Митака55555 Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 (Редактирано) От две седмици на сам, в купето се усеща бучене, най - силно изразено между 1800 - 2000 оборота. На дълъг път направо ми гръмва главата. Като вдигна капака при работещ двигател се усеща едно ниско честотно бучене от двигателния отсек. Да отбележа, че съм за смяна на тампон на скоростна кутия и малкото ударно тампонче, което е пред двигателя. Възможно ли е да е от това или е нещо друго? Ангренажният комплект е сменян,комплект демпферен маховик и съединител също, пистовите ремъци плюс обтяжната ролка на климатика, другите ролки по пистовия ремък не са сменяни, защото били в добро състояние. От какво може да е това бучене, че майстора тук в Търново ми казва "карай нищо и няма", а това не е нормално. Евентуално някой да знае в регионите Търново, Плевен и Ловеч добър майстор, който се занимава с ВАГ серията, че тук в Търново пишман от майстори. Редактирано 15 Ноември 2015 от Митака55555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 16 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2015 Махни пластмасовия смукател към кутията на въздушния филтър, и чуй дали бученето няма да се усили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 16 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2015 и ако се усили, какво следва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 16 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2015 Махни пластмасовия смукател към кутията на въздушния филтър, и чуй дали бученето няма да се усилиНаправих го това, но промяна никаква.Къде е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 16 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2015 Нещо като меката връзка? Провери ли я? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 16 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2015 здрава е.какви са симптомите при запушен катализатор или гърнета? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 16 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2015 От къде точно се чува,можеш ли да го локализираш?Към кутията на въз.филтър или отдоло към гърнета и катализатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 16 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2015 утре ще проверя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliyankostov Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Обади се на Христо Христов от Плевен, тел. е +359888527918. Работи само W и мерцедесSent from my SM-A500FU using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 17 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 (Редактирано) преди малко бях при един майстор,тествахме колата на път и думите му бяха , че този резонансен звук който се усилва между 1800…2000 оборота на всяка една предавка даже и при форсирване на място до тези обороти. е че имало твърда връзка я от тампон на мотора, я от тампони на гърнета, но не искаше да я прегледа , и пак карай така.иначе колата си върви, гори си нормално. Редактирано 17 Ноември 2015 от Митака55555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 (Редактирано) Проверихте ли ролката на алтернатора? При мен беше същото само, че на по- ниски обороти. Чуваше се едно бучене/резонанс, като от пластмаса, глухо... Чуй звука от този линк Редактирано 17 Ноември 2015 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavelat Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Имам същия проблем. Двигателя е AWX. Усеща ли се претрисане при настъпване на 5-та при 1800 оборота? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 (Редактирано) Претрисането при настъпване на малка скорост, на голяма предавка,най- вероятно е демпфер.... Редактирано 17 Ноември 2015 от flober9106 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raikokre Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 (Редактирано) Виж предния тампон на двигателя от към радиатора хем е евтин хем лесно се сменя!На моята беше скъсан и в купето се чуваше грозен звук!А беше се разхлабил болта на тампона на скоростната кутия и като ги оправих всичко утихна!Надявам се да е това защото е най-евтин вариант!Другото е по-скъпо например някой от хидравличните тампони! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 18 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 18 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 ходих днес и на канал и като че ли но не съм на 100% сигурен бученето се усеща от дясната страна на двигателния отсег( пасажерската страна) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 21 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 Май проблема ще излезе от меката връзка преди катализатора, при работещ двигател когато беше студена я стиснах с ръка и бученето осезаемо намаля а и като разклатих генерацията меката връзка лесно се сгъваше, иначе видимо оплетката е здрава, все едно нищо и няма, като я сменя ще пиша дали се е оправило бученето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 3 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 Ходих при майстори на гърнета, прегледаха меката връзка и казаха,че не е от нея, здрава си е и бученето все още си остава?!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 Щом по гърнетата няма проблем я закрай на читав майстор защото ако бученето е във филтъра е лош симптом. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 (Редактирано) И този симптом какво ще рече ? И при мен на всички скорости между 1800-2000 оборота има бучене и след тия обороти изчезва, така си я карам от 4 години. Може би бученето е по изявено при товар и лек наклон при тези обороти, понеже двигателя се товари повече. Другото което е, че има едно леко заклащане на двигателя точно на 1850 оборота некъде, това като давам гас на место, в движение почти не се усеща, като преди и след тези обороти изчезва. За бученето ме съмнява меката връзка след турбото дали е здрава, понеже се чува как вие турбината на 1400 оборота при подаване на гас, а същата няма никакви луфтове, дори и след слагане на друго турбо пак си остана виенето. Катализатора дали е махнат или не сигурно има някаква връзка с това бучене, но ми е по-чудно дали ако е там и е запушен каква вреда ще нанесе? Редактирано 3 Февруари 2016 от kx3m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 4 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 единственото нещо което не съм проверил остана катализатора и гърнетата, възможно ли е да е от тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Не вярвам да е от катализатора,по скоро огледаи гърнетата и наи вече тампоните им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 11 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Генерацията я гледах отново на канал, има леко вертикално треперене на всички гърнета, чукнах ги с гумен чук всичките,за да разбера дали няма някое разбито отвътре, но всички си бяха наред. Тампоните ще ги сменя след ден два. Днес направих тест със скобите за меката връзка. След,като стегнах меката връзка със скобите, направих едно кръгче и...колата утихна, но не колкото трябва и вибрациите на мотора напълно изчезнаха,все едно бях в бензинка,при положение, че тампоните на мотора и скоростната са в начален стадий на раждане. На скорост точно между 1800-2000 оборота един грохот,като на продънено гърне,а в купето няма никаква миризма на изгорели газове, на свободна като форсирам до тези обороти го няма това нещо. Махнах скобите, за да не ускоря развалянето на меката връзка, до като стане време за смяната и.Ще се сменя май и меката връзка покрай тампоните на генерацията. Според мен на там вървят нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Според мен започни първо от тампоните,и ако не се оправи тогава мека връзка.Мисля ,че това е по лесния и финансово безболезнен начин А и за други колеги с подобен проблем ще е полезно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 11 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Тампони и мека връзка са на един кантар горе-долу от финансова гледна точка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 23 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2016 Днес най накрая смених и последният тампон по генерацията.Бученето почти изчезна, обаче ми се скъса меката връзка докато чаках тампона от един форумен търговец на оригинални части и накрая не ми го и прати, може би защото нямаше да има голяма печалба от такава дребна част, иначе за скъпите части, о имам ги още утре ще ти ги пратя, 2 седмици и нещо чаках, писах му какво става с тампона и накрая ме е блокирал все едно сме в детската градина ,здраве да е няма значение кой е, но сега заради него ще сменям и мека връзка а си беше здрава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване