Venelinov Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 Колеги отскоро замислям да мина на а6 и мисля че най удачния за мен мотор е 3.2 ФСИ , като цяло дали ще е комби или седан не е от значение . Колкото повече токлова повече от към есктри желая , та въпроса/те ми са какво може да ми кажете отност този мотор , автоматите здрави ли са им ? И колко според вас струва една такава С лине ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 (Редактирано) Мотора е доста здрав. Носят се слухове, че пие масло, но си е в норми 1л+- малко за смяна. Типтроника е ZF6HP монтира се и в дизели с 500нм а тук носи 330 няма да е натоварен. Все пак си ги гледай внимателно всички детайли. Не на последно място си е лаком за гориво мотора и ако обмисляш газ, по добре го избегни. А митовете за нагара(carbon build-up) също не са верни, но си напрви едно промиване с химия, ако спреш на такъв за твое спокойствие на входящите колектори, което чисти и клапаните. Редактирано 10 Декември 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 Автомата го слагат същия на 3.0тди и 4.2, тук е най малко натоварен. Ако някога е сменяно маслото едва ли ще имаш проблеми с него. Всичките с тоя мотор си имат достатъчно екстри. Проблема според мен е, че мотора го слагат до фейслифта, демек си ограничен откъм години. Но така или иначе ако попаднеш на гледана кола едва ли ще имаш проблеми откъм страна на мотора. Градско в София предно на ръчка ми дава 12-14 в зависимост как карам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 Ве шпек...12-14 в София е много-много специфично за постигане дори на предно/ръчка кенеФ.Новия мотор CALA в Б8 по-лек с Тип-а малко статистика...градско над средната не е излизал...статистика лична. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 Има ли големи разлики между двата мотора 3.2 FSI quattro-AUK при A4/B7/ и CALA при A4/B8/,освен различната мощност и различния торсен на двойното задвижване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 Разликата от 4х4 с типтроник то предно с ръчка е достъа голяма, даже е по-тежка б8-цата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 (Редактирано) Разликата от 4х4 с типтроник то предно с ръчка е достъа голяма, даже е по-тежка б8-цата. Изтели го 4ф, моята е летяла през океана и беше теглена 1610кг...не мисля 4ф да е под 1600 дори предняк/ръчка/постен...ама както и да е.@tonko2.0TИма разлики м/у моторите CALA/B са последните версии на мотора, погледни каталожните разходи на еднакви автомобилиБ7 с AUK 255ксFuel consumption (economy) - urban 15.4 (15.4) l/100 km. Fuel consumption (economy) - extra urban 7.8 (7.9) l/100 km. Fuel consumption (economy) - combined 10.9 (10.7) l/100 km.Б8 с CALA 265ксFuel consumption (economy) - urban 13.6 l/100 km. Fuel consumption (economy) - extra urban 6.8 l/100 km. Fuel consumption (economy) - combined 9.3 l/100 km. А и върви доста повече, няма директно сравнение б7/б8 но спрямо 4ф е над 5сек по-бърз до 180км/ч Писах за да не се подведе някой по на шпека писаниците, че 4ф дори предняк ръчка в София може да гори 12-14 при каталожен 14.3 всеки с глава на раменете може сам да прецени, колко е реално това. Редактирано 11 Декември 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Изтели го 4ф, моята е летяла през океана и беше теглена 1610кг...не мисля 4ф да е под 1600 дори предняк/ръчка/постен...ама както и да е.Много мислиш вместо да четеш, 1500 кг е.Писах за да не се подведе някой по на шпека писаниците, че 4ф дори предняк ръчка в София може да гори 12-14 при каталожен 14.3 всеки с глава на раменете може сам да прецени, колко е реално това.Може и харчи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 шпек поредната тема, която ще осереш. Изтегли я реално после говори, колко е , не по каталог, колко е написано. За харченето, ако ти е 2/3 околовръстно може да падне и под каталожния. Но това не е реален разход. С тоя мотор в София, ако някой очаква под 15 е голям оптимист. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Ти се опитваш да сравняваш несравними неща. По околовръстното минавам един път в месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iwanst Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 (Редактирано) Да се възползвам и аз от темата. Обслужването на веригите на колко км. е? Получавам противоречиви мнения - 200к или 100к, а теоретично не се сменят. Блока като е от някаква модерна смес от капачки за буркани може ли да се скапе от сярата и лош бензин и как му влияе газта? BRC и Landi Renzo уж имат точно за този двигател газова на газова фаза с 15 -20 процента бензин - някой има ли опит? Редактирано 11 Декември 2015 от iwanst Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 За веригите божа работа, моите сдадоха багажа на 170к км. Крайната равносметка беше разтеглена верига, 1 счупен и 1 блокирал обтегач.