на стрелката е друг въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По ВАГКОМ пада, стрелката не трябва да мърда при нормални условия (не говорим за спускане от Еверест при -30). 

 

Аз като смених возилото ми падаше стрелката като карам със 150 при отрицателна температура навън. И при спускане при -3 по Люлин към София. След смяна на термостата не пада вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата, като всяка една машина загрява според натоварването и няма как да не зависи от външната температура. Всичко е толкова относително, че примери могат да се дават до утре.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колко време загрява е относително, но падането на стрелката не би трябвало да случва при нормални за нашата мила родина условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...