Jump to content

Ауди А6 3.0 TDI Quatro - неможе да запали! HELP


k.karaivanov

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Писах за проблема си в друга тема, но остана не забелязан затова отворих нова тема. Проблема ми е следният:

 

Автомобила е Ауди А6 3.0 TDI Quatro 4F C6 2005 г. След кратко каране /около километър/, без проблем и аномалии в поведението на автомобила, спрях и изгасих двигателя. 5 минути по късно се качвам и......

- двигателя върти, но не пали

- багажник, предна лява и задна лява врата не се заключват, не работят стъкла

- мигачи ляв/десен не работят

- фарове, осветление на табло, климатроник, плафони също неработят

- MMI инфо за батерията показваше 10%

когато завъртя ключа на контакт, светеха единствено светлини за натисната спирачка.

 

 

За да отстраня проблема, прегледах всички бушони, зачистих клеми на релетата и ключа за запалване. Автомобила е четен със VCDS и VAS. Успях да отстраня проблемите по интериор и екстериор, остана само проблема със запалването. Стоя при майстор 1-2 седмици без положителен резултат. При него е четена със същия софтуер, грешки записва в датчик на разпределителен вал, 2 подгряващи свещи и тампон на двигателя. Налягане в рейката на манометъра и на софтуера показва 3.5, но не съм наясно стотици или хилядни измерва. Купих нов 100А акомулатор и го адаптирах към софтуера, подмених блока за управление на захранването който е на минусовия кабел, подменен е датчика на разпределителния вал, софтуерно е изолиран имобилайзера с цел компютъра да запали двигателя без да търси имобилайзера, пробвахме и с друг компютър адаптиран към автомобила. Всичко направено до сеге е без успех да запали двигателя. Моля за съдействие. Благодаря!

Редактирано от k.karaivanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво направихте с грешката датчика на разпределителния вал? Защо си мисля че с тази грешка няма да запали затрихте ли я...

Майсторите дано правилно са направили зацепването на веригите.

Редактирано от Broom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят не е отварян и не е пипано по веригите. След подмяната на датчика за разпределителния вал грешката изчезва за около 4-5 проби за запалване след което пак се появява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да са объркали при диагностиката, датчик разп. вал, с датчик колянов вал.Щото при проблем с втория колата не пали.

При мен изкарваше грешки и за двата, смених този на коляновия вал и е чук.Това за 1.8Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чудя се колко самоуки и смотани майстори може да има... но както и да е.

1.грешка в датчика за вала......каква беше грешката -механична или електрическа..???

2.при въртене на стартер  какво налягане има в рейла...???т

3.как точно махнахте имобилайзера че ми е интересно... нали знаеш че таблото е скрит имобилайзер за някой модели..

и как точно си сменяте компоненти просто така .... повечето имат компонент протекшън... точно за да се запази идентификацията по шаси...това ми прилича на диагностика-проба грешка която не ме кефи..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж на първи канал на VCDS дали показва обороти. Ако не показва виж датчика на коляновия вал и дали чете данни от стартерния венец.


И кажи като въртиш спира ли на 3тата секунда да пали? И виж на 22-ри канал до какво налягане се качва нафтата в рейла?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес получих новият датчик за коляновият вал, но колата пак не запали. Сканирах с VCDS, за налягането ми показва 333,2 бара без да въртя, а при въртене на стартер се качва на 370 бара. Сканирах и за грешки за да видя какво е пипал "майстора". Извлечените данни са много зле....Компютъра не си знае дори WIN и Chassis Type. Преди ми ги изписваше, а сега дава само ХХХХХХХХХХ и 25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010. Изчерпан съм вече, нямам идея към какво да се насоча.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютъра дава ХХХХХХ, защото сте премахнали имото и шасито от EEPROM-а или сте обучили нов компютър.

На първи канал показва ли обороти като въртиш на стартер? Ако колата е автоматик не трябва да има планка за датчика на коляновия вал.

ESP модула закачен ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е автоматик. При въртене ми извежда данни за обороти от новия датчик, а от стария стойностите бяха 0.0, аз така и открих проблема. Не съм сменял компютъра. Предполагам на "майстора" му е било интересно да си играе с него. Подменил е целия флаш и върху стария е поставил някакъв друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...