Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Да, същото е! Много странно капачката която е на магнита е ръждясала. Нов ли се взема или има някаква опция за заменяемост?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Въпроса е какво искаш да постигнеш като звук и колко парички ти се дават. Аз лично се спрях с тоя централен говорител за сега, защото имаш говорители, обезшумяване, после нов усилвател и тн. и заминаха 10к лева. Ако ще е само за смяна без да се вманиачаваш всеки един средно висок афтърмаркет суб ще върши по-добра работа от изгорял такъв, а и от работещ стоков щото като ги сложиш едно до друго и ги притеглиш ще ти стане лошо :D Търсиш 25см суб на 4 ома. Гледаш го като дименсии, примерно JBL STAGE1010, Pioneer TS-SW2502S4 25см Shallow-тип еднонамотков субуфер, нещо такова. Тия по-плитките, да не ти висне надолу да ти пречи на багажника... Ако няма да сменяш усилвател - нещо еднолентово трябва да е.

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен точно от там пращи и разваля цялата работа , с Босе съм но звучи като... Поръчах един  на Херц от този линк , лесна ли е смяната ?

Редактирано от StanTanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми да, буксата може да срежеш, внимавай с поляритета, сложи две шайби, че е малко по-малък херца и си ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там много смисъл няма, отгоре между пластмасите бръжди. Не ти трябва за това говорителче отдолу да го обезшумяваш от страни съм сложил порест дунапрен-лепенка такъв за да запуши луфта от по-малкия диаметър на новия говорител.

 

Аз се чудя дали да ги сменя във вратите. После да сменя sub-a и да сложа един D Class amp, за да запазя DSP-то и MMI контрола.

 

Иначе днес ми пристигна камерата в офиса а, модула в щатско :D Утре идва и кабелзац-а от куфатек мухльовците и остава само сглобяване :) 

 

camera-1.jpg

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми дойде Херца , оказа се в кутията че има две колонки, нещо ми се струват много малки... от този линк който даде @N1995 ги взех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две са и са малко по-малки от оригиналния, но свирят драстично по-добре. Оплътни с изолационна лента, от тази, която не пропуска въздух. Ето ти снимки:

 

0-02-05-26f671ec84b17f90fe70273a12374bd8

 

ей така трябва да стане:

 

0-02-04-78a3a34bb282b3fd18da751f3f52d1ca

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ясно , благодаря ще си пойграя малко, тази изолация от къде мога да е взема?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тъкмо щях да препоръчам ATE Power Disk серията, странно, че я няма за 4G.

Накладки ATE Ceramic серията - не са керамични, но не цапат джантите въобще, добри са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя личен опит с ATE , е за 22 000 свършили предни накладки и износени предни дискове 1.4мм.

Предните накладки им се наслушах на свиренето,половин година свирех като влак докато изчакам да се поизносят.

Може да съм попаднал на ментета,не знам но се напатих и сега съм с OEM накладки и дискове отпред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятай колко е било АТЕ. Дано ОЕМ-ските да не си ги купил и тях от същото място, че и те ще са от али експреса :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4G с АТЕ не спира! Явно са доста твърди защото АТЕ накладки сложени на оригинални дискове правят дисковете на нищо за отрицателно време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека продава ОЕМ. Как да ти каже, че не-ОЕМ е по-добре или дори се доближава? :)  

Проблемът са многото търговци на авточасти и се случва да купиш АТЕ, ама не баш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2/7/2019 at 9:43 AM, N1995 said:

Кефиш понякога така като кажеш категорично. Мойто спира прекрасно с АТЕ накладките. 

Чудесно, ти си първото изключение и ще го имам предвид.

 

 

On 2/7/2019 at 10:22 AM, JusttRelaxx said:

Човека продава ОЕМ. Как да ти каже, че не-ОЕМ е по-добре или дори се доближава? :)  

Проблемът са многото търговци на авточасти и се случва да купиш АТЕ, ама не баш.

Да продавам и какво от това? Аз не цял живот съм продавал части и определено знам какво е качеството на OEM и алтернативити много преди да имам дори идея да се занимавам с това. Също така имам досег с доста 4G още откакто излезна модела и имам определени впечатление кое, как и защо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да кара лятото с 21 цола ? По принцип съм с 20ки но искам малко да сменя джаната и съм се спрял на ротор който ми харесва само в размер 21 цола. Как е возията с този размер и има ли голяма разлика от 20 цола ? Зимно време карам с 19 цола и спрямо 20ка разлика никва, дори ми харесва с 20 цола повече .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...