Според запознати има значение на какви интервали е сменяно маслото. Това може да удължи живота на обтегачите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 (Редактирано) Ти се опитваш да сравняваш несравними неща. По околовръстното минавам един път в месеца.Не аз не сравнявам. Ти казаваш, че колата харчи градско 12-14 при каталожен 14.3 . Аз съм показал куатро+тип с по-икономичен мотор, колко харчи реално. Явно твоето "градско" не е точно градско при положение, че е под каталожните данни, а обикновенно в София се постигат +30-50% над тях. Затова подвеждаш с поста си, разхода, който цитираш е по-близо до смесен, отколкото градски с АУК в 4ф бил той и постна ръчка предняк като твоята тоалетна с S6 бадж тежаща 1500кг. )) Редактирано 11 Декември 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 (Редактирано) .... и как му влияе газта? BRC и Landi Renzo уж имат точно за този двигател газова на газова фаза с 15 -20 процента бензин - някой има ли опит? Имам познат с такъв двигател. Сложи си газова Zavoli тук http://www.eurogas-varna.com/index.php?item=871&group=1Доста километри мина и е доволен. Редактирано 11 Декември 2015 от МММ1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iwanst Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Веригите ако тракат може ли да се сменят само горните и обтегачите в главите без да се вади двигателя или вадене и всичко накуп. И после след толкова разглобяване сглобяване няма ли да тече масло и какво ли не и вече няма да е същата кола. Това с вадене на двигателя на 150к за смяна на вериги за 3к. ми звучи меко казано безумно. Ангренажните ремъци им дават смяна на 150к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 (Редактирано) Да се възползвам и аз от темата. Обслужването на веригите на колко км. е? Получавам противоречиви мнения - 200к или 100к, а теоретично не се сменят. Блока като е от някаква модерна смес от капачки за буркани може ли да се скапе от сярата и лош бензин и как му влияе газта? BRC и Landi Renzo уж имат точно за този двигател газова на газова фаза с 15 -20 процента бензин - някой има ли опит?Зависи как е поддържана колата. Моята би трябвало да е прехвърлила 200 000км и обтегачите нямат наченки. Ако се кара с качествени консумативи 300 - 400 000 км не би трябвало да са проблем.На Ланди Ренцо е 12%, наскоро правиха една 3.2 и с няколко донастройки я "приспаха". Редактирано 11 Декември 2015 от hitsiderov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 И ако ти е разтегната веригата как ще я смениш без да свалиш двигателя не знам. Аз смених всичко и дори колата пали по-добре вече. Направо не знам как я сглобиха и с кофи събирам масло по светофарите... Зависи как е поддържана колата. Моята би трябвало да е прехвърлила 200 000км и обтегачите нямат наченки. Ако се кара с качествени консумативи 300 - 400 000 км не би трябвало да са проблем.Това ми се струва доста оптимистичен пробег. Като видях как бяха издълбани обтегачите на 170к км , не ми се мисли как , ще бъдат на 400к км.Иначе това за газовото е добре, хубаво е човек да има алтернатива ако реши. Аз не карам кой знае колко много и засега си карам на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Типтроника е ZF6HP монтира се и в дизели с 500нм а тук носи 330 няма да е натоварен. При дизелите е 6hp26, при бензините е 6hp19, т.е. доста по-слаб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 (Редактирано) В б8 беше 28(наследника на 26), за 4ф може и да си прав. Редактирано 11 Декември 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Гледам сега един документ на ЗФ - дори 2.0 при А4 е с 6hp28.Вероятно заради изнесеният диф е трябвало да направят друга кутия, но пък заради много малкото бройки А4 с куатро и ЗФ са минали само с една кутия Дори не мога да повярвам, че ауди са пуснали малко аванта на потребителя .....А при А6, дори 4.2 е с хп19. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 При дизелите е 6hp26, при бензините е 6hp19, т.е. доста по-слаб.При дизелите 3.0тди в 4ф поне първите години са с 19-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Ясно,разбрах те.Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venelinov Публикувано 13 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Колеги благодарч за мненичта , може ли да ми кавете ориентировъчна цена за читава такава ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Примерно-http://www.cars.bg/c1431723Лично на мен ми харесва.Читава такава Б7,втора ръка,с тоя мотор,с ясна сервизна история от първите километри,ще е на цена нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Човека за А6 пита, не за А4. Аз мисля, че до 15 трябва да си намериш читава, но пазара си е странен по някой път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване