Jump to content

Странно бучене на Ауди а4 б6 1.9 тди


Митака55555

Recommended Posts

От две седмици на сам, в купето се усеща бучене, най - силно изразено между 1800 - 2000 оборота. На дълъг път направо ми гръмва главата. Като вдигна капака при работещ двигател се усеща едно ниско честотно бучене от двигателния отсек. Да отбележа, че съм за смяна на тампон на скоростна кутия и малкото ударно тампонче, което е пред двигателя. Възможно ли е да е от това или е нещо друго? Ангренажният комплект е сменян,комплект демпферен маховик и съединител също, пистовите ремъци плюс обтяжната ролка на климатика, другите ролки по пистовия ремък не са сменяни, защото били в добро състояние. От какво може да е това бучене, че майстора тук в Търново ми казва "карай нищо и няма", а това не е нормално. Евентуално някой да знае в регионите Търново, Плевен и Ловеч добър майстор, който се занимава с ВАГ серията, че тук в Търново пишман от майстори. 

Редактирано от Митака55555
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни пластмасовия смукател към кутията на въздушния филтър, и чуй дали бученето няма да се усили

Направих го това, но промяна никаква.

Къде е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обади се на Христо Христов от Плевен, тел. е +359888527918. Работи само W и мерцедес

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди малко бях при един майстор,тествахме колата на път и думите му бяха , че този резонансен звук който се усилва между 1800…2000 оборота на всяка една предавка даже и при форсирване на място до тези обороти. е че имало твърда връзка я от тампон на мотора, я от тампони на гърнета, но не искаше да я прегледа , и пак карай така.иначе колата си върви, гори си нормално.

Редактирано от Митака55555
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверихте ли ролката на алтернатора?  При мен беше същото само, че на по- ниски обороти. 

 

Чуваше се едно бучене/резонанс, като от пластмаса, глухо...

 

Чуй звука от този линк 

 

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Претрисането при настъпване на малка скорост, на голяма предавка,най- вероятно е демпфер....

Редактирано от flober9106
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж предния тампон на двигателя от към радиатора хем е евтин хем лесно се сменя!На моята беше скъсан и в купето се чуваше грозен звук!А беше се разхлабил болта на тампона на скоростната кутия и като ги оправих всичко утихна!Надявам се да е това защото е най-евтин вариант!Другото е по-скъпо например някой от хидравличните тампони!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ходих днес и на канал и като че ли но не съм на 100% сигурен бученето се усеща от дясната страна на двигателния отсег( пасажерската страна) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май проблема ще излезе от меката връзка преди катализатора, при работещ двигател когато беше студена я стиснах с ръка и бученето осезаемо намаля а и като разклатих генерацията меката връзка лесно се сгъваше, иначе видимо оплетката е здрава, все едно нищо и няма, като я сменя ще пиша дали се е оправило бученето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Ходих при майстори на гърнета, прегледаха меката връзка и казаха,че не е от нея, здрава си е и бученето все още си остава?!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И този симптом какво ще рече ? И при мен на всички скорости  между 1800-2000 оборота има бучене и след тия обороти изчезва, така си я карам от 4 години. Може би бученето е по изявено при товар и лек наклон при тези обороти, понеже двигателя се товари повече. Другото което е, че има едно леко заклащане на двигателя точно на 1850 оборота некъде, това като давам гас на место, в движение почти не се усеща, като преди и след тези обороти изчезва. За бученето ме съмнява меката връзка след турбото дали е здрава, понеже се чува как вие турбината на 1400 оборота при подаване на гас, а същата няма никакви луфтове, дори и след слагане на друго турбо пак си остана виенето. Катализатора дали е махнат или не сигурно има някаква връзка с това бучене, но ми е по-чудно дали ако е там и е запушен каква вреда ще нанесе?

Редактирано от kx3m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генерацията я гледах отново на канал, има леко вертикално треперене на всички гърнета, чукнах ги с гумен чук всичките,за да разбера дали няма някое разбито отвътре, но всички си бяха наред. Тампоните ще ги сменя след ден два. Днес направих тест със скобите за меката връзка. След,като стегнах меката връзка със скобите, направих едно кръгче и...колата утихна, но не колкото трябва и вибрациите на мотора напълно изчезнаха,все едно бях в бензинка,при положение, че тампоните на мотора и скоростната са в начален стадий на раждане. На скорост точно между 1800-2000 оборота един грохот,като на продънено гърне,а в купето няма никаква миризма на изгорели газове, на свободна като форсирам до тези обороти го няма това нещо. Махнах скобите, за да не ускоря развалянето на меката връзка, до като стане време за смяната и.

Ще се сменя май и меката връзка покрай тампоните на генерацията. Според мен на там вървят нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен започни първо от тампоните,и ако не се оправи тогава мека връзка.Мисля ,че това е по лесния и финансово безболезнен начин :zustimm:

А и за други колеги с подобен проблем ще е полезно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Днес най накрая смених и последният тампон по генерацията.Бученето почти изчезна, обаче ми се скъса меката връзка докато чаках тампона от един форумен търговец на оригинални части и накрая не ми го и прати, може би защото нямаше да има голяма печалба от такава дребна част, иначе за скъпите части, о имам ги още утре ще ти ги пратя, 2 седмици и нещо чаках, писах му какво става с тампона и накрая ме е блокирал все едно сме в детската градина :D:D:D ,здраве да е няма значение кой е, но сега заради него ще сменям и мека връзка а си беше здрава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...