pirata71 Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 Здравейте,най накрая успях да си купя а6 ,което ми бе мечта много време.Колата е внос от Швеция 2000г ,куатро,1.8 Т.Смених задни дискове и накладки в сервиз,но педала е мек и след 1 напомпване става твърд.Иначе си спира ,но е дразнещо.Предположиха помпа,но не са сигурни.Светва ми лампа и дава звуков сигнал на таблото все едно нямам накладки след 5-6км от запалването.Не можаха да кажат точно къде е проблема-трябвало да почват да сменят поред помпа,серво кво ли не по метода проба -грешка!Провериха датчиците на накладките,изолирваха нещо там ама никав ефект.Сякаш когато спра колата под някав голям наклон и после запаля не ми дава грешка ,но може и да бъркам.Не съм оставял запалена така по дълго време.Спирачна течност има нялята догоре.Смених 12 елемента по предницата всички носачи,биалетки,кормилни накрайници.330ЛВ С ДОСТАВКАТА НА АТЕК мисля някаква усилена версия.В сервиза за тези части ми поискаха 475лв-стори ми се много и 200лв за подмяна.В едно малко гаражче за 120 лв момчетата смениха всичко.Не бях виждал ауди да има ръжда по вратите,ама таквоз е.Казват там дето има ръжда няма оправия-вярно ли е?Взех колата защото нямах голям избор.4000-4500ЛВ бюджет ЗА А6 2000г КУАТРО с мотор 1.8Т.Исках чист бензин ,защото съм си патил от стари дизелови печкиМалко по тромава,след 4000 оборота сякаш тръгва по сериозно да набира,но аз кушии не смятам да правя! Въпроса ми е дали да използвам зимата тази екстра,която я има при колите от Скандинавия-електрически подгрев 220 волта с кабел за топло запалване на двигателя.Има букса на бронята и се чудя от къде да взема кабел с подходящ накрайник?Не съм в час как работи тази система,има ли смисъл!!Все пак не съм на дизел или на газово,а на чист бензинецЖивея в къща,но нямам гараж-5-6 метра кабел и я закачам за тока вечер ,когато стане под -10.-15градуса.На огледалата им се е случило нещо-половината им повърхност е в кафеви петна,това на какво се дължи и да ги сменям ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirata71 Публикувано 22 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 Предположения в този контакт какво може да се включи?Намира се в краката на пасажера отпред !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 Сигурно ако захраниш външния контакт в този ще имаш напрежение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 (Редактирано) До седмица педала трябва да се нормализира и при мен беше така след смяна на задни дискове и накладки, немога да си го обясня А относно подгрева, хубаво е да се направи пълна ревизия на системата (ако си решил да я използваш). Според мен това което трябва да се направи преди да се включи към мрежата е: - Да се види къде точно е монтиран подгряващия елемент, евентуално тип, мощност, захр. напрежение;- Да се проследи има ли някакво управление към него, т.е. от термостат ли се изключва или по време. Просто да се разбере принципа на управление на нагревателя;- Проверка цялостта на веригата на нагревателя - Rом;- Проверка на изолацията на контакта спрямо корпуса (купето на колата) Rизол., евентуална норма Kом/V;- Прозвъняване на външната до вътрешната розетки, евентуално да се види дали имат ел. връзка.Това с ръждата не е добре - няма спиране, щом я има на едно място значи ще има и на други. Много влага и сол е видяла тази кола. Направил си много сериозен компромис с това, аз лично не бих се премирил. Хубаво е да се направи една диагностика с VAG-COM поне да се види в какво състояние е колата, и къде да очакваш евентуални проблеми. Ако верно е 2000г. то трябва да си с по-ново поколение мотор 1,8Т (пак е 150 кс., но с 30...40Nm по-голям въртящ момент от предшествениците си). Дори и в стоково състояние колата трябва да тръгва доволно след 2500 об/мин до около 4800....5000об/мин. Предполагам и куатрото допълнително я товари, но мотора е доста еластичен и добре изтегля купето за кубиците си. PS. Тоя контакт вътре може да е предвиден за духалка (майтап ) Редактирано 22 Ноември 2015 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 (Редактирано) ... Ако верно е 2000г. то трябва да си с по-ново поколение мотор 1,8Т (пак е 150 кс., но с 30...40Nm по-голям въртящ момент от предшествениците си). ...Няма такова нещо. Всички 1.8Т 150к.с. са 210НМ. Даже и тези монтирани на В6. Редактирано 22 Ноември 2015 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 Контакта в купето е част от цялата система на Дефа,в него се включва духалка.Цялата система се управлява от джаджа с дисплей монтирана в купето.Провери дали всички са на място или са я опоскали.Ето един клип как действа тази благинка.https://www.youtube.com/watch?v=ksHWxU9hcRY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 (Редактирано) Аз сменявах предни дискове и накладки и като си взех колата от сервиза щях да се пребия - беше почти без спирачки и едвам спрях на светофара. Около 10-15 дни спирачките бяга трагични и избягвах да вдигам повече от 90-100 км/ч, а като трябваше да спирам, го правех отдалеч. Сега обаче улегнаха и спират така както никога до момента се спирали - просто перфектно и много по-силно от преди. Редактирано 23 Ноември 2015 от 150hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirata71 Публикувано 23 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Контакта в купето е част от цялата система на Дефа,в него се включва духалка.Цялата система се управлява от джаджа с дисплей монтирана в купето.Провери дали всички са на място или са я опоскали.Ето един клип как действа тази благинка.https://www.youtube.com/watch?v=ksHWxU9hcRYНяма нито кабел ,нито дисплей.....Още не мога да регистрирам а метнах 800 лв по предница и спирачки.Няма номера в КАТ?????Тази екстра някой добър електричар ще я разгледа и ще каже може ли да се възтанови и на каква цена... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Нашите бангии имат ли електрическа помпа в системата? Къде се намира буксата в която трябва да подадеш 220волта? Моята е швейцарка и бих се радвал ако има същата екстра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirata71 Публикувано 23 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Буксата е отпред на предна броня до номера.Вътре в купето има контакт.Досега дотук.Не ми остава време да погледна вътре какво става.Сега дъждове почнаха нямам сух гараж и време да поровя..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване